Permalänk
Medlem
Skrivet av Megacrash:

fick samma bild tänkte ladda upp men blev så risig bild på min mobil, nu sitter man fast på buffer 51%, rör sig inte alls. Får väl se eftersnacket när matchen är över....

Min går upp till 99 % sen ingenting. Är nog bara en random siffra skulle jag tro

Visa signatur

PC | MacBook Air | iPad Mini | iPhone 14 Pro | M&K 5.1 | Anthem MRX 540 | Samsung Q810D | Audioquest Nighthawks | Airpods Pro 2 | Sony X95L 85” | Samsung S95D 55” | Zidoo Z30 Pro 8K | Apple TV | PlayStation 5 Pro | Switch 2

Permalänk
Medlem

Vad håller de på med? De kan inte grifta denna match. Den är allt för populär.

Visa signatur

Ryzen 9800X3D | 64GB G.Skill Trident Z Royal | 7900 XTX | Asrock Nova X870E

Permalänk
Medlem

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/Rr77qd/aftonbladet-direk...

"Stora störningar på Netflix innan supermatchen
16 min
Knut Sahlin Ekberg

Inför matchen mellan Mike Tyson, 58, och Jake Paul, 27, har Netflix stora problem.

Enligt sajten Downdetector upplevs stora störningar på streamingtjänsten.

Många läsare har hört av sig till Aftonbladet och upplever problem med att se livesändningen.

Matchen ska visas på Netflix och starta runt klockan 05.00 svensk tid. Men väl inne möts man av meddelande ”vi har problem att spela upp Netflix”.

Nu har även Aftonbladet snappat upp detta fiasko

Permalänk
Medlem

Hoppade igång lite, spolade tillbaka till början av matchen innan, kanske man kan få se den i sin helhet så hinner Mike matchen kanske buffras upp i sin helhet...

Permalänk
Medlem

vpn funkar mot usa server

Visa signatur

Om du lär dig älska din smärta kommer du känna dig älskad var dag.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Falcon:

Klaga för minst 6 mån free. (jag har försökt, återkommer i tråden som jag förväntar mig att Swec skapar)
https://help.netflix.com/sv/contactus

Jag finner inte ord...och kan inte skriva dessa här...
helt sjukt

Maila finns inte som ett alternativ (längre?) Bara telefon och chatt.
Har du en mall på vad du skrev? Har i princip bara ilska i mig och brist på fantasi just nu.

Visa signatur

Intel i9-11900K | Asus GeForce RTX 5080 Prime OC | Jonsbo UMX4 Black | Gigabyte Z590 UD AC | Corsair Vengeance 32GB DDR4 4600MHz CL18 | Corsair RM850x | Zalman Alpha 2 A24 | Windows 11 Pro

https://www.sweclockers.com/medlem/80207/gallerier

Permalänk
Medlem

Det är ju inte pay per view, dvs man betalar ju inte extra för att se på det här så går nog inte få kompensation. Hela skiten kommer ju laddas upp senare så man kan se utan problem.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Vernox:

Maila finns inte som ett alternativ (längre?) Bara telefon och chatt.
Har du en mall på vad du skrev? Har i princip bara ilska i mig och brist på fantasi just nu.

Inte heller hittar direkt mail. Sorry.
Du får kötta vidare i frågorna där och säga nej inte nöjd.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Falcon:

Säkert. Hela världen har problem.
Göd mig, 2001

testa vpn mot usa, rullar på utan avbrott

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Åh nej. Mike ser rädd och förvirrad ut nu när han går ut.

Visa signatur

"Some poor, phoneless fool is probably sitting next to a waterfall somewhere, totally unaware of how angry and scared he's supposed to be." - Duncan Trussell

Permalänk
Medlem
Skrivet av aragon:

testa vpn mot usa, rullar på utan avbrott

Testat US och DE. VPN.

Har folk i Norge och en i Miami. Inget funkar.

Vad ni än gör. Alla här. SPOILA INGET! Tack

Permalänk
Medlem
Skrivet av gibbon_:

Åh nej. Mike ser rädd och förvirrad ut nu när han går ut.

Reagerade med på det, såg nästan ut som han höll på att ramla med när han gick ut.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Falcon:

Testat US och DE. VPN.

