Permalänk
Medlem

Väntar på min första airbrush,
En harder & Steenbeck evolution, och allt som hör till fläktar,kompressor, rengöring osv, beställningsvara med så skickas nog tidigast i slutet på nästa vecka (Får kanske skylla mig själv då den fanns i lager på andra ställen men för 400 mer) : I

Visa signatur

Chassi: Fractal design Define C Mobo: aorus x570 elite
Cpu Ryzen 3600 Kylare noctua nh-d15Gpu 7900XT Ram g.skill flare x black
Kingston a2000 1TB 2x PSU: EVGA SuperNova 850 G2

Permalänk
Medlem

Jag väntar på det här bältet som man kan vända på, så man antingen får svart eller brun färg.

https://www.amazon.se/dp/B09YTWCYKB

Permalänk
Medlem

Note to self: Välj aldrig Landala Godis & Tobak som ombud för DHL-leveranser. Fick notis i DHLs app att Switch 2 kunde hämtas. Kommer dit och möts av ett otrevligt nästan aggressivt bemötande om att paketet inte är scannat. Ringer DHL som beklagar att appen visat att paketet är redo för upphämtning. De råder mig att be Landala scanna paketet. Det kommer såklart inte på frågan. Ombudet har mycket att göra och är stressad. Så bara att vända hem och vänta på att de ska bli på bättre humör 🤷🏻‍♂️

Visa signatur

PC | MacBook Air | iPad Mini | iPhone 14 Pro | M&K 5.1 | Anthem MRX 540 | Samsung Q810D | Audioquest Nighthawks | Airpods Pro 2 | Sony X95L 85” | Samsung S95D 55” | Zidoo Z30 Pro 8K | Apple TV | PlayStation 5 Pro | Switch 2

Permalänk
Medlem

Bältet som jag beställde var för långt så jag beställde en ny modell i rätt längd. Även det vändbart så man kan välja svart eller brunt. Jag beställde även en ny jacka.

Permalänk
Medlem

Väntar på en ny encoder till min mus
Förstår inte riktigt hur det kan kosta 5,5 kr att skicka från China 🤷
Samt nytt större batteri till samma mus, blir som ny

Permalänk
Medlem

Väntar på en sådan här att.

Permalänk
Medlem

Måste skriva av mig då det återigen visar sig att UPS/Bring fortsätter att (inte) leverera...

Beräknad leveranstid idag mellan 9:45 - 13:45.
Jag har spärrat porten så den är öppen (senast såg dom bara porten och körde här ifrån utan att behaga ens titta att där var en porttelefon).
Jag har haft koll mer eller mindre konstant på parkeringen sedan vid 12-tiden.

Nu 13:49 fick jag en uppdatering: "Försök till leverans: Vi kunde inte leverera ditt paket. Det är på väg till en säker UPS Access Point™ för upphämtning.
YSTAD, Sweden"

"Kunde inte leverera" aka "Jag som kör orkade inte ens köra hem till dig".
UPS/Bring, ni är så jävla sämst...

Visa signatur

CPU: i9-13900K + Cooler Master ML360L ARGB V2 || GPU: Gainward RTX 4090 Phantom GS.
MoBo: Asus Rog Strix Z790-F Gaming || RAM 32 GB Kingston Fury Beast CL40 DDR5 RGB 5600 MHz.
PSU: Corsair RMe 1000W 80+ Gold || Chassi: Phanteks Eclipse P500A D-RGB.
Lagring: Kingston Fury Renegade M.2 NVME 2TB + Samsung 860 QVO 1TB.
Skärmar: 27" 1440p 144 Hz IPS G-sync + 27" 1440p 155 Hz VA || OS: Win 11 Home.

Permalänk
Medlem

Väntar på ett nytt chassi, Lian Li Lancool 217 och lite andra små saker som fläktar och div kablar

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-U12A Chromax/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li 217/Seasonic Vertex 850/ Wobkey Crush80
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fiio FT1

Permalänk
Medlem

Jag väntar på ett par jeans från Amazon som ska komma på onsdag. Bara 292,98 kr.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MinscS2:

Måste skriva av mig då det återigen visar sig att UPS/Bring fortsätter att (inte) leverera...

