Permalänk
Medlem

Söker Samsung Galaxy s20-21

Hej!

Söker en Galaxy S20 alternativt S21. Kan vara halvdefekta med sprucken skärm osv. Någon som har en liggandes i nån låda? Dra gärna iväg ett PM då 😃👍

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Hur kvaddat pratar vi egentligen? 😂

Jag har en s20 ultra som är rejält kvaddad. Den fungerade sist att starta upp men jag kommer inte in i den då den kräver kod, och ser ju inget på displayen..

Hade kunnat överväga att skänka den, men jag har en massa bilder på den och annan info som jag hade velat se över först om man kan få ur den..

Ska kika lite på det.
Men vi pratar då byte av både fram och baksidan. Batteri låter jag vara osagt. Inte använts på två år.
Ska som sagt kika.. har även en s9 plus med ungeför samma förutsättningar. Den har batteriet däremot svält upp på så pass att baksidan har hoppat av.

Visa signatur

ASUS ROG STRIX Z790-F Gaming | Intel Core i5-13600K | Corsair Dominator Platinum RGB | ASUS ROG STRIX RTX 3080 OC | Samsung 980 PRO | Corsair H115i Elite Capellix | Corsair AX1600i | Corsair 500D RGB SE | ASUS ROG PG279Q

Permalänk

Har en s20 FE över som har en spricka. Kan skicka bild om du är intresserad. Bor i Vänersborg btw!

Permalänk
Medlem

Tja, har en relativt halvdefekt S21 skicka ett pm vid intresse!

Permalänk
Medlem

PM skickat 😃 har vi några fler alternativ tro? 😃

Permalänk
Medlem

Har en S21+ i perfekt skick...

Permalänk
Medlem

Har en S21 FE som inte starta längre. Vet inte vad som är felet, men vi la den på hyllan och köpte en ny tele till grabben.

Visa signatur

Chassi: Corsair 4000D Airflow Moderkort: ASUS ROG Strix Z790-F Gaming WIFI
CPU: i5 13600K @ 5Ghz CPU kylare: Noctua NH-D15 Minne: Corsair Vengeance 32GB DDR5 6000Mhz CL36
GPU:
MSI Suprim X RTX 3080 Nätagg: Corsair AX 860i OS disk: Samsung EVO 850 512GB SSD Lagringsdisk: WD 1TB & WD Green 2TB Tangentbord: Corsair Strafe RGB MX Silent Hörlurar: SteelSeries Arctis 7 2019 Skärm: Svive Pyx 34C801 Musmatta: SteelSeries Qck+ Mus: Corsair Sabre RGB

Permalänk
Avstängd

Ja har en s20 ultra i nyskick, även en skadad s21 som fungerar men spricka i skärmen vad betalas för sådana här?

Permalänk
Medlem

Söker ett par enheter till. Har du något så dra gärna iväg ett PM med info samt vad ni vill ha

Permalänk
Medlem

Har nog en med inbränning i skärmen. Kan leta upp om intresse finns.

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad