Spelar Mass Effect 3 - Igen 👍

PermalÀnk
Medlem ★
●

Spelar Mass Effect 3 - Igen 👍

Jag spelar igen Mass Effect 3 igen och damn vad jag kul jag har. Ett av dom bÀsta spelen jag spelat.
Det Àr mycket i detta spelet jag saknar i nyare spel. Det mÀrkts sÄklart att det Àr daterat, men det spelar ingen roll.
Om Mass Effect 4 Àr minst lika bra med allt som kommer med att vara nytt som finare grafik, bÀttre kontroll pÄ karaktÀren, RT/PT osv sÄ kommer det vara det bÀsta spelet ever enligt mig.

Jag köttade pÄ med allt som gÄr i Adrenalin för spelet Àr vÀldigt lÀttdrivet Àven i högre upplösningar för dagens datorer.

Fortfarande ett snyggt spel.

Vet i tusan inte varför bilderna blir sĂ„ dĂ„liga. Ser ut som skit jĂ€mfört med nĂ€r jag spelar 😑

Har ni med tagit er igenom spelet flera gÄnger?
Ser ni fram emot Mass Effect 4?

Visa signatur

CPU: I9 10900KF -Kylare: Arctic Freezer 360 - Moderkort: ASRock Velozita Z590 PG.
GPU: RX 9070 XT Reaper @2 st 120mm cf-v12hp hydro dynamic flĂ€ktar. 👍
RAM: 32GB DDR4 3466 MHz Ballistix Elite. HÅRDDISK: 4 st SSD, 2 Mekaniska.
MONITOR:1 Xiaomi MI 34"- 3440x1440 144Hz MONITOR:2 Optix MAG274R 27" 1080p 144Hz MONITOR/Tv:3 LG 47lv355n-ZB 47". NĂ€tagg: Asus TUF 1000w Gold Atx 3.1. Allt i ett Cooler Master CM Storm Stryker.

PermalÀnk
Medlem ★
●

Är det original ME3 eller Legendary remasterd edition?
Vet att det finns en del grafik moddar som uppdaterar texturer och annat.

Visa signatur

Utan spaning, ingen aning.

PermalÀnk
Medlem ★
●

Ser fram emot det nya och hoppas att de fortsÀtter pÄ Andromeda för gillade det vÀldigt mycket. Tycker helt klart det Àr minst lika bra som spelen i trilogin.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 9800X3D | Arctic Liquid Freezer II 420 | Corsair Vengeance 32GB 6000Mhz CL30 | Kingston Fury Renegade 2TB | Kingston KC3000 4TB | ASUS ROG STRIX B650E-F Gaming WIFI | ASUS RTX 5090 TUF Gaming | Corsair HX1200i | Fractal Design Torrent Solid Black | 6x Noctua NF-A14x25 G2 PWM

PermalÀnk
Medlem ★
●

Det Àr Legendary Edition.

Jag har inga moddar denna gÄngen faktiskt

Huu... jag slutade spela Andromeda för jag tyckte det var sÄ ofantligt dÄligt gjort och inte sÄ kul. Kom rÀtt lÄngt men gav upp till slut.
Jag vet inte hur dom lyckades göra ett spel sĂ„ dĂ„ligt faktiskt. Ansiktsanimationerna var mycket sĂ€mre Ă€n föregĂ„ende spel tex. Ögon som stirrar pĂ„ helt annat hĂ„ll Ă€n vad dom borde osv. Det var mĂ„nga smĂ„grejer som gjorde att jag störde mig pĂ„ det spelet.
TyvÀrr. Jag ville sÄ gÀrna tycka om det.

Glad att du gillade det

Visa signatur

CPU: I9 10900KF -Kylare: Arctic Freezer 360 - Moderkort: ASRock Velozita Z590 PG.
GPU: RX 9070 XT Reaper @2 st 120mm cf-v12hp hydro dynamic flĂ€ktar. 👍
RAM: 32GB DDR4 3466 MHz Ballistix Elite. HÅRDDISK: 4 st SSD, 2 Mekaniska.
MONITOR:1 Xiaomi MI 34"- 3440x1440 144Hz MONITOR:2 Optix MAG274R 27" 1080p 144Hz MONITOR/Tv:3 LG 47lv355n-ZB 47". NĂ€tagg: Asus TUF 1000w Gold Atx 3.1. Allt i ett Cooler Master CM Storm Stryker.