Jag har spärrat porten så den är öppen (senast såg dom bara porten och körde här ifrån utan att behaga ens titta att där var en porttelefon).

Nu 13:49 fick jag en uppdatering: "Försök till leverans: Vi kunde inte leverera ditt paket. Det är på väg till en säker UPS Access Point™ för upphämtning.
YSTAD, Sweden"

Detta har hänt mig också och deras lager ligger så avskilt även fast det är i Stockholm 🤣

Bring kan man iaf få till ombud här

Visa signatur

Intel i5 12600k OC 5.2GHz | Arctic Freezer II 240 | MSI Pro Z690 A | 2x 16Gb Corsair LPX 3200MHz | Asus Tuf 4070 Ti | Corsair Rm850x V3 | 2x 1Tb Samsung 980 m2 | 4x Noctua A14x25 2xT30, 1x Noctua A12x25, 3x ek loop

Permalänk
Medlem
Skrivet av MinscS2:

YSTAD, Sweden"

UPS har för få chaufförer tyvärr. Vet inte om det fortfarande är så men tidigare hade chaufförerna bara ett alternativ att bocka i om de inte hann en leverans, typ att kunden inte va hemma. Bedrövligt oavsett. Jag har aldrig fått en leverans av UPS hem.

Visa signatur

PC | MacBook Air | iPad Mini | iPhone 14 Pro | M&K 5.1 | Anthem MRX 540 | Samsung Q810D | Audioquest Nighthawks | Airpods Pro 2 | Sony X95L 85” | Samsung S95D 55” | Zidoo Z30 Pro 8K | Apple TV | PlayStation 5 Pro | Switch 2

Permalänk
Medlem

UPS kör med inhyrda lokala speditörer ute på landsbygden, ...på gott och ont.... Droppar nästan alltid direkt i brevlådan "hemleverans".
Undantaget är UPS Express (signering) med paket från utlandet, funkar klockrent och alltid med de bruna UPS märkta skåpbilarna.

Visa signatur

"There's a Sucker Born Every Minute"
På nätet sedan 1994

Permalänk
Medlem

Väntar på kaffekapslar från Amazon. 265 kronor för 48 kapslar är billigt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pruttmuff:

Väntar på kaffekapslar från Amazon. 265 kronor för 48 kapslar är billigt.

Smakar det gott?

Visa signatur

Why would a dragon hoard gold? Because the dragon represents everything that you’re afraid of. What’s embedded in everything you’re afraid of? Absolutely everything that you need to find. Run from what you’re afraid of, run from exactly what you need to find. Dragons hoard gold because the thing you most need is always to be found where you least want to look. What happens if you go after the dragon? - Jordan Peterson

Permalänk
Medlem
Skrivet av s3ns3n:

Smakar det gott?

Inte en aning. Får se på tisdag när jag får kapslarna.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pruttmuff:

Inte en aning. Får se på tisdag när jag får kapslarna.

Jag misstänker Out of Date Caps

Visa signatur

Why would a dragon hoard gold? Because the dragon represents everything that you’re afraid of. What’s embedded in everything you’re afraid of? Absolutely everything that you need to find. Run from what you’re afraid of, run from exactly what you need to find. Dragons hoard gold because the thing you most need is always to be found where you least want to look. What happens if you go after the dragon? - Jordan Peterson

Permalänk
Medlem

Väntar på min SweClockers-hoodie.

https://butik.geeks.se/baskollektion/20-sweclockers/sweclocke...

Permalänk
Medlem

Väntar på ett AM5 kit till min 12 år gamla NH-D14.
Noctua skickar det ju gratis, men beställde för nästan två veckor sen vid det här laget. Tog en vecka till Frankfurt innan paketet registrerades hos DHL. Sen har det legat en vecka i Frankfurt och chillat sen den 13:e. Håller tummarna att jag får bygga nästa helg

Visa signatur

Gigabyte X870E | 32GB DDR5 6000M/T | Ryzen 7 9800X3D | Noctua NH-D14 | RX 9070XT Pulse | Sound BlasterX AE-5 | RMe 850W

Permalänk
Medlem

Jag väntar på min projektor som ska ersätta min 11 år gamla TV.

https://www.amazon.se/YOTON-Y6-Navigeringsgr%C3%A4nssnitt-Vid...

