Säljer 2 Lenovodatorer som var tänkta att användas som grund för speldatorer för familjen men projektet rann ut i sanden.
PC #1 Lenovo P330 (vänster)
- i7 8700 (inte K)
- 16GB DDR4 (2x8GB). 4 DIMM slots totalt.
- 256GB M.2 NVME Gen 3 SSD.
- P1000 Quadro GPU
- 400w proprietary 80+ Platinum PSU med 10 pins anslutning till moderkortet. Behövs adapter om man ska koppla in en "vanlig" PSU. Har en 6pins kabel för att kunna koppla in GPU.
- Windows 10 licens kopplad till moderkortet. Inga problem att installera Windows 11.
PC #2 Lenovo P330 (höger)
- i7 9700 (inte K)
- 16GB DDR4 (2x8GB). 4 DIMM slots totalt.
- 256GB SATA SSD.
- P1000 Quadro GPU
- 400w proprietary 80+ Platinum PSU med 10 pins anslutning till moderkortet. Behövs adapter om man ska koppla in en "vanlig" PSU. Har en 6pins kabel för att kunna koppla in GPU.
- Windows 10 licens kopplad till moderkortet. Inga problem att installera Windows 11.
Budstart 1000kr/st
Avhämtning som gäller då jag inte har något emballage att skicka i. Ska dock ner till Skåne nästa helg så kan mötas upp i Malmötrakten nästa helg om någon i Skåne är intresserad.
Säljer till vem jag vill osv. Låter annonsen ligga till torsdag 8/5 kl 21.00.
Frågor så tveka inte att skicka PM.
Som det är ut just nu har @Snubbeldraken vunnit budgivningen för PC1. Har fått diverse bud på 1000kr för PC2 men ingen smidigt sätt att mötas upp. Jag låter annonsen ligga några dagar till och ser om det dyker upp några bud med smidig avhämtning.