Dagens fynd — Diskussionstråden

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dykarn13:

Går att hitta billigare än så ifrån t.ex. de som inte behåller p8p ifrån mystery box. Om man är villig att köpa beg.
Ja, google hade den själv för 13,9k. Därav kände jag att det blev lite dålig "bf erbjudande". Absolut är det de 👍
Hatar dock att ha luren på avbetalning så då blev det ännu mindre ett köp.

Skippar helst att stötta scalpers.

Är pragmatisk med avbetalning, blir det billigare så kör jag på det
Sambon ville ha en iphone samtidigt, där blev det kontantköp istället, blev dyrare med abb+avbetalning.

Visa signatur

"When I get sad, I stop being sad and be awsome instead, true story."

Permalänk
Medlem
Skrivet av Akkus:

Vrf lägger man upp något som är slutsålt

Varför skriver man i en tråd där bara tips är tillåtna?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Json_81:

Skippar helst att stötta scalpers.

Är pragmatisk med avbetalning, blir det billigare så kör jag på det
Sambon ville ha en iphone samtidigt, där blev det kontantköp istället, blev dyrare med abb+avbetalning.

Jag också egentligen 😆 Får avvakta, blev kamin inköp nu som var viktigare än mobilen 😁

Ah, snyggt. Då är de lika bra att passa på! 👌

Permalänk
Skrivet av danneee:

Oh, min har gått vidare till behandlas. Nice!

Nu har min skickats
Kändes nästan lite för bra för att gå vägen med en 65" C3 för 16.664kr

Permalänk
Medlem
Skrivet av FreddeY2K:

Det fanns ju fåtal i förmiddags. Sen förra året så kom det en batch till under veckan. Sen kan jag personligen tycka att det är bra att se vilka deal som varit. Där finns ju fler artiklar i listan som säljer slut men som ligger kvar där.

S-L-U-T-A skriva kommentarer i tipstråden! 🤯

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fruttyh:

Om du har någon POWER butik i närheten så har även dom rea på dom lurarna:
Jabra Elite 7 Active

Vet att Power har den för samma pris. Men tyvärr inte nära. Blev trött på eländet och beställde Jabra 7 Pro istället för 1290:- från Inet. Jabra hemsida har också rea för 1199:-.

Visa signatur

AMD 5900X|ASUS X570-E|Corsair 32GB 3200Mhz|Samsung 990 PRO 4TB + 980 Pro 1TB|ASUS TUF 3080 OC |LG 38GN950-B|Fractal Design Define R6 USB-C|Corsair RM1000X v3|Noctua NH-D15 SE-AM4|Corsair K70 RGB LUX|

Permalänk
Medlem
Skrivet av milky81:

Är fredag oftast bästa dagen med bäst deals? Hur brukar det vara?

Tänkte köpa CPU+moderkort+ram (7800X3D och DDR5).

"Black Friday" är generellt borta som koncept. Kommer sannolikt inte komma ut speciellt många fler deals specifikt på just fredag.

Mitt tips är att du kollar in Inets specialstream för SweC i morgon kl 19.00. Ingen garanti att just ovan delar kommer som "drops" då men brukar finns ruskigt bra deals då på datordelar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av XPerion:

Vet att Power har den för samma pris. Men tyvärr inte nära. Blev trött på eländet och beställde Jabra 7 Pro istället för 1290:- från Inet. Jabra hemsida har också rea för 1199:-.

Förstår!
Jag lyckades tillslut beställa från Elgiganten, åkte dock på frakt på 49:- men blev ändå 1039:- så får väl vara nöjd!

Permalänk
Medlem

LG G3 65" beställd för 23600 SEK. La till en sån där webkamera för 10 kr också bara för att...

Permalänk
Medlem
Skrivet av edson:

"Black Friday" är generellt borta som koncept. Kommer sannolikt inte komma ut speciellt många fler deals specifikt på just fredag.

Mitt tips är att du kollar in Inets specialstream för SweC i morgon kl 19.00. Ingen garanti att just ovan delar kommer som "drops" då men brukar finns ruskigt bra deals då på datordelar.

Tack för svar! Bra info, precis sånt här jag behöver veta

Någon mer som har input får ni gärna skriva med

Visa signatur

Mvh Milky - citera för svar
Fractal Meshify C - Ryzen 7 7800X3D - Thermalright Peerless Assassin 120SE - Kingston Fury Beast 6000 MHz 2x16 GB - Asus TUF Gaming B650-Plus - AMD 7900 XTX - Corsair RM1000X Shift
Köp/sälj-betyg Sweclockers marknad; 1, 2, 3, 4, 5

Permalänk
Medlem
Skrivet av D3str0yer:

Fick precis reda på att min order från LG har skickats! Dock ingen spårningslänk...Men det dyker väl upp snart.

