SFW! Exklusiva material i flexibla Fractal Design Era 2

Permalänk
Melding Plague

SFW! Exklusiva material i flexibla Fractal Design Era 2

Den senaste skapelsen från svenska Fractal Design är en kompakt datorlåda som kombinerar elegant design med hög funktionalitet.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Fint chassi.

Vill man se en hel recension så kan jag tipsa om Gamers Nexus review.

Eller så klart Sweclockers egna.

Permalänk
Medlem

Ca pris 2700 kr. Allvarligt talat.... Hade tänkt bygga nytt SFF med detta chassi, men ja inte med det priset.

Permalänk
Medlem

Fantastiskt chassi. Kör på det nu själv.

Visa signatur

FD Era 2 | Asus B650E-I | AMD 78003DX | RTX 3080 |
Corsair 32GB | Samsung 990 Pro 2TB | Corsair SF850

Permalänk
Medlem

Det har säkert avhandlats någon annanstans men vad syftar SFW i titeln till i de här artiklarna? Jag vet inte om jag sett en enda nyhetsartikel på swec som skulle klassas som NSFW.

Visa signatur

Jag har en tigerrandig vakthund... akta er

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tossefar:

Det har säkert avhandlats någon annanstans men vad syftar SFW i titeln till i de här artiklarna? Jag vet inte om jag sett en enda nyhetsartikel på swec som skulle klassas som NSFW.

Om jag fattar rätt ska det vara något med att det är hårdvaruporr. Så porr som är Safe For Work.

Känns lite krystat. Precis som resten av hela ASMR-grejen (sorry att jag klagar på det varenda gång men det kryper i mig av den här tillrättalagda stilen - det är nog nåt man antingen älskar eller hatar.)

Permalänk
Medlem

Ncase m2 är min favorit i sff kategorin just nu oavsett pris. Inte fått klämma på ghost r1 än. Hoppas på succe med den 😊.

Visa signatur

Ryzen 5 5600 <> Asus B550 I <> Corsair LED 2*8GB 3200Mhz <> GeForce 2070 Super <> Acer X34A <> Ducky Shine 4 brown <> Zowie ec2-a <>

Permalänk
Medlem

Men är det en uppskattad prislapp?..

Visa signatur

"Jag är så gammal att jag brukade styra med piltangenterna"
StoppaCopySwede
Fraktrfitt:Inet

Permalänk
Medlem

Snyggt! Men lite dyrt...

Visa signatur

Mvh Milky - citera för svar
Fractal Meshify C - Ryzen 7 7800X3D - Thermalright Peerless Assassin 120SE - Kingston Fury Beast 6000 MHz 2x16 GB - Asus TUF Gaming B650-Plus - AMD 7900 XTX - Corsair RM1000X Shift
Köp/sälj-betyg Sweclockers marknad; 1, 2, 3, 4, 5

Permalänk
Medlem

Hade köpt det på studs, för halva priset…

Det är synd, alltid gillat Fractal Design men fattar inte grejen med att köpa låda för samma pris som en vettig entry-CPU…

Visa signatur

Krusidullen är stulen

Permalänk
Medlem
Skrivet av IRONBERG:

Ncase m2 är min favorit i sff kategorin just nu oavsett pris. Inte fått klämma på ghost r1 än. Hoppas på succe med den 😊.

Har testat nr200p (legenden) och Terra, och damn vad Terra är perfekt

Visa signatur

CPU: R7 9800X3D | GPU: Asrock 7900XTX Taichi OC | MB: Asus B650E-I| RAM: 2x32 Kingston Fury @6000MHz CL30|Cooling:Noctua NH-D15 G2|PSU: Phanteks AMP GH 1000W|SSD: Kingston Fury Renegade 2TB + Corsair MP510 4TB |CASE:Streacom DA6 XL Chrome