Dricka svart mörkrostat rätt blandat kaffe i mängd, utan socker och mjölk, varje dag. Mjölken är det mycket socker i. Drick typ 10-15 koppar varje dag, Då behöver man inte ens röra på sig.
Tar typ 2,5-3 månader innan förbränningen sätter igång.
Sen forsätter man bara att dricka sin panna med kaffe till önskad vikt är nådd.
Man måste givetvis äta bara morgonfika (typ en smörgås med ost och skinka), lunch och middag.
Skippa all efterrätt och fika efter middagen efter kl 18:00 skulle jag tipsa om, så du fastar minst i 12 timmar innan mogonfikat.
Ät bara lagom portioner på lunch och middag.
Jag har själv gjort detta och tappade ca 15 kilo på 3 månader.
Känner en som.fick bort 50 kilo på 10 månader med denna metod. Utan att ens vara ute och motionera, för det orkakde den personen inte göra. Det gör den idag utan större problem, har riktigt bra fysik med bars stavgång och lite övningar hemma vid numera.
Koffeinet ökar förbränningstakten och kaffet rensar tarmarna (bättte än vad enbart vatten i sig själv ens kan göra)
Testa innan ni sågar denna metod.
Man behhöver inte ens byta kosten till en massa tjafs (LCHF, och andra 5/1 metoder)
Det enda man bör sluta med är all götta, så som chips, ostbågar, övrig snacks, läsk, godis, pizza, donken och övriga hamburgerier och eventuellt thai/kinamat. Sockret är det viktigaste att dra mer på. Även frukt måste undvikas helt och hållet, och även morötter och andra sockriga grönsaker, och pasta /ris ska också skippas så gott det går, man bör hålla sig till potatis och kött
Som Exempel, för att få bort sockret från en apelsin måste du spä ut med 2l vatten.
Och fruktsocker är lika onyttigt som övrigt socker är, allt annat är bara lögn.
Vitaminer / mineraler kan under bantning tas in via tabletter. Så sockret avlägsnas från din kost nästan helt och hållet.
Efter det så kommer man inte att gilla typ delicatobollar / bislvier/ kanelbullar och övrigt gofika för att sockret blir äckligt. Även glass kan kännas sockrig. Vissa frukter vill jag inte ens äta i dagsläget pga sockret i dom, typ bananer.
Men kaffet ökar förbränningstakten rejält mer än vad man kam tro.
Hoppas det kan hjälpa någon, som tex inte pga rejäl övervikt ens kan fara ut och gå, fasten dem vill, pga att fötterna vaderna börjar svälla och värka. Då fungerar denna metod tills den har kommit i bättre viktköass, omkring 90-100 kg.