Missa inte Amazon Prime Day i Dagens fynd
Permalänk

850W nätaggregat säljes

När jag väl fick tag på ett 5080 blev jag informerad av inet att mitt nätagg tyvärr inte var kompatibelt. Blev därför ett nytt inköp, och nu säljer jag av detta. Samtliga tillbehör/ kablar finns kvar. Duktigt rengjort.

https://www.inet.se/produkt/6905107/deepcool-dq850-m-v2l-850w...

Finns i Göteborg, annars står köpare för frakt.

Startbud: 450kr (Inköpt 2023-05-21 för ca 1500kr)

Läs hela annonsen här

Permalänk

400 kr avhämtning

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 450 kr + Frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem

550kr + frakt

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 600 kr Hämtar
Permalänk
Medlem

NU är inte det här en frågetråd utan en säljesannons men jag blev så nyfiken. Varför skulle det nätagget inte vara kompatibelt med ett 5080?

Sure de tär inte ATX 3.0/1 men man fmår med en adapter med 5080 så man kan koppla vanliga 8-pins till 12hpwr och det finns tillräckligt med 8-pins på nätagget. (50W räcker dessutom utomordentligt till 5080.

Permalänk
Skrivet av Eerieness:

NU är inte det här en frågetråd utan en säljesannons men jag blev så nyfiken. Varför skulle det nätagget inte vara kompatibelt med ett 5080?

Sure de tär inte ATX 3.0/1 men man fmår med en adapter med 5080 så man kan koppla vanliga 8-pins till 12hpwr och det finns tillräckligt med 8-pins på nätagget. (50W räcker dessutom utomordentligt till 5080.

Jag kände mig också osäker, och kommer inte ihåg svaret ordagrant, men det handlade om att det inte fanns tillräckligt med pins till splittern som följde med. Jag skickade länken till nätaggregatet till deras kundsupport, som därefter bekrätftade att jag behövde byta nätaggregat.

Permalänk

Buden är noterade, och jag tänker att jag låter annonsen ligga kvar till ikväll 19:00. Därefter avslutar vi.

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 700 kr + Frakt
Permalänk
Nytt bud: 750 kr +hämtar
Permalänk

Annonsen är avslutad