Permalänk
Medlem

Komplett spelsetup

Hej!

Tänkte sälja av min dator med skärm och tillbehör då tiden inte riktigt finns längre.

Datorn är byggd själv och består av:

Chassi: lian li 011 air

CPU: AMD 7600x

GPU: XFX 6950XT

Ram: Fury beast 32 gb

Lagring WD black sn770 1tb

Nätagg: Msi MPG A850G

Moderkort msi pro b650-p wifi

CPU kylare deepcool ak400 zero dark (tror jag)

Skärm: Samsung neo g7 32 tum 4k

Mic: HyperX solocast

Tangentbord hyperX alloy origins 60

Mus Logitech g PRO wireless shroud edition

Hörlurar Sennheiser hd 560s

1 Xbox kontroll med adapter till PC

Allt är i bra skick, datorn är tämligen nyligen dammblåst men det finns lite damm vid fläktar och chassi osv. Skickar inte utan den hämtas i Lerum. Har kvar förpackningar från en del saker men inte allt, kan kollas vid behov. Säljer inte separata delar och säljer givetvis till vem jag vill eller inte alls osv.

Prisförslag: ska upp i 20k innan jag börjar fundera på försäljning.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Jag kan ha väldigt fel men tror att 20k är nästan omöjligt om man inte blåser någon stackare?

Permalänk
Medlem
Skrivet av samer:

Jag kan ha väldigt fel men tror att 20k är nästan omöjligt om man inte blåser någon stackare?

Du kanske missat skärmen och all tillbehör.

Permalänk
Medlem
Skrivet av rwkk:

Du kanske missat skärmen och all tillbehör.

Har inte missat det

Permalänk
Medlem
Skrivet av samer:

Förstår att du inte tycker att det känns prisvärt och då är det helt enkelt inte för dig. Vad du menar med blåser förstår jag dock inte riktigt. 20k är givetvis långt under vad jag betalade för allt nytt och tror knappast att du kommer nära ett likadant paket för dom pengarna idag heller så det är ju inte direkt så att jag försöker lura någon. Men att du tycker att det inte känns prisvärt begagnat har jag full respekt för.

Permalänk
Medlem
Skrivet av samer:

25k nytt från inet för likvärdig burk med skärmen.
Utan att räkna kringutrustning.

Blåsning är nog att ta i.

Permalänk
Medlem

Inget illa menat men tyckte att priset var lite väl högt för den datorn.
Med det sagt önskar jag trådskaparen all lycka och hoppas hen får det sålt för ett rimligt pris.

Permalänk
Medlem

Pris nu 15000 eller om någon vill buda högre, gäller om någon kan komma och hämta datorn mm senast tisdag förmiddag då jag håller på och flyttar, annars får jag jag försöka sälja av datorn senare. Samma regler som tidigare gäller och enbart swish accepteras som betalning. PM vid vidare frågor!

Permalänk
Nytt bud: 10 000 kr Hämtar idag
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Skrivet av Mangemcfly:

10 000 kr Hämtar idag

Tack för visat intresse men 15 000 är verkligen så lågt jag kan sträcka mig. Ha det fint

Permalänk
Medlem

12K + hämtning

Visa signatur

/ Victor

Permalänk
Medlem
Skrivet av crazysanta:

12K + hämtning

Som jag skrev ovan så går jag inte under 15 tusen tyvärr! Tack för visat intresse och ha det fint 🙂

Permalänk
Medlem

14k om någon kan komma och hämta idag, jag behåller då hörlurar.

Permalänk
Medlem

Kan även alternativt mötas med grejerna någonstans i eller nära Göteborg.

Allt väl!

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad