Playstation 4 med tillbehör bortskänkes

Permalänk
Medlem

Playstation 4 med tillbehör bortskänkes

Hej

Har ett Playstation 4 som jag köpte på release-dagen. Blev nog inte ens en timmes speltid utan har bara legat och samlat damm.

Fungerade utan problem när den testades för massa år sedan men om den har åldrats väl eller inte i garderoben får helt enkelt du testa själv.

Ingår:
En kontroller (utan laddsladd)
Red dead redemption 2
Uncharted collection

Ingår om jag hittar:
En till kontroll
Fler spel

OBS:
- Snikna jävla snåljåpar som bara vill ha den för att lägga upp på blocket det första den gör undanbedes.
- Skriv vad du hade tänkt använda den till (kanske ha i stugan, ge till sin brorson, bygga en rymdraket.... etc) i kommentarstråden så kanske jag väljer ut just dig. Skickar i så fall ett DM.
- Hittar jag ingen med lite trovärdighet så åker den till återbruket på ÅVC eller någon fritidsgård

Hämtas vid min ytterdörr i Haninge.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

En ny signatur

Permalänk
Medlem

Hej är intresserad och kan hämta när det passar.
Tanken är att jag och dottern kan bonda och spela med tillsammans.

Permalänk
Medlem

Skulle passa bra i stugan regniga dagar 🤔 dvs hela sommaren 😂.

Permalänk
Medlem

jag köar

Permalänk
Medlem

Hade varit perfekt här till barnen. Men bor alldeles för långt bort

Permalänk
Medlem

Du kan även skänka till en kyrkförsamling eller Kvinnojouren om du vill vara någorlunda säker på att det går till en behövande.

Permalänk
Medlem

Tja, Ställer mig i kö också. Perfekt sommar leksak för mig och dottern

Permalänk
Medlem

Kan tipsa om att kolla folks tidigare annonser här på forumet, men det har du säkert redan koll på! 🙂

Känns som åtminstone en av dom som skrivit har råd att köpa ett PS4 sett till priserna på deras sålda annonser 😉

Permalänk
Medlem

Ställer mig också i kön. Det skulle vara kul o ha en konsol från båda jättarna

Visa signatur

Stationär PC: Chassi: Phanteks Enthoo EVOLV ATX MB: MSI B550 Gaming Plus CPU: AMD Ryzen 7 5700X Kylning: Noctua NH-U12S GPU: Sapphire Radeon RX 9060 XT Pulse 16GB VRAM. RAM: Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3600MHz NVMe: 2st Kingston A2000 SSD: Intel 520 180GB och Intel 530 240GB HDD: WD Green 1TB, Toshiba 640GB samt fler HDD PSU: Corsair RM750X. Mobila enheter Mina Androidenheter och Dell Latitude 5400. Citera om du vill ha ett garanterat svar från mig

Permalänk
Medlem

Hade gärna gett den till sambons småkusin i födelsedagspresent. Ska upp till Stockholm i slutet av augusti så hade kunnat hämta den då.

Permalänk

Ställer mig i kö, betalar frakt såklart. Alltid velat lira bloodborne!

Permalänk
Medlem

Jag antingen använder den till att spela online med min mamma och familj som bor 80mil bort.
Vi spelar nu på Switch(henne) och PC(jag) men det finns fantastiskt få Coop rpg spel som också är både online och crossplay så hade jag haft en PS4 hade mamma kunnat sätta sig vid deras PS4 och vi hade hittat fler spel att bonda över.

Skulle vi inte göra det så skulle jag direkt ge bort den till en ungdomsgård eller barn i behov av det.
Precis som med dom två tangentborden jag köpte härom månaden enbart för att ge bort till barn som inte har råd.

Samtidigt ser jag flera fina anledningar här som alla värmer mitt hjärta så ha mig som plan B om andra föräldrar och liknande inte kommer sig till att ta emot den!

