Ryzen 7 7800X3D, ROG STRIX B650E-I, Torrent Nano

Permalänk
Medlem

Ryzen 7 7800X3D, ROG STRIX B650E-I, Torrent Nano

Hej,

Intressekoll då jag byter till Ryzen 9000 i augusti vid release.
Komponenterna kommer att sitta monterat i chassit.

Köpt från Inet 2023-09
- AMD Ryzen 7 7800X3D
- Noctua NH-U12A Chromax Black + NA-HC8 Chromax White (kåpa)
- Asus ROG STRIX B650E-I Gaming Wifi

Köpt från Inet 2022-06
- Fractal Design Torrent Nano Vit - TG (moddat framtill invändigt för att få plats med t.ex. Asus ROG STRIX RTX 4070 Ti, 180 mm fläkten i fronten sitter kvar och får plats även med ett sådant kort)
- Noctua NF-A12x25 PWM Chromax black (bak)

Skickas EJ!
Budgivning slut nu på söndag den 4/8 kl 12:00.
Säljes runt mitten augusti, jag väljer bud oavsett pris.

/Mvh

Läs hela annonsen här

Visa signatur

/M

Permalänk
Nytt bud: 3 500 kr Börjar med
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

.:-O_o-:.

Permalänk
Medlem

Jag säljer inte under utgångspris btw!

Visa signatur

/M

Permalänk
Nytt bud: 5 000 kr
Visa signatur

Asus ROG Strix B650E-F - AMD Ryzen 7 9800X3D - 32GB DDR5 - Gigabyte RTX 4090 Gaming OC

Permalänk
Medlem

Hej.
Nyfiken hur du har moddat chassit.
Har du möjlighet att lägga upp en bild?
Mvh

Visa signatur

Fractal R6 Blackout TG | ASUS TUF X670E Plus | Ryzen 7700 / H150i Elite LCD | Corsair 32GB DDR5 @7200 | 7900XTX Hellhound | nVme 500GB OS-PRG | NV2 2TB | 4TB HDD x 2 | ASUS Scope II 96 | Razer Viper V3 Pro | SoundBlasterX G6 + Sennheiser HD 660S | AOC 34" CU34G2X
*SERVER: HP MicroServer Gen8 - Xeon E3-1265L V2 - 16GB - 4x8TB* - PLEX - AdGuard
*MOBIL: Google Pixel 8 Pro 256GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av AxxT:

Hej.
Nyfiken hur du har moddat chassit.
Har du möjlighet att lägga upp en bild?
Mvh

Absolut om du lägger bud 👍 Bara tagit bort nedre plåten och klippt upp lite mer plåt som inte var löstagbart (allt innanför fronten och syns ej från utsidan).

Visa signatur

/M

Permalänk
Medlem

Ska han buda för att få se vad han budar på?

Visa signatur

AMD Ryzen 7 9800X3D | Asus ROG Strix B650E-F | Kingston Fury DDR5 6000 MHz 64GB | Noctua NH-D15 | Asus RTX 4080 16 GB TUF Gaming | be quiet! Dark Power 12 1000W | be quiet! Dark Base 700 | 3x Western Digital M.2 SN850X 2TB | Samsung 870 QVO 2TB | Creative Sound Blaster X-Fi | Acer Predator XB323QKNV 32" | 2x Acer XB271HU 27" | Mionix Naos 7000 | Corsair Gaming K70 Rapidfire MX Speed | Sennheiser GAME One

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 5 500 kr Spelar just nu på en laptop som börjar bli rätt så slö. Just nu letar jag efter en ersättare och vill uppgradera till en stationär dator.
Permalänk
Medlem
Skrivet av Mystah:

Absolut om du lägger bud 👍 Bara tagit bort nedre plåten och klippt upp lite mer plåt som inte var löstagbart (allt innanför fronten och syns ej från utsidan).

Nej.
Intresserar försvann helt och hållet
👍

Lycka till med försäljningen.

Visa signatur

Fractal R6 Blackout TG | ASUS TUF X670E Plus | Ryzen 7700 / H150i Elite LCD | Corsair 32GB DDR5 @7200 | 7900XTX Hellhound | nVme 500GB OS-PRG | NV2 2TB | 4TB HDD x 2 | ASUS Scope II 96 | Razer Viper V3 Pro | SoundBlasterX G6 + Sennheiser HD 660S | AOC 34" CU34G2X
*SERVER: HP MicroServer Gen8 - Xeon E3-1265L V2 - 16GB - 4x8TB* - PLEX - AdGuard

Permalänk
Medlem
Skrivet av AxxT:

Nej.
Intresserar försvann helt och hållet
👍

Lycka till med försäljningen.

Haha okej, dummaste jag hört!

Visa signatur

/M

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tanari:

Ska han buda för att få se vad han budar på?

Jag skrev väl inte vad han skulle buda utan om han skulle busa? Han ville bara veta hur man kan göra och inte buda skulle jag tippa på och det finns forumet till.

Visa signatur

/M

Permalänk
Medlem

Uppskattar om ni inte använder min annons till annat än relaterat till köp av prylarna 👍

Visa signatur

/M

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mystah:

Jag skrev väl inte vad han skulle buda utan om han skulle busa? Han ville bara veta hur man kan göra och inte buda skulle jag tippa på och det finns forumet till.

Nej, jag ville veta hur det såg ut!
Kan tänka andra kanske vill det också.

Vet ju inte om du har använt en vinkelslip, för hand.
Om man skär sönder sig själv när man ska byta i chassit.

Är väl inget konstigt att få be om en bild hur du har gjort jobbet?

Dummaste du hört?

"Finns inga dumma frågor, bara dumma svar'

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av AxxT:

Dummaste du hört?

Din fråga var helt rimlig. Ska man köpa en begagnad produkt som någon på egen hand modifierat så vill man naturligtvis se modifikationen INNAN man budar. Det enda konstiga här är hur annonsören beter sig.

...och ja, allt detta är relaterat till "köp av prylarna".

Visa signatur

AMD Ryzen 7 9800X3D | Asus ROG Strix B650E-F | Kingston Fury DDR5 6000 MHz 64GB | Noctua NH-D15 | Asus RTX 4080 16 GB TUF Gaming | be quiet! Dark Power 12 1000W | be quiet! Dark Base 700 | 3x Western Digital M.2 SN850X 2TB | Samsung 870 QVO 2TB | Creative Sound Blaster X-Fi | Acer Predator XB323QKNV 32" | 2x Acer XB271HU 27" | Mionix Naos 7000 | Corsair Gaming K70 Rapidfire MX Speed | Sennheiser GAME One

Permalänk
Medlem
Skrivet av AxxT:

Dummaste du hört?

Det är det dummaste jag hört att du absolut inte är intresserad längre? Du skriver ju precis själv hur man inte ska göra och svaret på det fick du från mig i första svaret. Du har inte skrivit på några andra annonser så ja, dummaste jag hört! Nu åter till det jag precis skrev, tack på förhand!

Visa signatur

/M

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tanari:

Din fråga var helt rimlig. Ska man köpa en begagnad produkt som någon på egen hand modifierat så vill man naturligtvis se modifikationen INNAN man budar. Det enda konstiga här är hur annonsören beter sig.

...och ja, allt detta är relaterat till "köp av prylarna".

Återigen så skrev jag om han skulle buda, inte vad han ska buda. Annars får man vända sig till forumet. Läs gärna det jag skrev nyss ovan också!

Visa signatur

/M

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad

Visa signatur

/M