Det är nog bättre du håller dig härifrån istället för alla andra inte ska få diskutera matchen

Permalänk
Medlem
Skrivet av Falcon:

Testat US och DE. VPN.

server 5 northeast tcp via openvpn

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Sitta o följa matchen i textform på Aftonbladets liverapportering va ju inte riktigt vad jag hade väntat mig....

Permalänk
Moderator
Forumledare

*tråd rensad*

Jag vet att det är sent/tidigt men det är ingen ursäkt för att inte uppföra sig

Visa signatur

Forumets regler | Har du synpunkter på hur vi modererar? Kontakta SweClockers/moderatorerna

Jag stavar som en kratta

Gillar lök på discord

Permalänk

Så otroligt dåligt att inte kunna leverera..

Visa signatur

Stationär Speldator: AMD Ryzen 7 2700 I AMD Radeon 6750 XT
Bärbar Speldator: AMD Ryzen 5 5600H I Nvidia RTX 3050 Ti

Permalänk
Medlem

Jag köpte Mullvadvpn och anslöt till en server i USA och då fungerar det direkt för mig.

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

Det finns några väl valda ord för Netflix just nu, alla kommer landa mig i ett fängelse

Permalänk
Medlem

Sjuka kamper innan, kunde knappt fått bättre uppvärming.

Permalänk
Medlem

Jaha, det gick väl typ som väntat. Tråkigt.

Visa signatur

"Some poor, phoneless fool is probably sitting next to a waterfall somewhere, totally unaware of how angry and scared he's supposed to be." - Duncan Trussell

Permalänk
Medlem

Sån jävla besvikelse. Sjukt ovärt att stiga upp 04:30 för o bråka med Netflix connection issues. O fixa nån obskyr gratis USA VPN för att se detta skit.

Visa signatur

ASUS X570-F, AMD Ryzen 9 3900x, 16Gb RAM, Gigabyte 2070Super auros

Permalänk
Medlem

Skit, fick kolla en piratstream på X. Kan man få tillbaka pengarna från Notflix? jag skaffade abonnemanget bara för den här matchen. Otroligt besviken.

Permalänk
Medlem
Skrivet av xSean145:

Skit, fick kolla en piratstream på X. Kan man få tillbaka pengarna från Notflix? jag skaffade abonnemanget bara för den här matchen. Otroligt besviken.

Tveksamt, men kan rekommendera serien "Arcane league of legends" så får du iaf värde för månaden du tog, sjukt bra serie iaf

Permalänk
Medlem

Ah fan också. Så naiv man kan vara och hoppas på en bättre match.

Visa signatur

Intel i9-11900K | Asus GeForce RTX 5080 Prime OC | Jonsbo UMX4 Black | Gigabyte Z590 UD AC | Corsair Vengeance 32GB DDR4 4600MHz CL18 | Corsair RM850x | Zalman Alpha 2 A24 | Windows 11 Pro

https://www.sweclockers.com/medlem/80207/gallerier

Permalänk
Medlem

Med tanke på vilka grifters, scammers och allmänt vidriga personer som Paul-familjen är så kan jag inte förstå hur någon skulle vara så intresserad av denna match. Nästan så man blir glad för att det inte fungerade.

Visa signatur

i7 12700, 5080, 32gb - vrum vrum

Citera för svar!

Permalänk
Moderator
NintendOrakel

Såg matchen med vpn live på Netflix. Fungerade med dålig kvalité.

Permalänk
Medlem

Vet inte riktigt varför man förväntade sig att Tyson skulle vara en maskin 58 år gammal. Synd !

Var en ganska tråkig match.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tallem:

Med tanke på vilka grifters, scammers och allmänt vidriga personer som Paul-familjen är så kan jag inte förstå hur någon skulle vara så intresserad av denna match. Nästan så man blir glad för att det inte fungerade.

Visste inte ens vem Jake Paul va innan detta event, va ju Mike Tyson som gjorde att man blev intresserad...

Permalänk
Medlem

Jag hade också problem med Netflix, men sedan tänkte jag att de kanske prioriterar trafik i USA så jag ändrade min plats till Chicago i min VPN tjänst och lo and behold, inga problem med streamen... otroligt störande om det verkligen är så, kanske dags att säga upp Netlix.