Prisjakt är helt förstörd?!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Makaronen:

De verkar ju ha allvarliga problem med inloggningen nu också. Har fått "EMAIL_ALREADY_EXISTS" och "INTERNAL SERVER ERROR" när jag försöker logga in på mitt konto... Jag borde ju ha lärt mig från andra erfarenheter och haft mina villhöver-listor i ett eget dokument istället Hoppas de finns kvar om jag nu lyckas komma in.

Funkade igår men inte idag.

"An unexpected response was received from the server."

Tack Prisjakt!!!

Permalänk
Medlem

Man får ändå ge dom beröm för att ha lyckats med det omöjliga - göra tjänsten ännu sämre!

Permalänk
Medlem

För mig gick det alldeles utmärkt att fixa kontot.

Visa signatur

Stationär PC: Chassi: Phanteks Enthoo EVOLV ATX MB: MSI B550 Gaming Plus CPU: AMD Ryzen 7 5700X Kylning: Noctua NH-U12S GPU: MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6 GB RAM: Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3600MHz NVMe: 2st Kingston A2000 SSD: Intel 520 180GB och Intel 530 240GB HDD: WD Green 1TB, Toshiba 640GB samt fler HDD PSU: Corsair RM750X. Mobila enheter Mina Androidenheter och Dell Latitude 5400. Citera om du vill ha ett garanterat svar från mig

Permalänk
Medlem

Testade att logga in idag och det gick, men alla gamla bevakningar var borta, helt tomt. Så man får väl börja om och lägga in nya. Men det funkar ju nu för mig iallafall.

Permalänk
Medlem

Prisjakt har verkligen gått utför i många år nu.

Det som stör mig mest är mängden felaktiga objekt. Liksom, man har något på bevakning och så vips får man en notis om att det sänkts med 500 spänn. Wow! Så kikar man, och då visar det sig att det var nån kringsutrustning. De får fixa sin algoritm.

En annan störig grej är att de tillåter så många (mer eller mindre) bluff-företag att finnas. Speciellt sådana som går efter någon utländsk valuta, så allt ändrar pris varenda jävla dag.