PermalÀnk
Medlem ★
●
Skrivet av SCORPIUS:

Det Àr Legendary Edition.

Jag har inga moddar denna gÄngen faktiskt

Huu... jag slutade spela Andromeda för jag tyckte det var sÄ ofantligt dÄligt gjort och inte sÄ kul. Kom rÀtt lÄngt men gav upp till slut.
Jag vet inte hur dom lyckades göra ett spel sĂ„ dĂ„ligt faktiskt. Ansiktsanimationerna var mycket sĂ€mre Ă€n föregĂ„ende spel tex. Ögon som stirrar pĂ„ helt annat hĂ„ll Ă€n vad dom borde osv. Det var mĂ„nga smĂ„grejer som gjorde att jag störde mig pĂ„ det spelet.
TyvÀrr. Jag ville sÄ gÀrna tycka om det.

Glad att du gillade det

MÀrkte faktiskt inte nÄgot sÄnt problem nÀr jag spelade igenom det 2024.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 9800X3D | Arctic Liquid Freezer II 420 | Corsair Vengeance 32GB 6000Mhz CL30 | Kingston Fury Renegade 2TB | Kingston KC3000 4TB | ASUS ROG STRIX B650E-F Gaming WIFI | ASUS RTX 5090 TUF Gaming | Corsair HX1200i | Fractal Design Torrent Solid Black | 6x Noctua NF-A14x25 G2 PWM

PermalÀnk
Medlem ★
●
Skrivet av SCORPIUS:

Jag spelar igen Mass Effect 3 igen och damn vad jag kul jag har. Ett av dom bÀsta spelen jag spelat.
Det Àr mycket i detta spelet jag saknar i nyare spel. Det mÀrkts sÄklart att det Àr daterat, men det spelar ingen roll.
Om Mass Effect 4 Àr minst lika bra med allt som kommer med att vara nytt som finare grafik, bÀttre kontroll pÄ karaktÀren, RT/PT osv sÄ kommer det vara det bÀsta spelet ever enligt mig.

Jag köttade pÄ med allt som gÄr i Adrenalin för spelet Àr vÀldigt lÀttdrivet Àven i högre upplösningar för dagens datorer.
<Uppladdad bildlÀnk>

Fortfarande ett snyggt spel.

<Uppladdad bildlÀnk>
<Uppladdad bildlÀnk>
<Uppladdad bildlÀnk>
<Uppladdad bildlÀnk>
<Uppladdad bildlÀnk>

Vet i tusan inte varför bilderna blir sĂ„ dĂ„liga. Ser ut som skit jĂ€mfört med nĂ€r jag spelar 😑

Har ni med tagit er igenom spelet flera gÄnger?
Ser ni fram emot Mass Effect 4?

Jag körde faktiskt nyss igenom alla 3 spelen. Startade i januari och slutade i juni, men dÄ spelade jag bara pÄ helgen typ en av dagarna per vecka och lite andra saker kom i vÀgen. Riktigt bra serie. Jag körde dock pÄ Xbox One. Har köpt det till PC ocksÄ och har en del mods installerat dÀr som jag tÀnkte köra igenom hela spelet igen pÄ PC denna gÄng. FÄr se lite nÀr jag vÀl gör det

Visa signatur

StationÀr PC: Chassi: Phanteks Enthoo EVOLV ATX MB: MSI B550 Gaming Plus CPU: AMD Ryzen 7 5700X Kylning: Noctua NH-U12S GPU: Sapphire Radeon RX 9060 XT Pulse 16GB VRAM. RAM: Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3600MHz NVMe: 2st Kingston A2000 SSD: Intel 520 180GB och Intel 530 240GB HDD: WD Green 1TB, Toshiba 640GB samt fler HDD PSU: Corsair RM750X. Mobila enheter Mina Androidenheter och Dell Latitude 5400. Citera om du vill ha ett garanterat svar frÄn mig

PermalÀnk
Medlem ★
●

Ja, originaltrilogin Àr nÄgra av mina bÀsta spelupplevelser. Andromeda var inte sÄ dÄligt som en del vill fÄ det det till, tycker jag. Jag tycker det var bra, men inte lika bra som originaltrilogin. Men jag spelade i.o.f.s. Andromeda lÄngt efter releasen, sÄ jag upplevde aldrig dom vÀrsta buggarna. Hoppas verkligen att dom lyckas med det kommande spelet.