Intressekoll: Ncase M2 round silver

Permalänk
Medlem

Intressekoll: Ncase M2 round silver

Hej!
Fick hem mitt ncase m2 i måndags och har nu kört med det ett par dagar.
Då det inte riktigt vad som jag väntade mig väljer jag nu att se om någon skulle vara intresserad av att köpa det.

Jag gav 2292kr för det inkl. frakt.
Jag vill ha 2000kr.

Alla tillbehör och kartong följer med givetvis.
Har även skrivit ut ett par 25mm höga fötter till den.

Chassit finns i Kallebäck Göteborg, föredrar att någon kommer och hämtar det om det blir aktuellt med affär.

Läs hela annonsen här

Permalänk

Hej! Får man fråga vad det är som inte var som du förväntat dig? Fick hem mitt för ett par veckor sedan (dock "grater" versionen) men har inte byggt det än då jag väntar på andra delar.

Permalänk
Medlem

Köper men måste fraktas isåfall

Visa signatur

Gammal geek som lurkar runt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wimwicket:

Hej! Får man fråga vad det är som inte var som du förväntat dig? Fick hem mitt för ett par veckor sedan (dock "grater" versionen) men har inte byggt det än då jag väntar på andra delar.

Nja, jag gillar inte riktigt lösningarna de har för att fästa sidopanelerna å att jag, med mina grejjer bara kan ha en fläkt i toppen å när katten ligger på det så påverkas tempen för mycket. Dvs ja måste ha ett chassi som är lite större så när katten ligger på det kommer det ffa ut luft

Skrivet av lerutis:

Köper men måste fraktas isåfall

Isf måste jag montera ner det, men kan vänta en dag eller två för att se om någon lokal förmåga vill köpa, annars är du först av "frakt-köparna" på tur. Notera att du får stå får frakten å betala via swish om det blir aktuellt.

Permalänk
Medlem

Är detta den vanliga eller AC169 versionen?

Har nämligen kollat lite på AC169 och kan vara intresserad om det är den

Visa signatur

UNIX + SFF = <3

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kujo:

Är detta den vanliga eller AC169 versionen?

Har nämligen kollat lite på AC169 och kan vara intresserad om det är den

Det är inte AC168-varianten, utan den billigaste på deras sida, som bara heter "rounded"

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av Celphish:

Nja, jag gillar inte riktigt lösningarna de har för att fästa sidopanelerna å att jag, med mina grejjer bara kan ha en fläkt i toppen å när katten ligger på det så påverkas tempen för mycket. Dvs ja måste ha ett chassi som är lite större så när katten ligger på det kommer det ffa ut luft

Isf måste jag montera ner det, men kan vänta en dag eller två för att se om någon lokal förmåga vill köpa, annars är du först av "frakt-köparna" på tur. Notera att du får stå får frakten å betala via swish om det blir aktuellt.

Jag ställer mig gärna på tur att köpa, behöver också skickas isf.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Schwalan:

Jag ställer mig gärna på tur att köpa, behöver också skickas isf.

noterat

Permalänk
Medlem
Skrivet av Celphish:

Hade du med deras riser-kabel förresten?

Permalänk
Medlem

Pm skickad

Visa signatur

Alienware AW2723DF- LCD2C-
Apollo Twin X-MacBook Pro M1
Aune X1S-GT- Ryzen 7 9800X3D- RTX4080- NCase M2
Everybody has a plan until they get their mouthgard punched out of the ring in the first round!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Schwalan:

Hade du med deras riser-kabel förresten?

Nej, vgpu-kittet fanns inte i lager när jag beställde tyvärr.

Permalänk
Medlem

Chassit reserverat.

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad