Permalänk
Medlem

oki tackar för svaren.Hur kommer jag med i röda klubben då åker ditt o hänger på tutan eller måste jag köra massor av dagsrace?Har nu 250/420 i status kommer inte högre när det gäller gubben alla fall rankad 1 är jag..

Visa signatur

Psn nick daswede

Permalänk
Medlem

Tror faktiskt jag redan är i röda klubben står att jag kör för redflames eller nogot liknade ock startar alltid från röda garage.Då är det bara att ge sig på blåteam då antar jag?^^

Visa signatur

Psn nick daswede

Permalänk
Medlem

Nu har helveeeeeeeeeeeee#¤#¤#¤##¤ spelet chrashat igen alla mina saves är borta bha.Nogon som kan kopiera sin save map o maila mig? orkar inte börja om igen

winandplay@hotmail.com snääääääääla hehe

Visa signatur

Psn nick daswede

Permalänk

Vad har ni för Street Legal 2 igentligen? Jag har då aldrig fått mina savegames förstörda, men mitt brukar bli grafikbuggar ibland tex att man ej ser motorn. men inget större problem.

Visa signatur

Overloaded

Permalänk
Medlem

Hela spelet är ett stort problem.

Jag lägger spelet på "hyllan" tills det kommer en patch, som många andra.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Falcon
Hela spelet är ett stort problem.

Jag lägger spelet på "hyllan" tills det kommer en patch, som många andra.

Håller med hela spelet är en stor bugg

Visa signatur

Psn nick daswede

Permalänk

DET ÄR REDAN KOMMENTERAT MEN SPARA INTE OM DU INTE HAR EN BIL I GARAGET!!!!!! Och då menar jag inte car lot.

Visa signatur

I7 4770K, MSI Z87-GD65, Gainward GTX770 SLI, 32 Gb Kingston CL11 2400Mhz XMP Beast , Corsair 750D, 2x Seagate Barracuda 3TB Raid 1, Sandisk Extreeme II 240 GB, be quiet! Dark Power Pro10 850W, Logitech G510+G400+G930+Z680

Permalänk
Medlem

ja, ett annat spel som liknar det här lite är live for speed vet dock inte om man kan fixa så mycket delar till bilen, tror bara att det går att köpa nya bilar och ändra befintliga inställningar

Visa signatur

pucko:för god för att kolsyras

Permalänk
Medlem

På street-lega.tk kan man ju ladda ner t ex Neonkits.
Vart ska man zippa upp dom ?

Permalänk
Medlem

på builders-edge finns det en kille som nickar som furball, han har haxxat ganska gått

fixat så man kan montera turbo i bairn, kompressor på alla v8:or mm.
spelet går att spela i 10min till, sen märker man av att spelet behver en patch osso trycker man alt+f4

Visa signatur

Ryzen 5950X | RTX 4090 TUF | 32GB 3600CL16 | Asus ROG Strix B550-F
Asus PG42UQ | Icemat v1 | Logitech G502X | Ducky Premier MX Blue

Permalänk

Denhär tråden har blivit ganska stor sen ja kollade den sist
Men ja förstår inte hur de kan glida på hos såpass många?!! Ja har 1200 MhZ Gforce 2 gts 32 mb tror ja det e. Men likförbannat så laggar/hackar det som itne i h*lvete!

Visa signatur

Serru...

Permalänk
Medlem

nån som har hört nåt om patchen till redline?

Visa signatur
Permalänk
Medlem

nope.. vill ha den!

Permalänk
Medlem

Sådär, då har man fått upp sin Golf i 498hp iaf. Nu vidare till bättre bilar.

Visa signatur

"Don't worry about the world coming to an end today. It's already tomorrow in Australia." - Charles M Schultz

Permalänk
Medlem

Jag har klarat ROC...
tråkit... allt blir tråkit i ett sånt buggspel

Permalänk
Medlem

Massa folk här har snackat om att de fått upp bilarna i +900hp. Hur tusan då?? Om någon kan skicka en lista på vilken bil och vilka motordelar de använt skulle jag bli väldigt glad. Jag har testat med flera bilvarianter, köpt de dyraste motordelarna och sen tunat b/l-blandning och kamaxlarna. Kommer max upp i ca 600hp.
Vet att bilen blir mer eller mindre okörbar med närmare tusen kusar men jag vill ändå veta hur man trimmar den så mycket.