Permalänk
Medlem

2 gamla klassiker beställda å på väg:

The exorcist 4K.
Aliens 4K.

Visa signatur

Marantz Cinema 50.

Permalänk
Medlem

Imorgon kommer leveransen:

Elitfönster Original Alu 100 i Antracitgrå (RAL 7016)

Permalänk

Har beställt ett PowerColor Radeon RX 9070 XT Hellhound Spectral White

Permalänk
Medlem

Lagom kul när man äntligen får sitt paket man väntat på i tre veckor och det ser ut såhär.

DHL hade skickat med en lapp då emballaget gått sönder, men inte själva reklamerat. Så de bara packade om.

Det saknades grejer och airbrushen var skadad, de måste kört över den med en truck eller något som det ser ut -_-

Visa signatur

Chassi: Fractal design Define C Mobo: aorus x570 elite
Cpu Ryzen 3600 Kylare noctua nh-d15Gpu 7900XT Ram g.skill flare x black
Kingston a2000 1TB 2x PSU: EVGA SuperNova 850 G2

Permalänk
Medlem

Väntar på ett Antec Flux, ASUS TUF GAMING B850-PLUS WIFI och Noctua NH-D15 G2.

Visa signatur

AMD Ryzen 5 7600X - ASUS Rog Strix B650E-I - Corsair Vengeance 32 GB 6000 MHz CL30 - WD Black SN850X 1TB - ASUS 5080 16GB ROG Astral OC - Corsair SF750 - Corsair Nautilus 360 RS - Lian Li A3

Permalänk
Medlem

Lyckades knipa en Noblechairs i gårdagens Megaklick för halva priset. Till min stora besvikelse stod det, efter jag lagt beställningen, att inet får in den på måndag vilket skulle innebära leverans tisdag istället för imorgon som det stod innan. Problemet är att jag jobbar natt nästa vecka och hemleveranser lyckas sällan pricka in de fem timmar på eftermiddagen jag är vaken och hemma dagarna jag jobbar. Nåja, det får lösa sig tänkte jag.

Men idag när jag satt och tyckte synd om mig själv plingade det till i telefonen och en SMS från inet att de håller på och plockar stolen nu. Så om Postnord eller vilka nu som kör hem den inte klantar till det så kommer den imorgon!

Visa signatur

CPU: 9800X3D
Moderkort: MSI Gaming Plus X670E
GPU: Powercolor RX 9070 XT Hellhound

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hakinger:

Lyckades knipa en Noblechairs i gårdagens Megaklick för halva priset. Till min stora besvikelse stod det, efter jag lagt beställningen, att inet får in den på måndag vilket skulle innebära leverans tisdag istället för imorgon som det stod innan. Problemet är att jag jobbar natt nästa vecka och hemleveranser lyckas sällan pricka in de fem timmar på eftermiddagen jag är vaken och hemma dagarna jag jobbar. Nåja, det får lösa sig tänkte jag.

Men idag när jag satt och tyckte synd om mig själv plingade det till i telefonen och en SMS från inet att de håller på och plockar stolen nu. Så om Postnord eller vilka nu som kör hem den inte klantar till det så kommer den imorgon! <Uppladdad bildlänk>

Riktigt bra deal på den stolen!
Hoppas den dyker upp för dig imorgon och att du blir nöjd

Visa signatur

AMD Ryzen 5 7600X - ASUS Rog Strix B650E-I - Corsair Vengeance 32 GB 6000 MHz CL30 - WD Black SN850X 1TB - ASUS 5080 16GB ROG Astral OC - Corsair SF750 - Corsair Nautilus 360 RS - Lian Li A3

Permalänk
Medlem

Jag väntar på min golvfläkt som jag har beställt på Amazon. Den kommer på onsdag. Skönt i värmen.

Permalänk
Medlem

Väntar på ett par nya byxor, skjorta och skor.