Permalänk
Medlem

De största skillnaderna mellan 6230 och SE K700 är väl att 6230 har plats för minneskort, men att K700 har större skärm. Det gäller alltså att prioritera vad man har mest användning för. Skulle du ha mobilen som kamera kanske K700:an är att föredra pga skärmen.

Permalänk
Medlem

får jag bara fråga varför ni skulle ta K700an istället för 6230? bara för skärmens skull eller? så vitt jag vet så kan 6230 mobilen göra alla saker som K700an kan + lite till såsom mp3/film (radio?).

Permalänk

inte nokia

tänk på en sharp med 262,000 färger (dock en clamshell om du inte gillar det).

kommer inte i håg modelen

ta annars t630

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pluxor
får jag bara fråga varför ni skulle ta K700an istället för 6230? bara för skärmens skull eller? så vitt jag vet så kan 6230 mobilen göra alla saker som K700an kan + lite till såsom mp3/film (radio?).

Enligt informationen som florerar så ska även K700an ha möjlighet för mp3-uppspelning och även film (och radio). Om det nu är för att den hade Z1010ans mjukvara under vissa mässor vet jag inte men troligt är väl att det blir så.
Dessutom blir väl K700an billigare så det är inte så konstigt om den inte kan allt som 6230.
Måste tillägga att jag tycker båda telefonerna verkar hyffsade (iaf på pappret).

Permalänk
Medlem

ja men jag kan nästan slå vad om att om K700 skulle finnas ute nu så skulle den vara minst lika dyr som 6230. Tror att priset på 6230 kommer sjunka fram till sommaren då K700 kommer.