Permalänk
Medlem

Gammalt skänkes

Låda med diverse gammalt, två moderkort, två gamla nätverkskort och lite annat smått. Inget funktionstestat! Skänkes annars går det till tippen. Någon kanske har någon form av nytta av det?

Läs hela annonsen här

Permalänk
Expertgissare

Jag tar det gärna mot frakt

Visa signatur

FD Meshify C -|- X570 AORUS ELITE -|- Ryzen 7 3700X -|- FD Celsius S24 -|- Crucial Ballistix Sport 32GB -|- Radeon RX 570 -|- WD Black SN750 1TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Edvin-89:

Jag tar det gärna mot frakt

Blir det inte hämtat kan det eventuellt bli aktuellt att skicka. Men blir väl lite halvdant packat då jag har brist på material just nu.

Permalänk
Expertgissare
Skrivet av Filwal857:

Blir det inte hämtat kan det eventuellt bli aktuellt att skicka. Men blir väl lite halvdant packat då jag har brist på material just nu.

Har du möjlighet att spara reklam eller liknande tidningar så kan du knöla ihop sidorna till bollar och packa med, och har du redan sådant skräp så blir du av med det

Visa signatur

FD Meshify C -|- X570 AORUS ELITE -|- Ryzen 7 3700X -|- FD Celsius S24 -|- Crucial Ballistix Sport 32GB -|- Radeon RX 570 -|- WD Black SN750 1TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Edvin-89:

Har du möjlighet att spara reklam eller liknande tidningar så kan du knöla ihop sidorna till bollar och packa med, och har du redan sådant skräp så blir du av med det

Jojo, men blir nog inga antistat påsar eller grafikkortslådor direkt.

Permalänk
Expertgissare
Skrivet av Filwal857:

Jojo, men blir nog inga antistat påsar eller grafikkortslådor direkt.

Det går bra

Visa signatur

Permalänk
Entusiast

Hej! Kan hämta så snabbt och krångelfritt som du önskar när du önskar @Filwal857 Bor också i Linkan.

/ Mathias

Visa signatur

Den digitala högborgen: [Fractal Design Meshify C] ≈ [Corsair RM850x] ≈ [GeForce RTX 3080] ≈ [AMD Ryzen 7 7800X3D ≈ [Noctua NH-U14S] ≈ [G.Skill Flare X5 32GB@6GHz/CL30] ≈ [MSI MAG B650 TOMAHAWK] ≈ [Kingston Fury Renegade 2 TB] ≈

Permalänk
Medlem

Har en som vill hämta imorgon, @Sisyfos ligger tvåa om det ej blir hämtat.

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad