Permalänk
Medlem

Söker enklare laptop!

Hej alla!

Söker en enklare laptop till morsan. Ska främst användas till mail/word osv. Windows/mac os spelar ingen roll.
Har ni något liggandes så dra gärna iväg ett pm 😃👍

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Har en Compaq Presario CQ57 som har legat i garderoben typ ett decennium uppgraderad till 8GB minne och 120GB SSD med Win 10 nyinstallerad för några år sen dock ingen laddare och batteriet slut men med laptopväska och trådlös mus. Bor i Uddevalla så du kan testa den med en av laddarna fr min andra laptop om du vill. Testade nyss allt ok!

Permalänk
Medlem

Tack för erbjudandet, men den är nog lite för enkel. Vill inte att hon ska få en hjärnblödning när hon surfar runt

Permalänk
Medlem

LOL... ok!

Permalänk
Medlem

Skickat PM

Visa signatur

ASUS ROG G20 | FX770K | GTX 970 4GB | 16gb | PNY 480GB SSD

Permalänk
Medlem

Hej!

Jag ska ha en överbliven Chromebook 11 (G7) någonstans, tror dock den modellen har 4gig i sig (får kolla upp detta). Är den av intresse isåfall? Du får den isåfall för typ 350. Går ju att köra Word på webben tänker jag, har knappt inte används sen jag har haft den. Har ba gått på YouTube och Twitch i princip

Kan ju säkert ful-flasha Windows på den med om det är så, men då lär ju prestandan dala som bara den om morsan vill ha en smooth upplevelse.

Visa signatur

The one and only Hebbe!

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad