Det är så att sonen fyller 10 år nu den 1 september.
Jag tänkte köpa en pc samt 2 skärmar åt honom.
Idag använder han min gamla dator som knappt går att spela på, spel som han hade velat spela är Fortnite,Overwatch 2, LoL, CoD och GTA men det är kanske lite för tidigt för honom men vill ju helst det ska vara en någorlunda framtidssäkrad burk.
Han älskar mycket RBG, det ska tydligen lysa mkt 🤣
Vore bra med wifi tillägg så han kan köra trådlöst samt ett schysst chassi där alla komponenter syns.
Tack snälla för snabbt svar, ser riktigt bra ut. Finns det dock chassi i svart? Är det rbg på minneskort samt grafikkort? hur lätt är det att fixa windows själv ? Va ett tag sedan jag höll på med datorer. Mvh
Tack snälla för snabbt svar, ser riktigt bra ut. Finns det dock chassi i svart? Är det rbg på minneskort samt grafikkort? hur lätt är det att fixa windows själv ? Va ett tag sedan jag höll på med datorer. Mvh
Med peerless assassin ser du knappt ram minnen då den främre fläkten är ovanför dem så inte värt att lägga mer pengar på rgb på ram minnena enligt mig.
Stort tack för ni tog er tid att hjälpa mig, blir en beställning!
Fick redigera här, nu är Thermalright Peerless Assassin 120 SE Svart ARGB slut i lager och kommer den 10 september efter hans födelsedag. Finns det något annat alternativ?
Stort tack för ni tog er tid att hjälpa mig, blir en beställning!
Fick redigera här, nu är Thermalright Peerless Assassin 120 SE Svart ARGB slut i lager och kommer den 10 september efter hans födelsedag. Finns det något annat alternativ?