Seagate Ironwolf 8TB + WD Red 4TB NAS

Permalänk

Seagate Ironwolf 8TB + WD Red 4TB NAS

Säljer två NAS diskar i använt skick.

Säljer helst som paket, se bilder för hälsa 👍

Bud, normala regler osv. Tillägger att jag hjälper en polare att sälja dessa då han ej har sweclockers.

Skickas inom konstens alla lagar via Postnord.

Skriv vid frågor

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

oj, vad har hänt med 8gb:arn? Det var inte många drifttimmar på den. Går inte sånt på garanti efter så kort tid?

Visa signatur

Livet är som en soppa, med hårstrån i. -Men man måste ju äta.- Svante Grundberg och Björn Wallde.
If you've ever suffered from insomnia, you'll know what a nightmare it can be. - Caron Keating.

· i5 4670K · 32GB · GTX1060 6GB ·

Permalänk
Skrivet av dan@work:

oj, vad har hänt med 8gb:arn? Det var inte många drifttimmar på den. Går inte sånt på garanti efter så kort tid?

Jag vet inte faktiskt, har smsat och frågat polaren när jag hämtade ut dom på posten 🙈

Permalänk
Skrivet av Tomcruize:

Jag vet inte faktiskt, har smsat och frågat polaren när jag hämtade ut dom på posten 🙈

Och såg statusen på den såklart 😅

Permalänk
Medlem

Kan passa på att upplysa om att WD40EFAX använder sig av SMR till skillnad från de tidigare modellerna.

Visa signatur

Main>> Lancool II Mesh | B550 Aorus Elite V2 | 5800X3D | NH-D15 | 4x16GB @ 3800c18 | RTX 3060 Ti | 2TB SSD | RM850x
HIDs>> 3x 27" 165Hz 1440p IPS | Model O @ QcK+ | ROG Claymore | Arctis Pro Wireless | Audioengine A5+ Misc>> Pixel 7a
Server/NAS>> MS G8 @ TrueNAS SCALE | E3-1260L | 16GB | 4x3TB Z1 + 240GB SSD  pfSense>> KingNovy J4125 | 6x i225-V
HTPC>> Antec Fusion Remote | i5-6600K | GTX 1050 Ti | 8GB | 240GB SSD