Permalänk

Här har ni min bil..men jag fattar inte hur ni trimmar så jävla mkt? skruvar man bara upp RPM tills precis innan texten blir röd eller? ge gärna många tips=) och hur kommer man till nya team och kan köpa bättre och nyare saker?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Robster1986
Här har ni min bil..men jag fattar inte hur ni trimmar så jävla mkt? skruvar man bara upp RPM tills precis innan texten blir röd eller? ge gärna många tips=) och hur kommer man till nya team och kan köpa bättre och nyare saker?

du köper emer nminus eller vad den heter köper dyraste blocket och allt som har med gt2 att göra då får du kanske 800hp sedan ändrar du ventilerna lite så får du kanke 930hp sedan kör du bara lite så får du över 1000hp men de kommer att börjs asjunka igen efter ett tag

Visa signatur

Permalänk
Medlem

ingen som har hört nåt om patchen?

Permalänk
Medlem

Patchen? Är det det som kallas NFS: Underground?

http://www.nd4spdworld.com/?section=nfsu&page=screenshots

Woha!

Visa signatur

MCP and CCNA

Permalänk
Medlem

fan va coolt spel! har det kommit i sverige än? för isf blir det till att köpa i slutet av månaden iaf...

Visa signatur

Utvandrad till NH tills vidare

Permalänk
Medlem

*vill ha*

Permalänk
Medlem

Är helt ny på StreetLegal och har precis börjat spela 1:an, har bara en enkel fråga, är "repairfunktionen" lika idiotisk i 2:an som i 1:an?

DVS att du måste plocka isär precis hela bilen för att laga chassit?
Eller hela motorn för att laga blocket?

Jag hoppas på att det finns en repairknapp att trycka på och sedan för musepekarn till den del man vill reparera!

Permalänk

Du kan reparera hela bilen i 2:an, om du vill

Permalänk
Medlem

sunstrip 2.0 cdvc äger allt!!

Visa signatur

Stationär i5 12600KF + NH-D15S Chromax - TUF Gaming B660M-PLUS D4 - 32GB DDR4 3600MHz - Vega 56 /w Vega 64 bios + Morpheus II - 960 EVO 500GB - Phanteks Eclipse P400S TG - RM750x - AOC Agon AG271QX
Laptop Xeon W-10885M - 32GB DDR4 3200MHz - Quadro RTX 3000 - Samsung 1TB SSD

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av chif
sunstrip 2.0 cdvc äger allt!!

Det är ju löljigt lätt att vinna ROC med den!

Permalänk
Medlem

Är street legal Redline racing samma som street legal 2?

Visa signatur

Utvandrad till NH tills vidare

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av S1grid
Är street legal Redline racing samma som street legal 2?

Det finns inget som heter Street Legal 2 utan det heter Street Legal Redline Racing.
Men det är tvåan.

Visa signatur

» 01001100011011110110101101101001

» Bad wolf

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Loki
Det finns inget som heter Street Legal 2 utan det heter Street Legal Redline Racing.
Men det är tvåan.

*harkel*, det heter faktiskt Street Legal Racing: Redline..

Visa signatur

What isn't remembered, never happened. Memory is merely a record... you just need to rewrite that record.
Var vänlig citera så jag hittar tillbaks.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Thakrillo
Det är ju löljigt lätt att vinna ROC med den!

Tror jag säkert efter alla dessa inlägg ang den bilen, men hur f-n får man tag i skiten?! Vill ju ha den jag också..

Visa signatur

What isn't remembered, never happened. Memory is merely a record... you just need to rewrite that record.
Var vänlig citera så jag hittar tillbaks.