Gött! Min har gått från "på vänt" till plockdatum så hoppas också få mail.

Jag tror du ska va med på telefonen då jag tror de ringer för att boka dag för leverans 🙂

Permalänk
Medlem

"Vi vill informera dig om att vi skickat din order. Din order är på väg."

LG Oled 77" C3 för 21662kr 😀

Permalänk
Medlem

Någon som har sett något bra erbjudande på en Oled 65" Tv?
bästa jag hittar är LG b3 för 16990 på massor av olika butiker.
Finns det någon billigare 65" oled? (måste vara 65")

Permalänk
Medlem
Skrivet av XPerion:

Via Samsung member appen får man 800kr kupong vid handlar mer än 4000kr.

Hur hittar man det här erbjudandet?

Visa signatur

|| Citera för svar! ||

Chassi: Xigmatek Elysium | PSU: EVGA Supernova G2 750W | MB: ASUS Strix Z390-F GAMING | CPU: INTEL i9-9900K & Corsair H60 | GPU: Asus Strix RTX 2080 OC | SSD: Samsung 970 EVO 500 GB | RAM: HyperX Fury 4x8 GB CL16 2666 Mhz | Ljudkort: Asus Xonar D2X | Nätverkskort: TP-Link Archer TX3000E

Tangentbord: Keychron K8 Pro | Switchar: Boba U4 | stabilizers: AEboards Staebis V2

Permalänk
Medlem
Skrivet av napahlm:

Det är väl standard Apple-rea? Två-trehundra kronor på något som kostar 20 000?
Enda gången jag sett en saftig rabatt på en applegrej var ju iphone mini förra året på netonnet har jag för mig. Då fick man en sån för 3500kr.

Ja, generellt så stämmer detta förstås. Marginalerna på Apple-produkter hos återförsäljare är försvinnande små och oftast är det tillbehörsförsäljningen som drar in pengar. Däremot har Elgiganten uppenbart fått till en deal med Apple/distributörer i och med att de kunnat kränga samma vara 6 tkr billigare. Det kan jag tycka är en rabatt värdig epitetet "otroligt erbjudande", åtminstone i Apple-sammanhang. En rabatt på 2,9%? Not so much.

Permalänk
Skrivet av Dino2k:

"Vi vill informera dig om att vi skickat din order. Din order är på väg."

LG Oled 77" C3 för 21662kr 😀

Congratulations!!

I understand this is was an error on LG's website & this price is no longer valid, correct

Permalänk
Medlem
Skrivet av NatureBoyyy:

Produkt:Google Pixel 8 pro 128 gb
Pris: 6516 kr om man tecknar 24 månaders abonemang, billigare än ordinare pixel 8 i stort sett
(billigaste 249kr månaden)
Går att ta avbetalning för avgift dock.
Länk: https://www.tele2.se/mobilt/mobiler/google-pixel/google-pixel...
Prisjakt: https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=12367033

Stämmer det att man kan säga upp direkt efter köpet? och bara betala för 1 månads avgift? Så 6516 kr + 249kr ?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hasson39:

Stämmer det att man kan säga upp direkt efter köpet? och bara betala för 1 månads avgift? Så 6516 kr + 249kr ?

24 mån bindningstid på abonnemanget

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hasson39:

Stämmer det att man kan säga upp direkt efter köpet? och bara betala för 1 månads avgift? Så 6516 kr + 249kr ?

också intresserad ifall någon testat hos tre! dock sugen på 256gb.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hasson39:

Stämmer det att man kan säga upp direkt efter köpet? och bara betala för 1 månads avgift? Så 6516 kr + 249kr ?

Nej du kan casha telefonen men är fortfarande 24 månaders abonemang

Visa signatur

Chassi: Fractal design Define C Mobo: aorus x570 elite
Cpu Ryzen 3600 Kylare noctua nh-d15Gpu 7900XT Ram g.skill flare x black
Kingston a2000 1TB 2x PSU: EVGA SuperNova 850 G2

Permalänk
Medlem
Skrivet av D3str0yer:

Fick precis reda på att min order från LG har skickats! Dock ingen spårningslänk...Men det dyker väl upp snart.

Skrivet av Dino2k:

"Vi vill informera dig om att vi skickat din order. Din order är på väg."

LG Oled 77" C3 för 21662kr 😀

Kul att ha kunna hjälpt till med era deals 🥳

Skrivet av last_grimm:

Congratulations!!

