Permalänk
Medlem

Massa chassifläktar + AIO

Hey!

Jag har (ingen vet hur) lyckats samla på mig aaaalldeles för många chassifläktar. Har försökt hitta någon användning till dom i mina projekt - men det har väl gått lite sissådär med det... ähum...

Jag har också fått flera saker från andra medlemmar här på SweC tidigare, så jag tänkte bjuda tillbaka!
Alla jag testat, vilket är typ 90% av dom, fungerar helt utan anmärkning.
Det är blandade märken och diametrar: 120mm, 140mm och någon 92mm tror jag.
4-pin, 3-pin och ett par äldre med molex-kontakter (WOW!!)

Kan ev. Delas upp - bara jag blir av med allt iaf relativt smidigt, så är jag nöjd!

Finns att hämta i Västerås.
Skickas tyvärr ej, då jag inte orkar hålla på och åbäka mig med såhär mycket grejer.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Hej! Hämtar dem gärna. Håller på att bygga in ett par 3d-printers och behöver ett gäng fläktar för att få runt luft i lådan. Kan komma imorgon efter 16:00 eller när det passar dig
MVH BIRDIE13

Visa signatur

Samsung Odyssey Neo G9 49" 240hz | Logitech G502 X Plus | Logitech G915 (Tactile) | HyperX Cloud II WL
i9 9900K | 2080 Ti 11GB OC | 2x 970 EVO+ 1TB | 32GB 3600MHz | Gigabyte Aorus Master Z390 | Corsair AX1200
Phanteks Enthoo Evolv X Glass | EK watercooling & Lian Li fans

Permalänk
Medlem
Skrivet av BIRDIE13:

Hej! Hämtar dem gärna. Håller på att bygga in ett par 3d-printers och behöver ett gäng fläktar för att få runt luft i lådan. Kan komma imorgon efter 16:00 eller när det passar dig
MVH BIRDIE13

Kul!
Dom är dina

Permalänk
Medlem

@zelian.
Extremt god-hjärtad medlem som betalar tillbaks.
Inte ofta man ser sån't.
Hatten av, och ha en fin sommar, till dig !

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad