Permalänk

Inte jag... vi tog shaula 2ggr fick en fin viper staff... men en annan clan medlem behövde den mer än mig..

Permalänk
Medlem

aegd ^^ funderar på att sluta spela...

Visa signatur

Amd Athlon xp 2600+ | 512 DDRam | 9800pro 128 mb

Permalänk

Vadårå?

Tycker redan det är för lite folk på servrarna...
Så kom igen nu alla sweklockare... joina

Permalänk
Medlem

Det funkar inte för mig, så jag spelar Lineage 2 istället.

Visa signatur

Love is a perky little elf dancing a merry little jig and then, suddenly, he turns on you with a miniature machine gun. -Matt Groening

Permalänk
Avstängd

fan vilket skit spel jag råkade teleportera mig till något ställe och nu kostar det typ 600 och teleportera sig till baka MEN jag har inte det inte äns om jag säljer allt. Och monsteren klarar jag inte av att döda i den staden.

Permalänk
Medlem

600 är ingenting i detta spel, försök att parta med någon och döda typ 3 monster så får du ihop till det.. annars kan du fråga nån efter det.. det är inte mycke pengar.

Visa signatur

Amd xp2400+. 256mb pc2700, ak77-8xn, H600b, 60+80 hd.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av brevmapp
fan vilket skit spel jag råkade teleportera mig till något ställe och nu kostar det typ 600 och teleportera sig till baka MEN jag har inte det inte äns om jag säljer allt. Och monsteren klarar jag inte av att döda i den staden.

Om du lirar på patos kan jag skänka dig lite pengar...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av brevmapp

skriv /town

Visa signatur

Permalänk
Avstängd

hmm ska testa det komandot

Permalänk
Medlem

Om man råkar åka till piana t.ex kan det vara svårt att komma tillbaks , då dom flesta monster är för starka för en låglvl.
Fast ber man om 600 gold så får man det garanterat.
Förr eller senare.
Stället man vill vara på när man är under lvl 15 är Moradon.

Visa signatur

Amd 2500+ AQXEA 0330 @ 2200mhz 220x10 | 2x256mb-1x512mb PC3200 | Powercolor x800Pro ViVo @ XT PE
Celeron 800 @ 920mhz 115x8 | 512mb PC 133 | Geforce 2 200MX

Permalänk
Medlem

jag solade wearwolfs vid lvl 10 vid lvl 14 sola jag lyccan vid lvl 19 sola jag dire wolfs med min assassin

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Är du level 10 så ska man dra till piana och döda Gavolts om man är ensam, eller werewolfs om man är flera. Eventuellt att du köper +750hp boosten och dödar WW, Loup-Garous eller Lycans. Det underlättar dock om du är någon sorts rogue i det här fallet

Visa signatur

Spelar mestadels Arma 3, men även sådant som Factorio och Rimworld.

Permalänk
Medlem

ska nog sluta lira vem vill ha vad av mina saker?

Playboy det du nog vill ha ska jag filma när jag slänger

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av on1
ska nog sluta lira vem vill ha vad av mina saker?

Playboy det du nog vill ha ska jag filma när jag slänger

skänk allt till mig..

Permalänk
Medlem

Jag blir snart knäpp!

har skapat ett account osv men när jag ska logga in så får jag bara
"Game file was not found"

Visa signatur

RIP: IBM 46.1Gb, Geforce 2 PRO, Proview 17" CRT, ATi 9800pro 128mb

Permalänk
Medlem

on1 jag har med slutat så jag bryr mej inte så mycket...men filma så jag får se att du har den ^^

Visa signatur

Permalänk
Avstängd

Jag har ett till problem jag är lvl pilbågssnubbe men har satt min saker på lite fel prylar typ str, hp, mp och inte dex. går detta att ändra i efterhand?

Permalänk
Medlem

Det går ändra i efterhand , fast ju högre lvl du blir ju dyrare blir det.
Det kostar ett par miljoner om du t.ex är lvl 40.

Visa signatur

Amd 2500+ AQXEA 0330 @ 2200mhz 220x10 | 2x256mb-1x512mb PC3200 | Powercolor x800Pro ViVo @ XT PE
Celeron 800 @ 920mhz 115x8 | 512mb PC 133 | Geforce 2 200MX

Permalänk
Medlem

psy_shr00mz lirar du på patos i så fall vad heter du

jag har war lvl 38 nick: mordiuk

och en assiass lvl 33 nick: SkitNerDig

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av T4ner
psy_shr00mz lirar du på patos i så fall vad heter du

jag har war lvl 38 nick: mordiuk

och en assiass lvl 33 nick: SkitNerDig

jupp jag lirar på patos...
shr00mz - lvl 48 mage
shrOOmz - lvl 35 archer

Permalänk
Medlem

är ni el morad eller karus?

Permalänk

jag kör el morad...

Permalänk
Medlem

...

vart är abyssen eller? har inte fattat det riktigt... är rogue/archer lvl 34 Patos1
Nick: Kargash

Permalänk

Re: ...

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kurre
vart är abyssen eller? har inte fattat det riktigt... är rogue/archer lvl 34 Patos1
Nick: Kargash

Ta teleporten från Moradon till Delos Zone... spring igenom öknen ... sen går du mot inn... när du passerat tanten vid in så kan du gå upp på en bro liknande sak... o sen kommer du till en stor port..

Permalänk
Medlem

okej tack tack ska testa när jag kommer hem

Permalänk

Lunar war idag på patos ... 15-17 ...

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Maskaren
Det går ändra i efterhand , fast ju högre lvl du blir ju dyrare blir det.
Det kostar ett par miljoner om du t.ex är lvl 40.

var fixar man det jag är lvl 15?

Visa signatur

intel atholn64 klockad, moderkort. sappfire 9800xt, dvd brännare 16x , soundblaster 16 och ett fett nätaggregat på 1023 watt

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jonas18z
var fixar man det jag är lvl 15?

Hos den stora drakliknande gubben.... Kapten Kulnarbard lr nått liknande... där du valde speciality iaf

F.ö har vi nu blivit knights... Crusaders då

Permalänk
Avstängd

Två frågor jag har hört något ställe där man dödar blåa worms och av dessa kan man få något pryl som man kan hämta ut saker i staden och få bra prylar, vad ligger det? och hur får man ihop nån mille i pengar snabbt?
jag är lvl 19 nu.

Visa signatur

intel atholn64 klockad, moderkort. sappfire 9800xt, dvd brännare 16x , soundblaster 16 och ett fett nätaggregat på 1023 watt

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jonas18z
Två frågor jag har hört något ställe där man dödar blåa worms och av dessa kan man få något pryl som man kan hämta ut saker i staden och få bra prylar, vad ligger det? och hur får man ihop nån mille i pengar snabbt?
jag är lvl 19 nu.

Svaret har du ovanför... Stället du pratar om är Abyss Dungeon o sakerna man hittar där är abyss gems...

Hmm en mille... testa röjja goblins eller så får du sticka till abyssen

Om du kommer in på IRC ... quakenet #knightonline.se så finns jag och några andra där som nog kan hjälpa dig lite..