Noelia slutar på SweClockers

Permalänk
Medlem

Tack för din tid och ha en god fortsättning!
Vem tar över rollen på Läskclockers nu då?

Visa signatur

I7 12700K, Asus RTX 3080 TI, Alienware AW3423DW och annat smått o gott.

Permalänk
Moderator
Festpilot 2020, Antiallo
Skrivet av landmarks:

Man blir ju typ lite tårögd av alla fina ord, nu får ni allt ta och vara lite taskiga för att balansera det!

Haha ja det hann bli ett par roliga paneler ändå! En personlig favorit är nog den här

https://www.youtube.com/watch?v=vTmfLb9MGEE

Minns att det bubblades om den där fredagspanelen på torsdagen, minns även att jag inte hann titta på den då, ty det var lång resdag på fredagen.

Ska fundera på något taskigt att säga men jag fick ju Alder Lake displaten av dig så har svårt att motivera det! 😁

Citat:

Nu när man ändå är på utgång kan jag ju avslöja att jag bakom kulisserna hade sovit typ 2 timmar och höll på att banka in tangentbordet på min stackars laptop när vi skulle redigera videon, eftersom Vegas hängde sig ungefär 18 gånger. Stackars @wittwang fick bevittna cirkusen, men det blev panel ändå!

Jag stannar i forumet i alla fall! Och på Discord, för den som inte upptäckt mig där. Bara att tagga in "DingDonger007" för att väcka liv i mig.

Hörde jag rätt att du ska byta namn på forumprofilen till DingDonger? En stark förbättring måste jag säga!

Visa signatur

 | PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av DavidtheDoom:

Hörde jag rätt att du ska byta namn på forumprofilen till DingDonger? En stark förbättring måste jag säga!

Jag är för det här förslaget

Visa signatur

Dator, MOBO: Asus X99-A, CPU: Intel I7 6800k (3.4GHz), GPU: Geforce PNY 2070 Super, RAM: 4x8GB Corsair Vengeance LPX 2400MHz, OS-HDD: Intel 750 PCIe 400GB, PSU: EVGA SuperNOVA G2 850W

Permalänk
DingDongerMcDongface
Skrivet av DavidtheDoom:

Hörde jag rätt att du ska byta namn på forumprofilen till DingDonger? En stark förbättring måste jag säga!

Skrivet av Klorixx:

Jag är för det här förslaget

Alltså det är inte uteslutet, har ju nickat det (DingDonger007 alltså) nästan uteslutande på alla andra plattformar sen typ ~2017.

Det enda rätta vore ju egentligen att låta folket bestämma och köra en omröstning.

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻

Det var grymt kul den tid vi jobbade ihop! Den klart mest snabblärda skribenten vi haft, du sög åt dig av kunskap som en svamp och alla former av feedback, från struktur till skrivregler och andra dåliga tips från coachen. Det tog inte många veckor för dig att lära dig skriva nyheter redo för publicering redan innan min korrektur. Ofta bättre sådana på ämnen en annan inte bemästrar.

Är övertygad om att jag talar för många när jag säger att du kommer bli saknad. Lycka till på nästa äventyr och vi ses givetvis igen!

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Skrivmaskin

Jaha, nähe. Hur tänkte du här egentligen? Hur ska vi kunna snacka vinklar, rubriker och dumma ordvitsar om du också går och blir avdankad? Ska vi live-rapportera Apples och Nvidias monsterevenemang per e-post hädanefter? Du får återkomma med plan snarast!

Hur som helst har det varit tre väldigt roliga och givande år, särskilt sedan jag blev tvångsuppgraderad från jobbarkompis till vanlig kompis, någonstans mellan Kungsträdgården och Slussen en svettig försommardag! Alltid lika kul att bolla idéer, äta Hockeypulver och spela in panel på 1 timmes sömn.

Lycka till på nästa arbetsplats. Vi lär ju ses framöver - i VR eller IRL o7

Permalänk
Benchmaskin 🍞
Skrivet av Wittwang:

Jaha, nähe. Hur tänkte du här egentligen? Hur ska vi kunna snacka vinklar, rubriker och dumma ordvitsar om du också går och blir avdankad? Ska vi live-rapportera Apples och Nvidias monsterevenemang per e-post hädanefter? Du får återkomma med plan snarast!

