Philips Discoverer ("Rymd-TV" från 1983)

Permalänk
Medlem

Philips Discoverer ("Rymd-TV" från 1983)

Denna "tjock-TV" har en unik design från 1983 och är ett samlarobjekt som jag kan garanterar att ingen annan du känner har! Välbevarad, med endast några få repor. En tidigare ägare, där den stått i en så kallad "man-cave" mesta delen av tiden. Anslut ditt Nintendo eller VHS-spelare via antenn-uttaget (RF). Fjärrkontroll ingår. Funktionstestad. Går väldigt tyst utan statiskt tjutande ljud. Visiret går även att ha nedfällt när TV'n är igång.

**** Hör av dig om du har tankar eller funderingar, vill ha fler bilder, video eller ljud ****

Hämtas i Skara.
Jag kan köra om det inte är allt för långt, begär endast ersättning för bränslet i så fall. Skickas helst inte då TV'n är av högt värde och oersättlig.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

i7-2600K @ 3,40GHz, GTX 960, 32GB RAM

Permalänk
Medlem

Jag kan tipsa om att sälja det till någon av alla retro-tech YouTubers om du inte får sålt det här. Då kan du möjligen också få se ett helt avsnitt om den också, vilket bara det skulle vara värt det!

Dom allra flesta, om inte alla, köper ju sina prylar precis på samma sätt som vi vanliga dödliga

Visa signatur

i7 12700k oc+delid under utveckling | 32gb G.Skill Trident Z RGB 3600mhz cl15 | RX 7800xt
https://valid.x86.fr/uudh64 (gammal, men trevlig, cpu-z validator)

Permalänk
Medlem

Tack för tips! Smart

Visa signatur

i7-2600K @ 3,40GHz, GTX 960, 32GB RAM

Permalänk
Medlem

Finns en riktigt fin svensk CRT-grupp på facebook som jag kan tipsa om, om du inte får den såld här