Tips på "open air" labchassie.

Permalänk

Tips på "open air" labchassie.

Då många av mina retrokort med tillbehör åker in och ut både här och där så kollade jag runt på något praktiskt att snabbt kunna byta delar utan att behöva meka allt för mycket. Hittade Tech Ambrosia's "Build PCs Without Cases -- Better!" på YT. Tyvärr har jag inte någon 3D-skrivare men det hade @atego här på forumet. TACK igen för ditt jobb! Har just börjat använda den och den är otroligt smidig. Till och med handtag för att snabbt flytta den från köksbord till undanstuvad. Kan placeras stående eller liggande efter behov.
Länk till Tech Ambrosia's video: https://youtu.be/2-eV7zN-AMA?si=6ujUab21OSE-5D_k

Permalänk
Medlem

Fasen vad kul att se lite hårdvara i 3D-printen! Blev läckert!

Visa signatur

Sweclockers: "Parti X gör följande chockerande uttalande om vagt datorrelaterad sak Y, vad tycker ni?"
Också Sweclockers: "Påminnelse att det är inte tillåtet att diskutera politik :)"

Sweclockers: "Piratkopiering ökar, vad tycker ni?"
Också Sweclockers: "Det är förbjudet att diskutera såväl piratkopiering som svenskt laglig privatkopiering :)"

Permalänk
Hedersmedlem

Smart lösning!

Borde lätt gå att anpassa för att passa till många ändamål

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM || oskar@sweclockers.com || OSkar000.se || Fototråden ||
|| Gundeman || Bartonofix || GundemanX2 || Obelinux || Nexofix || Filofix || Ircofix ||
|| Tillse att hjärnan är inkopplad innan fingrarna vidrör tangentbordet ||
|| D300 | D700 | 24/2,8 | 28/2,8 | 35/2 | 50/1,8 | 55/2,8 | 85/1,8 | 105/2,5 | 200/4 | 300/4,5 | 10-20 | 24-70/2,8 | 75-150/3,5 | 80-200/2,8 ||