Permalänk
Medlem

Eufy Security Paket

Hej har följande till salu.
2st Eufy Home Base 2
3st Eufycam2
1st Eufypad.

Säljes antigen som ett paket eller delar.

Tänkte 1500 för allt som utgångspunkt är rimligt.

Skickas eller hämtas

Läs hela annonsen här

Visa signatur

🖥️ 5090 Rtx FE | Ryzen 9800x3D | G.Skill Trident Z Neo 6000Mhz 2x32 GB | Asus ROG Crosshair X670E Gene | Corsair AX1200i | Samsung 990 Pro 2x 2TB |

🥽 Nuvarande VR | Varjo Aero / Quest 3

Tidigare VR | Oculus DK2 | HTC Vive | Oculus Rift | HTC Vive Pro | Samsung Gear VR | HP Reverb G2 | HTC Vive Pro 2 | Meta Quest Pro | Pimax Crystal | PlayStation VR 2 | Pimax Crystal Light | Pimax 8KX

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 1 500 kr Plus frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem

1500 hämtar

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 1 700 kr Jag kan hämta jag också, men får de helst skickat. Så istället för att lägga samma bud bjuder jag över snåljåpen iaf!
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem

Utav intresse, men behövs två stycken home bases eller finns det någon anledning för att fler än en?

Permalänk
Medlem
Skrivet av SlimeyB:

Utav intresse, men behövs två stycken home bases eller finns det någon anledning för att fler än en?

Det behövs bara 1. Har en extra över bara som följer med

Visa signatur

🖥️ 5090 Rtx FE | Ryzen 9800x3D | G.Skill Trident Z Neo 6000Mhz 2x32 GB | Asus ROG Crosshair X670E Gene | Corsair AX1200i | Samsung 990 Pro 2x 2TB |

Tidigare VR | Oculus DK2 | HTC Vive | Oculus Rift | HTC Vive Pro | Samsung Gear VR | HP Reverb G2 | HTC Vive Pro 2 | Meta Quest Pro | Pimax Crystal | PlayStation VR 2 | Pimax Crystal Light | Pimax 8KX

Permalänk
Medlem

Ok! Går kamerorna på batteri eller kabel?

Permalänk
Medlem
Skrivet av SlimeyB:

Ok! Går kamerorna på batteri eller kabel?

Batteri

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av SlimeyB:

Jag kan ha en i stugan o en hemma

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad

Visa signatur