I understand this is was an error on LG's website & this price is no longer valid, correct

Yes. You were able to add a C3 to your cart and then had a web cam offer for 10 SEK in the cart. Once you added the web cam it was possible to add a 15% discount code that also applied to the C3 which was already down to 25 485. They fixed it now though.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hasson39:

Stämmer det att man kan säga upp direkt efter köpet? och bara betala för 1 månads avgift? Så 6516 kr + 249kr ?

Ja, det ska gå. Du får en slutfaktura. Men ta inte mit ord för det. Fråga säljaren.
Men det var bättre för när man kunde behålla avbetalningsplanen för telefonen.

Gick på den niten förra hösten. Fick casha mobilen månad två.

Permalänk
Medlem
Skrivet av napahlm:

Ja, det ska gå. Du får en slutfaktura. Men ta inte mit ord för det. Fråga säljaren.
Men det var bättre för när man kunde behålla avbetalningsplanen för telefonen.

Gick på den niten förra hösten. Fick casha mobilen månad två.

Rättar mig själv. Står ju klart och tydligt att det är 24 månaders bindningstid. Klickar du ut den blir priset ett annat.

Permalänk
Medlem
Skrivet av napahlm:

Rättar mig själv. Står ju klart och tydligt att det är 24 månaders bindningstid. Klickar du ut den blir priset ett annat.

Ja precis, men tele2 är väl ett undantag? att man alltid kunnat säga upp direkt pga deras villkor om ingen bindningstid?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Drnisse:

Produkt: Seagate Exos X18 Enterprise 16tb (renoverad)
Länk: https://www.amazon.se/-/en/dp/B0CF5XVHMS
Kategori: Lagring
Prisjakt: https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=5634158
Pris: 2318 kr

Någon som har erfarenhet av de här recert:ade diskarna (och säljaren)? Är det officiellt från tillverkaren eller är de bara plockade direkt ur någon serverfarm med tiotusentals drifttimmar och nollställd SMART?

Visa signatur

Ryzen 3600 | ASUS X470-F | 16GB B-die | GTX 1070

Permalänk
Medlem

För 2-3 veckor sedan fick man watch 6 med bland annat S23 Ultra på comviq. Helt otroligt att dealen nu är ännu sämre. ALLA telefonoperatörer har i princip 0kr rabatt på senaste telefonerna, utan det är enbart på surf-abonemanget... Att de ens får skriva '' 50% rabatt på utvalda telefoner/spara 10.000!'' när det enbart handlar om surfen.

Ugh..

Ni får gärna säga till ifall någon erbjuder S23 Ultra + abonemang för billigare peng. Annars finns det ingen anledning att köpa när S24 kommer i januari

Visa signatur

Dator: i7 9700k @ 5.0 Ghz - Asus Rog Strix OC 2080 Super
3600mhz 32gb - Gigabyte UD Z390 - Dark Rock Pro 4 - M.2 SSD MP510

Kringutrustning: Xiaomi 34" 3440x1440 - Xtrfy K4 - Glorious 0 Mus
Ljud: DT770 80ohm Headset - E10K DAC/AMP

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hasson39:

Ja precis, men tele2 är väl ett undantag? att man alltid kunnat säga upp direkt pga deras villkor om ingen bindningstid?

Men nu står det klart och tydligt att det är 24mån bindningstid… Pratade nyss med supporten som förklarade att det är bindningstid som gäller. Distansköplagen gäller dock, men då får man även en slutfaktura på hela summan för telefonen.

Visa signatur

AMD Ryzen 7800X3D, Asus TUF X670E, G.Skill 32Gb 6000mhz CL30, PowerColor 7900XTX Hellhound 24GB, Arctic Liquid Freezer II 360, ASUS TUF Gaming 1000W Gold, Kingston KC3000 1TB NVMe, Samsung 980 1TB NVMe, Antec Torque ATX, Acer Predator X34GS 180hz.

Permalänk
Medlem

Verkar inte komma någon rea på ryzen 5800x3d:/ de verkade lägga fokus på 7800x3d

Permalänk
Medlem
Skrivet av FireFox:

Hur hittar man det här erbjudandet?

Öppna Samsung member appen - förmåner - Kolla in våran exklusiva erbjydanden. Då får man 800kr voucher.

Visa signatur

AMD 5900X|ASUS X570-E|Corsair 32GB 3200Mhz|Samsung 990 PRO 4TB + 980 Pro 1TB|ASUS TUF 3080 OC |LG 38GN950-B|Fractal Design Define R6 USB-C|Corsair RM1000X v3|Noctua NH-D15 SE-AM4|Corsair K70 RGB LUX|

Permalänk
Medlem
Skrivet av Brekbad:

Verkar inte komma någon rea på ryzen 5800x3d:/ de verkade lägga fokus på 7800x3d

Vänta tills imorgon, Inet kanske har det via sin sweclockers special stream kl 19