Mvh

Visa signatur

i7 12700k oc+delid under utveckling | 32gb G.Skill Trident Z RGB 3600mhz cl15 | RX 7800xt
https://valid.x86.fr/uudh64 (gammal, men trevlig, cpu-z validator)

Permalänk
Medlem

Tjena! Jag är intresserad och skulle vilja ge den till min systerson som tjatat år och dar efter en spelkonsol, han gillar RDR2 väldigt mycket och syrran har det lite svårare ekonomiskt än vad jag har själv så har hon inte möjlighet att köpa något. (samt viktigt att man hamnar på plussidan hos barnet förstås. )

Riktigt sjyst av dig oavsett vem som får den! <3

Visa signatur

i5 2500K|Vengeance 8Gb|Sabertooth P67|GTX 980Ti|Corsair AX1200|Force GT 120Gb|5TB lagring|Asus Xonar STX II

Permalänk
Medlem

Ställer väl mig också i kön och vill lira Metal gear solid igen!

Visa signatur

Ghost S1 Ash MKIII | Asus Strix B550-I Gaming | Ryzen 5 3600 | NH-L12 Ghost Edt.| 2060 FE| SF750 Plat. custom cables | Corsair LPX 16GB 3600MHz | Arctis 7 | G900/G604 | 2xPG279Q | HHKB Hybrid(Black)/Hybrid Type-S(White)

Nuvarande: 13PM/Pixel8Pro(PoGo)
Historik: Nokia: 3310, 8310 | LG: GD900 |OP: 6, 6T, 8 | Xiaomi: Redmi Note 5 |Apple: 3, 3G, 3GS, 4, 4S, 5S, 6, 6S+, 8+, 11 Pro Max| Samsung: S7 Edge, Note 8, 20 Ultra, S20FE, S21U, S10+

Permalänk

Skulle gärna ta den mot frakt, skickar mycket till min frus släkt i Peru där det inte riktigt går att köpa elektronik (samma priser som här, knappt en tiondels lön), hennes systerson skulle uppskatta den helt otroligt mycket (sitter just nu med en PS3 jag skickade för ett par år sen)

Visa signatur

Workstation: Debian 13 | Xeon E5 2697V3 | 32GB DDR4 | Radeon R9 580 | Chassi från Powermac G4
Laptop: Stinkpad T14 G3
Xbox: Bazzite | Ryzen 5900HX | Radeon 6650m | 16GB DDR4 | Minisforum HX90G

Permalänk

Alternativt så skulle jag kunna hämta den också

Visa signatur

Workstation: Debian 13 | Xeon E5 2697V3 | 32GB DDR4 | Radeon R9 580 | Chassi från Powermac G4
Laptop: Stinkpad T14 G3
Xbox: Bazzite | Ryzen 5900HX | Radeon 6650m | 16GB DDR4 | Minisforum HX90G

Permalänk

Skulle vara underbart att få ge till grabben så kan han spela både Xbox spel och PS spel.

Visa signatur

Ryzen 7 5800x, 32gb Corsair Vengeance PRO, Powercolor Radeon RX7800XT Red Devil Limited Edition.

Permalänk
Medlem

Min svåger jobbar ideellt med folk som samlar äldre elektronikprylar (laptops, mobiltelefoner etc) och skickar till riktigt fattiga länder där barn kan bara drömma om sådana saker som PS4. Bokstavligt.

Som garanti kan jag swisha dig fulla priset på konsolen och fixa senare ett kvitto – en bild på lyckligaste barnet i världen med din PS4 i hens händer.

Permalänk
Medlem

Jag hade tänkt ge den till mina syskonbarn så de kan ha den i deras sommarstuga. Perfekt för de regniga dagarna.

Visa signatur

På Internet sedan 1997.

Permalänk
Medlem

Ställer mig i kö.

