Missa inte Amazon Prime Day i Dagens fynd

Användare av Microsoft 365 drabbas av felmeddelande

Permalänk
Melding Plague

Användare av Microsoft 365 drabbas av felmeddelande

Du som använder click-to-run-versioner av Microsoft Office kan också råka ut för felet.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Känns ju inte som att Microsoft bryr sig alls om att testa det de rullar ut längre. Jag undrar hur deras process ser ut egentligen, är det någon kostymnisse som ger tumme upp på allt bara för att de ska ha något att göra?

Permalänk
Medlem

Tråkigt läge och drabbar säkert rätt många. Ett bra tips är väl att inte använda sig av dylika molnbaserade applikationer i framtiden.

Permalänk

Ä sluta använda Microsoft (Office) 365 är skit!
Jag gick över till Onlyoffice som är så mycket bättre, gratis och funkar på Linux! (som jag numera använder fullt)

Visa signatur

Livet är som ett buggigt spel! Man gör allt man kan men endå går det åt hellvete!

Permalänk
Medlem

Någon som vet ifall Microsoft försöker lösa problemet?
Jag uppdaterar alltid manuellt. Enligt Microsofts hemsida har det kommit ut en version 2407, men jag kan fortfarande inte uppdatera från min 2406. Eller jag ska behöva gå tillbaka till 2405, för att uppdatera mig förbi 2406?