Har haft ett problem med min högra airpods pro 2 sedan ung. december då den börjar att lågt brusa i anc och "transparens"-läget, och att transparens läget i den högra är bara allmänt drastiskt försämrad. Gick till Apple först i Januari till deras genius bar men när de kom tillbaka efter diagnosen så påstod de att de inte hittade några fel.
Efter det i drygt mars så skickade jag in de till apple via supporten, då ett UPS bud kom till mig och tog upp de. Blev först väldigt nöjd då de bestämde att "reparera" (ersätta egentligen) enheten, men när jag fick tillbaka den så insåg jag att det var endast den vänstra de ersatta för någon anledning. Alltså snäckan som det inte var fel på. Så problemet kvarstod. Galant.
Det måste iallafall betyda att de kunde identifiera att det var ett hårdvaru fel? Det måste bara ha varit något strul från deras sida? Nej, tydligen inte. Nu har jag skickat in de typ 3 gånger till, har talat med supporten samtidigt om min upplevelse med den varje gång, försökt att vara så tydlig som möjligt för att hjälpa de felsöka problemet. Men varje gång tillsvidare efter den första gången har de påstått att det är "inget fel" med de och bara skickat tillbaka de.
Väldigt frustrerande, jag kan använda de vanligtvis men efter typ 1 timma av konstant användning i en tyst miljö blir det irriterande och gör ont i högra örat. Vad är det jag kan göra? Är det typ bara att ge upp? Min garanti gick egentligen ut i April, men eftersom jag fick den vänstra ersatt fick jag 90 dagars extra garanti.