Hur som helst har det varit tre väldigt roliga och givande år, särskilt sedan jag blev tvångsuppgraderad från jobbarkompis till vanlig kompis, någonstans mellan Kungsträdgården och Slussen en svettig försommardag! Alltid lika kul att bolla idéer, äta Hockeypulver och spela in panel på 1 timmes sömn.

Lycka till på nästa arbetsplats. Vi lär ju ses framöver - i VR eller IRL o7

Vi får försöka dra in henne i CS-träsket

Permalänk
Medlem

Men NEJ, så här får du ju inte göra, ditt attans rackartyg!

Ditt skrivande här har uppskattats och det är mycket tråkigt att det upphör. Men lycka till med annat framöver!

Visa signatur

5950X, 3090

Permalänk
Keeper of the Bamse

Vem tar över på att komma med alla ordvitsar? Minns att jag blev helt förbluffad redan bland dina första artiklar hur kul språket var! Du kommer saknas Noelia!

Visa signatur

i7 10770K, NH-D15. 16GB corsair. RTX 3080. 3TB nvme. Samsung G9. Fractal Torrent Compact. Corsair RM850.
Logitech G pro wireless mouse. Logitech TKL915 wireless. Logitech Pro X Wireless.
Macbook pro M1 (16GB, 512GB). HP Reverb G2.
www.bamseclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av landmarks:

Alltså det är inte uteslutet, har ju nickat det (DingDonger007 alltså) nästan uteslutande på alla andra plattformar sen typ ~2017.

Det enda rätta vore ju egentligen att låta folket bestämma och köra en omröstning.

DingDonger McDongface.

Visa signatur

7800X3D - 7900XTX - QD-OLED 34" AW3423DW

Permalänk
Quizmästare Gävle 2022

Lycka till med det nya!

Visa signatur
Permalänk
DingDongerMcDongface
Skrivet av Wittwang:

Jaha, nähe. Hur tänkte du här egentligen? Hur ska vi kunna snacka vinklar, rubriker och dumma ordvitsar om du också går och blir avdankad? Ska vi live-rapportera Apples och Nvidias monsterevenemang per e-post hädanefter? Du får återkomma med plan snarast!

Hur som helst har det varit tre väldigt roliga och givande år, särskilt sedan jag blev tvångsuppgraderad från jobbarkompis till vanlig kompis, någonstans mellan Kungsträdgården och Slussen en svettig försommardag! Alltid lika kul att bolla idéer, äta Hockeypulver och spela in panel på 1 timmes sömn.

Lycka till på nästa arbetsplats. Vi lär ju ses framöver - i VR eller IRL o7

Vi får väl ta och damma av våra telepatiska förmågor, har ju gått ganska bra hittills att kommunicera med hjärnvågor. Åtminstone sedan den där tvångslobotomin, eller ja, vänskapen menar jag.

Det blir VR-möte för att avhandla vän-diagrammet Hockeypulver, fastighetsimperium och röda pallar.

Skrivet av Printscreen:

Vem tar över på att komma med alla ordvitsar? Minns att jag blev helt förbluffad redan bland dina första artiklar hur kul språket var! Du kommer saknas Noelia!

Får försöka klämma in lite dumheter innan avfärd. Eller skriva en guide, kanske? "How to be putslustig".

Skrivet av Yorg:

DingDonger McDongface.

Ja.

Permalänk
Hedersmedlem

@landmarks

Tråkigt att du lämnar Swec (känns som att alla försvinner), hoppas du kommer trivas med dina nya arbetskollegor. Tack för alla bra och inte minst välformulerade artiklar, babblandet på Slack, Meet osv. samt dina dåliga skämt

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Medlem

Haha, lite lustigt att du säger att du aldrig skrivit en nyhet när du började, för egen del tyckte jag det verkade som du hållit på med det mest hela livet när du dök upp från typ ingenstans och spammade loss med artiklar. Det gjorde intryck, noterade det verkligen ur den aspekten

Synd att du försvinner nu när du på något vis börjat uppnå inventariestatus också, men samtidigt är det nog klokt att inte låta den där examen brinna inne eller vad man ska kalla det.

