Ologisk placering av sidbyte-knapparna

Permalänk
Medlem

Ologisk placering av sidbyte-knapparna

Har funderat på en sak ett bra tag nu.

Varför känns placeringen av sidbyteknapparna så inkonsekvent?

När man bläddrar på tex aktiva trådar, så är knapparna av någon anledning placerade längst till vänster, när man kommer längst ned är de i mitten och även inne på en tråd flyttar de sig till just mitten.

Känns det inte då mest logiskt att ha knapparna i mitten när man bläddrar bland aktiva trådar?

Permalänk

mobilsidan?

för jag har den till vänster både uppe och nere. (pc, firefox)

edit:
den var till vänster både längst upp och längst ner på mobilen också. (firefox mobile)

så känns som att det är något din webläsare du kollade i ändrar på sidan av sig självt av outgrundlig anledning.

Visa signatur

ASUS B550-f-Gaming, R9 5800X3D, HyperX 3200Mhz cl16 128Gb ram, rtx 3070ti.
[Lista] De bästa gratisprogrammen för Windows
[Diskussion] De bästa gratisprogrammen för Windows

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rouge of Darkness:

mobilsidan?

edit:
den var till vänster både längst upp och längst ner på mobilen också. (firefox mobile)

så känns som att det är något din webläsare du kollade i ändrar på sidan av sig självt av outgrundlig anledning.

Beror nog på bredden. Testade tidigare och fick som trådstartaren med stående telefon, men inte liggande. Bredare skärm båda åt vänster.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rouge of Darkness:

mobilsidan?

edit:

Hmm.
Har S23 Ultra.
Men för mig visas knapparna exakt likadant som i OP, oavsett webbläsare (Testat Chrome, Opera och Samsung Internet).

Även på min betydligt äldre OnePlus 6 är det likadant.

Permalänk
Geeks
Jobbar med data

Hej! Alla våra vyer har olika mängder funktioner t.ex. i en forum tråd har du en sökfunktion. Beroende på mängden information så flyttas den. Vänta tills du tittar i arkivet, där är båda till vänster. 😅

Kan vara klokt att göra en inventering och få vyerna i synk.