Permalänk
Medlem

Lenovo 27" 2560x1440

Hej alla

Jag bytt upp min monitor och säljer den gamla jag hade. Modellen är Lenovo Q27h och jag har haft den i 3år utan problem med den.

Länk: 'https://www.lenovo.com/se/sv/p/accessories-and-software/monitors/home/66eduac1eu?orgRef=https%253A%252F%252Fwww.google.com%252F&srsltid=AfmBOooqAxWEafC9_Za4_1nHV2hh5h5v3K3lETSzdtvYAX1gtGFl-xSe

Pris 500kr
Jag har ingen kartong så upphämtning sker i Norrköping, alternativt kan träffas på vardagar i Linköping för överlämning. Skickas ej.

Jag passar på att lägga ut ett par Airpods 4 med ANC, helt nya, oöppnade, som jag inte behöver. Pris 2000kr
Dessa kan skickas mot förskottsbetalning, annars upphämtning Norrköping/överlämning Linköping.

Jag säljer varken monitorn eller hörlurarna billigare.
Vid flera intressenter väljer jag den som underlättar mest för mig att sälja till,

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Intresserad men bor lite för långt bort.
Min nuvarande monitor och dvi till dp adapter spökar för mycket ibland

Visa signatur

GUD VÄLSIGNE DIG!
Ryzen 7 5700X3D - 64Gb DDR4 - RTX3060 - Coolermaster Stacker
---------------------------- www.roaddogs.se ------------------------
------- Bofors Interstellar - A Star Citizen Corporation --------
---------------------------------- Twitch ---------------------------------

Permalänk
Medlem

Bor i Linköping, nära campus valla / mjärdevi science park och skulle vara intresserad av skärmen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av eXiidus:

Bor i Linköping, nära campus valla / mjärdevi science park och skulle vara intresserad av skärmen.

Tjena

Ska vi höras på PM och se om vi kan hitta en tid/plats att mötas?

Permalänk
Medlem

Tjena, antar att den inte blev såld om annonsen ligger kvar 🙂 Jag är intresserad av skärmen och köper den gärna. Finns i Linköping och kan ses på en vardag!

Visa signatur

Razer Book 13 - i7/16gb | Xiaomi Pad 5 | PS5 | Xbox Series X | Steam Deck 256gb | Nintendo Switch

Permalänk
Medlem

Jag är också intresserad, såvida den är felfri.

Permalänk
Medlem

Bor i Mantorp så kan hämta den.

Permalänk
Medlem

Är den såld eller inte?