Tanken är att skänka den vidare till en ung tjej som haft en trasig uppväxt, autist och har det tufft ekonomiskt pga dessa omständigheter. Hon har drömmen att börja plugga igen (ta igen högstadiet till att börja med) till hösten och lite "verklighetsflykt" på vägen dit skulle vara 👍

Visa signatur

Official Necrophor Site
http://www.facebook.com/Necrophor
Swedish Black/Death Metal

Permalänk

Köar om så långt bak, jag å döttrarna har tröttnat på ps3an men budget för en ny konsol lär inte finnas på ett bra tag

Visa signatur

Asus tuf 9070xt deshrouded, 7800x3d, 32gb Kingston fury, 650b asus tuf gaming wifi+, peerless assasin, phanteks xt black, noctua x6, arctic x2

Permalänk
Medlem

Reta frugan

Vill reta frugan som tycker jag har för mycket prylar. Samt har Nintendo och Xbox så något saknas...

Permalänk
Medlem

Nu har jag missat det mesta tack vare en oförväntad resa till Italien. Men när jag var ung så åkte familjen varje vecka till våran lokala IKEA bara för o handla och fika. Dom hadde en tonårings rum utställning med en stor jäkla tv där inne och en ps4, den enda spelet dom hade där var DRIVECLUB.

O fyfan vad jag blev kär i denna spelet asså. Började gnälla på mamman varje vecka för att dra dit och spela.

80% av min nuvarande Student rum är från Ikea så jag skulle älska att uppleva ungdoms känslan på riktigt och köra sönder driveclub

Permalänk
Medlem

Önskar ge ett Ps4 Till mitt älskade barnbarn 🥰

Hej! Jag skulle så gärna vilja ge spelet till mitt barnbarn Milo 7 år som så gärna skulle vilja ha ett Ps. Då hans mamma inte har ekonomiskt möjlighet att köpa ett till honom. Han pratar dagligen om VR och spel som mormor inte förstår 🙈 men hans moster och plastmorfar hänger med i svängarna bättre där 😅
Skulle jag få denna möjlighet att kunna ge honom detta Ps, så åker jag gladeligen och hämtar det även om det blir en heldag i bilen 😃
Håller tummar och tår nu 🤗🙏

Hoppas vi hörs 😊

Permalänk
Medlem

Vill Inte ha något! Ville bara säga att det du gör är väldigt fint och generöst. Tror vi är många här på Sweclockers som egentligen skulle ha råd och skänka en del saker istället för sälja. Fler borde vara som du

Permalänk
Medlem

Använda till att bygga ett massivt datakluster för militära ändamål inom flygvapnet....? Bjuder på frakten!

Visa signatur

1337

Permalänk

Hej!
Vi har fått en gammal husvagn som vi ska använda som sommarstuga på svärmors tomt på landet i år. Tre pojkar i åldrarna 4, 7 och 12. En PS4 hade varit perfekt att roa dom med under regniga dagar med både spel och för att kolla blu-ray filmer.
Mvh.

Permalänk
Skrivet av SirLorden:

Hej!
Vi har fått en gammal husvagn som vi ska använda som sommarstuga på svärmors tomt på landet i år. Tre pojkar i åldrarna 4, 7 och 12. En PS4 hade varit perfekt att roa dom med under regniga dagar med både spel och för att kolla blu-ray filmer.
Mvh.

Glömde säga att jag bor på andra sidan landet så jag har inte möjlighet att hämta upp den, men betalar gärna för frakten ifall du förmår dig att skicka den.

Mvh

Permalänk
Medlem

Ronald McDonald barnsjukhus, Huddinge

Jag volontärarbetar på Ronald McDonald hus för svårt sjuka barn och deras familjer (ligger i anslutning till Nya Karolinska i Huddinge).

https://www.ronaldmcdonaldhus.se/

Det skulle vara fantastiskt med ett PS4 till barnen. Vi/huset går runt helt på gåvor och bidrag.

Kan hämta när som helst, och kan självklart i PM styrka identitet samt att det verkligen går till rätt ändamål om du skulle välja att skänka det till oss.

Stort tack!

Permalänk

Min gamla ps4 har gett upp för ett halvår sen ca och barnen får bara se gamla dvd-filmer istället för de vanliga streaming-sajterna och jag har spelat ps3 och Game Boy Advance sen dess 😅

Hade väldigt gärna haft ett fungerande PS4 hemma, har massor med spel som jag övervägt att sälja/ge bort men hade helst spelat dem trots allt.

Mvh