Permalänk
Medlem

OneXPlayer 2

Hej! Säljer min OneXPlayer 2 som är väldigt sparsamt använd då jag tappade intresset för den väldigt fort.

Funkade bra med t.ex. RDR2 som flöt på utan problem. Jag minns dock att det var lite struligt få RDR2 köras i helskärmsläge då fönstret liksom låg utanför skärmen en bit. Men det gick fixa iaf minns jag. Sen får man ofta (kanske alltid?) ett driver timeout meddelande från AMD Adrenalin-mjukvaran innan man startar ett spel. Fick inget sånt fel under tiden jag spelade RDR2 men jag fick det när jag spelade nåt annat spel kommer jag ihåg.

Annars rent hårdvarumässigt funkar den bra o är i nyskick då den användes några gånger bara.

Vet ej om kartongen är kvar så eventuellt får du den utan kartong. betalning med swish.

Vill ha minst 1500 för den så startar budgivningen på det... självklart önskar jag få lite mer så buda gärna mer

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Acer Predator Helios 18 Core i9 32GB 1024GB SSD RTX 4080 250Hz 18"

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 2 000 kr Har varit lite nyfiken på denna. Hur gammal är den vid detta lag?
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Skrivet av DJache:

2 000 kr Har varit lite nyfiken på denna. Hur gammal är den vid detta lag?

Mars 2023 köptes den så den börjar bli lite gammal nu. Har inget kvitto heller så du vet.
Här är lite bilder i min gamla annons: https://www.sweclockers.com/marknad/234042-onexplayer-2

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Kl. 15 stänger budgivningen förutsatt att det finns minst ett bud. Om bud skulle dras tillbaka så det inte längre finns nåt aktivt bud kommer budgivningen få fortsätta.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

2050+frakt

//Virtual

Permalänk
Medlem
Skrivet av DJache:

2 000 kr Har varit lite nyfiken på denna. Hur gammal är den vid detta lag?

Den är din förutsatt att du kan hämta den, eftersom det är avhämtning endast som gäller.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Förstod att jag kanske var sen på bollen, samt att jag inte läste att det var endast hämtning ✌️.
Skulle det mot förmodan inte bli affär och du kan skicka är jag intresserad.

//Virtual

Permalänk
Medlem

Hej!

Vet ej om den sålts än annars budar jag 2000 kr och hämtar

Permalänk
Medlem
Skrivet av mrE1:

Hej!

Vet ej om den sålts än annars budar jag 2000 kr och hämtar

Annonsen får ligga kvar till dess att Djache hämtat den. Men om han skulle dra sig ur så är du nästa på tur.

Visa signatur

Permalänk
Nytt bud: 2 200 kr Jag tar den för priset som jag budar på + frakt om den finns kvar och du kan tänka dig skicka iväg den.
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad

Visa signatur