Allt gott, och lycka till på nya jobbet

Visa signatur

Nu lurade jag dig att slösa bort ett par värdefulla sekunder av ditt liv på att läsa denna fullständigt poänglösa signatur!

Permalänk
Medlem

Fan. Vem ska nu vara ens favorit redaktör.

Visa signatur

Moderkort: Asus P8P67 PRO REV B3 | CPU: Intel Core i5 2500K | GPU: GTX 980 DirectCU II 4GB |
PSU: 850W Gold

Permalänk
Medlem

Stort tack och mina allra bästa lyckoönskningar på din vidare färd. Någonstans har jag redan berömt dig; du tillförde tidigt nya vinklingar och dimensioner till Sweclockers och jag hoppas att du har lämnat avtryck av detta i väggarna och hos dina kollegor.

Var det 1 800 skriverier du sa? Läser vi så mycket? Påminner mig om Ian Gillans "Born to Kill":

You take a piece of text You join it to another Piece of text and then You do it all again Until you've got an article A little brilliant article You get a piece of Sweclockers Or just a patch of Geeks Where you hunt some news So you can sit and write reviews And when you're warm and fed You can go to bed

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Tack för den här tiden på sweclockers!
Det har alltid varit ett nöje att läsa dina artiklar, foruminlägg och såklart även se din härliga energi och humor på er Youtube kanal.
Lycka till med ditt nya jobb, Du kommer att vara saknad!

Permalänk
Medlem

Kommer sakna din glädje och entusiasm, ville alltid göra rätt och rättade utan krusiduller när något blev lite tokigt. Tycker verkligen du bidragit med ett annat perspektiv på många saker, och det märks att du inte är en i mängden utan står på egna ben!

Det kommer gå bra för dig! Det enda som är konstant är förändring

P.S: @Kent:
Det finns inga dåliga skämt, bara dåliga kläder!

Permalänk
DingDongerMcDongface
Skrivet av Jacob:

Det var grymt kul den tid vi jobbade ihop! Den klart mest snabblärda skribenten vi haft, du sög åt dig av kunskap som en svamp och alla former av feedback, från struktur till skrivregler och andra dåliga tips från coachen. Det tog inte många veckor för dig att lära dig skriva nyheter redo för publicering redan innan min korrektur. Ofta bättre sådana på ämnen en annan inte bemästrar.

Är övertygad om att jag talar för många när jag säger att du kommer bli saknad. Lycka till på nästa äventyr och vi ses givetvis igen!

För att vända på den berömda steken: grymt tacksam över möjligheten att få lära mig! Att du både tog dig tiden att bryta ned texterna på typ molekylär nivå och dessutom fritt delade med dig av all teknikrelaterad kunskap gjorde enormt mycket. Takes a village, och att backas av en så kunnig redaktion som ny var en viktig pusselbit.

Brian trust assemble!

Skrivet av kaput:

Haha, lite lustigt att du säger att du aldrig skrivit en nyhet när du började, för egen del tyckte jag det verkade som du hållit på med det mest hela livet när du dök upp från typ ingenstans och spammade loss med artiklar. Det gjorde intryck, noterade det verkligen ur den aspekten

Synd att du försvinner nu när du på något vis börjat uppnå inventariestatus också, men samtidigt är det nog klokt att inte låta den där examen brinna inne eller vad man ska kalla det.

Allt gott, och lycka till på nya jobbet

Haha, jag lovar, helt sant! Jag hade däremot skrivit en del annat, men främst på engelska och mest i "akademisk" miljö. Men jag hade turen att få mycket stöd, korrektur och råd från mer seniora kollegor (som synes i ovanstående) och det gjorde såklart mycket.

Skrivet av medbor:

Kommer sakna din glädje och entusiasm, ville alltid göra rätt och rättade utan krusiduller när något blev lite tokigt. Tycker verkligen du bidragit med ett annat perspektiv på många saker, och det märks att du inte är en i mängden utan står på egna ben!

Det kommer gå bra för dig! Det enda som är konstant är förändring

Tack för fina ord! Blir så otroligt glad (och ledsen samtidigt, eftersom man ju är på väg ut) av att höra att det är så jag uppfattats. Man har ju alltid ideal och sånt i huvudet om vem och hur man vill vara och det gör mig väldigt rörd att höra helt enkelt.

