Anmäl dig till Roborock Challenge!

Xbox 360 slim med spel och kinect

Permalänk
Medlem

Xbox 360 slim med spel och kinect

Hej, skänker det som syns på bild till en barnfamilj som har det jobbigt ekonomiskt. Det är avhämtning som gäller, finns ett par km från Uppsala centrum.

Konsol och handkontroll är funktionstestat med spelen GTA IV och Dirt 2. Finns även en del spel installerade på enheten: Dishonored, Gears of War, Tomb Raider GoL, Sleeping dogs + fler småspel. Gears of war 2, splinter cell och två av kinectspelen är fortfarande inplastade. Kinect är inte testat.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Om du skulle tänka dig kunna skicka konsolen så tar jag den gärna annars så får någon annan ta den.

Visa signatur

Chassi: Corsair 5000x Motherboard: Asus rog b550f gaming wifi ll Cpu: Ryzen 7 5800x Kylning: Artic liquid freezer iii 360 Gpu: Sapphire NITRO+ AMD RX 6950 XT Ram: Kingston Fury 32GB DDR4 3200MHz CL 16 Renegade RGB Nvme: Samsung 980 pro 1tb Psu: Sesonic prime px1300w

Permalänk
Medlem

Fan att allting ska vara så långt bort. Vårat Xbox 360 har börjat krångla med att läsa skivor. Ofta får man hålla på öppna och stänga i en halvtimme innan ett spel kommer igång och inte det roligaste när man har en hyper dotter som vill spela Minecraft.

Permalänk
Medlem

Hej, jag kan hämta på plats om du inte hittar någon annan kandidat.

Visa signatur

AMD 3700x, 1700 GB SSD, 18 TB HDD, 32 GB RAM, MSI RTX3070, Dubbla Blueray brännare.

Permalänk
Medlem

Synd att man inte är en barnfamilj :/

Visa signatur

Stationär PC: Chassi: Phanteks Enthoo EVOLV ATX MB: MSI B550 Gaming Plus CPU: AMD Ryzen 7 5700X Kylning: Noctua NH-U12S GPU: MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6 GB RAM: Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3600MHz NVMe: 2st Kingston A2000 SSD: Intel 520 180GB och Intel 530 240GB HDD: WD Green 1TB, Toshiba 640GB samt fler HDD PSU: Corsair RM750X. Mobila enheter Mina Androidenheter och Dell Latitude 5400. Citera om du vill ha ett garanterat svar från mig

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tobitheo:

Fan att allting ska vara så långt bort. Vårat Xbox 360 har börjat krångla med att läsa skivor. Ofta får man hålla på öppna och stänga i en halvtimme innan ett spel kommer igång och inte det roligaste när man har en hyper dotter som vill spela Minecraft.

Testa att installera spelet på Xboxens hårddsik, då används skivan bara som nyckel, det kanske är mindre kinkigt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av PeanutPowerz:

Testa att installera spelet på Xboxens hårddsik, då används skivan bara som nyckel, det kanske är mindre kinkigt.

Man kanske borde det. Skitdrygt hålla på med det som det är nu med öppna luckan, stoppa i skivan, stänga för att se den försöka läsa för att bara hamna på meddelandet öppna luckan igen.
Fått i funderingarna på att köpa ett nytt Xbox 360 då vi ändå har en del spel till just det men just nu går det ju inte

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tobitheo:

Man kanske borde det. Skitdrygt hålla på med det som det är nu med öppna luckan, stoppa i skivan, stänga för att se den försöka läsa för att bara hamna på meddelandet öppna luckan igen.
Fått i funderingarna på att köpa ett nytt Xbox 360 då vi ändå har en del spel till just det men just nu går det ju inte

https://www.ifixit.com/Answers/View/69674/Clean+lens+for+xbox...

Visa signatur

...

var fri

...

Permalänk
Medlem

Jag är inte en barnfamilj, men en student som gärna tar den om ingen bättre kandidat hittas!

Permalänk
Skrivet av Tobitheo:

Troligtvis lasern som börjar ge med sig i din