Söker grafikkort, am4 prolle, och am4 itx bräda

Permalänk
Medlem

Söker grafikkort, am4 prolle, och am4 itx bräda

Hej,

Söker lite komponenter till ett budget bygge.

tänkte köra på AM4 så processor från 2600-3800x

Itx modekort AM4

Grafikkort

Söker främst ett mindre 3060 12 gb men kan vara intressant med kort från 1070 och uppåt. Men måste få plats i ett itx chassi.

Har ni något som ligger som ni vill bli av med så skriv vad ni har och vad ni vill ha för sakerna, så slipper jag fråga. Det går bra att skriva via PM.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Letar forfarande efter samtliga delar, Så skriv gärna om ni har något. eventuellt även utan efter en AM5 prolle typ 7600 alt 7700 också

Permalänk
Medlem

Jag har en komplett dator, Ryzen 3600 med 2060 i ett Loque Ghost som inte används som jag tänkt sälja i Stockholm (Solna) om det är intressant? Kan skicka över exakta specs isåfall under kvällen.

Permalänk
Medlem

Det är precis vad jag letar efter så är intressant. Finns itx PSU med så är jag intreserrad av det också.

Skicka gärna ett PM när du kollat upp

Permalänk
Medlem
Skrivet av chrippe7:

Jag har en komplett dator, Ryzen 3600 med 2060 i ett Loque Ghost som inte används som jag tänkt sälja i Stockholm (Solna) om det är intressant? Kan skicka över exakta specs isåfall under kvällen.

Det är precis vad jag letar efter så är intressant. Finns itx PSU med så är jag intreserrad av det också.

Permalänk
Medlem

Jag har RTX 3070 ASUS TUF GAMING, 2700 stuck 🙂

Permalänk
Medlem
Skrivet av mrE1:

Yes, det är en komplett dator som är up and running så har 16GB RAM, SSD, kylare och PSU

Permalänk
Medlem

Jag har en 2700x till salu för en rimlig peng om du är intresserad! Skicka PM

Visa signatur

5700X3D|32GB|RTX 3080|Vattenkylt
Quest 3|HOTAS Warthog|G27|PS5

Permalänk
Medlem

Spg nu att du behövde kort till ett ITX-chassi!

Har även ett Zotac Twin Edge 3070, mindre än TUF GAMING-kortet 🙂

Permalänk

Hej! Har en 3700X till salu, PMa så tar vi det vidare därigenom.