Permalänk
Redaktion
Redaktör

Tack för den tiden vi har haft möjlighet att arbeta ihop. Din crash-course i skrivande under min första tid var väldigt effektiv, mycket tack vare att jag var rädd för din vrede.

Tack för alla gånger vi suttit och expresskorrat tester typ fram till 30 sekunder innan de går live (hösten 2022 kommer inte att glömmas bort).

Till sist stort tack för att du alltid varit en väldigt bra och fin kollega där vi i samverkan lyckats prata hål i huvudet på Jonas och driva André till vansinne.

Välkommen åter.

Permalänk
Moderator
Festpilot 2020, Antiallo

@DingDonger007 @DingDonger McDongface

Du behöver nog inte några personliga referenser framledes, räcker med att skicka denna tråd när du ska gå vidare i karriären! Vilka lovord! 😁

Dold text
Visa signatur

 | PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin

Permalänk
DingDongerMcDongface
Skrivet av DavidtheDoom:

@DingDonger007 @DingDonger McDongface

Du behöver nog inte några personliga referenser framledes, räcker med att skicka denna tråd när du ska gå vidare i karriären! Vilka lovord! 😁

Dold text

NÖJD?

Och ja, troligen bästa referensen jag fått eller kommer få någonsin. Ni är fantastiska <3

Permalänk
Medlem
Skrivet av landmarks:

NÖJD?

Och ja, troligen bästa referensen jag fått eller kommer få någonsin. Ni är fantastiska <3

Den här satte du upp själv:

Permalänk
Moderator
Festpilot 2020, Antiallo
Skrivet av landmarks:

Nej, jag vill ha flervalsalternativ!

Visa signatur

 | PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin

Permalänk
Medlem

Väldigt tråkigt att Geeks fortsätter tappa kompetent personal som är väldigt omtyckta.
MEN!
Grattis till nästa steg i livet och jag ser fram emot att din närvaro fortsätter här på forumet.

Visa signatur

Marantz NR1605, Rotel RB1090, Ino Audio piPs
SMSL SP200 THX Achromatic Audio Amplifier 888, SMSL M400, Audio-Gd NFB-11 (2015), Objective2+ODAC RevB, Audeze LCD-2 Rosewood, Monoprice M1060, ATH-M40x, Sennheiser HD660S, DROP X KOSS ESP/95X, Koss KPH30i, DROP X HiFiMan HE4XX

Permalänk
DingDongerMcDongface
Skrivet av CrispVanDahl:

Tack för den tiden vi har haft möjlighet att arbeta ihop. Din crash-course i skrivande under min första tid var väldigt effektiv, mycket tack vare att jag var rädd för din vrede.

Tack för alla gånger vi suttit och expresskorrat tester typ fram till 30 sekunder innan de går live (hösten 2022 kommer inte att glömmas bort).

Till sist stort tack för att du alltid varit en väldigt bra och fin kollega där vi i samverkan lyckats prata hål i huvudet på Jonas och driva André till vansinne.

Välkommen åter.

Om du inte för evigt hör min röst fråga om hårda mellanslag i huvudet har jag misslyckats.

Tack själv, för att du bjöd in mig och mina galenskaper i dina tester. Våra gemensamma projekt har varit bland de roligaste och jag kommer sakna ändlösa diskussioner med obefintlig röd tråd. Vilket jäkla team vi varit för det mesta ändå.

Ditt ansikte är välkommet åter.

Permalänk

Tråkigt att du lämnar Noelia! Du är en av de roligaste och bästa nyhetsskribenter där ute! Kunnig som få och jag tror också slagit hål på myten att tjejer inte är intresserade av datorer du visar det och mer därtill och det gör mig glad!

Lycka till i framtiden!

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av DavidtheDoom:

Nej, jag vill ha flervalsalternativ!

"Jag kör Linux"
"Jag har ingen uppfattning i frågan men vill ändå ha ett alternativ för att känna mig inkluderad"
"Jag har ätit pannkaka"

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
DingDongerMcDongface

Eftersom folket tydligen har talat får det bli såhär så länge åtminstone.