Gräset klipper man kl 05:00 på lördagar, det är sen gammalt.
Gräsklippare är ju lugnt. Det är betydligt värre med grästrimmern som folk envisas med att köra ööörrrn ööörrn öööörrn öööörrn öööörrrn öööörrrn. Håll inne knappjävueln!
....Nope, behåller Golfen, bära eller brista!
Ärligt talat så blir jag riktigt jäkla förbannad också för fasiken om jag höjer priset i företaget på klädtryck med 10kr per tryck till 50kr istället för 40kr (exkl. moms), det fan tycker folk är dyrt! Men att gå och köpa en AMG merca för över en halvmiljon, det är inga problem (sann historia).
AMG för en halv miljon? Det måste varit en cykel då eller?
Jag sitter i samma sits som dig med bilen. Har i vår lagt 20 000kr på min bil (nästintill komplett hjulupphängning runt om). När dom monterade ner sista sidan bak fick dom nästan hela undergolvet i nävarna. Väldigt rostigt kring infästningspunkterna för fjädrar och vissa bussningar.
Var på en firma som sysslar med rost för ett utlåtande. Visst kan vi fixa det. Men du får räkna med 10 timmars arbete och någonstans mellan 15-20 000kr.
Bilen i sig är inte värd 30K tror jag. Men den är värd mycket för mig. Och, jag får ingen vettig begagnad bil i prisklassen 40K ändå. Inget med bekymmersfritt ägande i alla fall. Det är bättre att behålla min bil som jag haft i 13 år där jag har full historik.
Som killen på rostlagarfirman sa; för dom pengarna hittar du inte mycket och du hittar definitivt inte en annan SAAB som i övrigt är lika fin som din.