Dags att rensa lite bland sakerna hemma, tänkte införskaffa Switch 2 därmed rensning, även mitt PS5 som jag haft sedan release.
PS5 Disc: Inköpt 2020-11-19 på NetOnNet, finns digitalt kvitto.
- Ingen originalförpackning, medföljer HDMI-kabel, elkabel, Dualsense-kontroll (inköpt 2023-01-18, fungerar felfritt), fot till konsol, USB-C kabel till kontroll.
- Följande spel: Spiderman 2, God of War Ragnarok, FFXVI, FF7 remake, Borderlands 3, Ghost of Tsushima, Mass effect legendary edition med mera. Se bilden för inkluderade spel.
Pris: Bud från 4000kr.
Nintendo Switch 2017: Inköpt 2017 sommaren på elgiganten, har ej kvitto eller originalförpackning. Joy-consen är grå, har haft skärmskydd och Dbrand vit wrap sedan inköp. OBS! Höger Joy-con driftar, går att spela t.ex. mariokart med men beror på hur störande man tycker det är! Själva konsolen fungerar fint med tanke på att den fyllt 8 år.
- Medföljer: Docka, grepp till Joy-Cons, carry case, HDMI-kabel, laddare. 256gb microsdxc, Samsung Evo.
Pris: 1200kr eller bud.
Switch Lite: Grå: Inköpt 2019-12-26 från komplett, finns digitalt kvitto. OBS! Medföljer ingen laddare, endast konsol + carry case! Har haft skärmskydd sedan inköp. Inkluderar 256gb Sandisk Ultra microsdxc. Ingen originalförpackning.
- Fungerar fint, sparsamt använd. Se bilder. Medföljer vitt nättare carry-case.
Pris: 800kr eller bud.
Allt finns att hämta i Falun, skickas mot frakt. Betalning i förskott över Swish. Förbehåller mig rätten att sälja till vem jag vill eller inte alls. Bud i tråden. Fråga vid funderingar. Finns fler bilder.
Läs hela annonsen här