Managerspel på nätet

Permalänk
Medlem

Managerspel på nätet

Känner ni till några bra managerspel på nätet? Jag syftar på likanande "spel" som www.xperteleven.com, www.managerzone.com etc.

Jag tycker iaf att det är grymt skoj, men det finns ju tydligen inte allt för många av dem... Någon som känner till något mer?

Permalänk
Medlem

Du har missat www.hattrick.org <--- Mitt liv:p

Permalänk
Medlem

Tack! Mer`?

Permalänk
Medlem

Om du är inne i CS : www.csmanager.com

Visa signatur

"Bästa sättet att få ett arbete att verka svårt, är att skjuta upp det" - Winston Churchill

Permalänk
Avstängd

Varför inte springa till affären och köpa Championship Manager? Bättre spel finns inte!

Visa signatur

H.T.I.D.
One man to rule them all.
Jag har en Powerbook G4 667MHz.

Permalänk
Medlem

Re: Managerspel på nätet

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Babi
Känner ni till några bra managerspel på nätet? Jag syftar på likanande "spel" som www.xperteleven.com, www.managerzone.com etc.

Jag tycker iaf att det är grymt skoj, men det finns ju tydligen inte allt för många av dem... Någon som känner till något mer?

offtopic
vad heter du på MZ?
Om du har lust kan vi ju spela en match nån gång
holmberg_87 heter jag

Visa signatur

Vis man sa: "Att slåss för att få fred är som att knulla för att bli oskuld"

Permalänk
Medlem

Jag fick en målis som var värd 7 - 10 mille när jag startade Sålde honom för en femma Tröttnade på MZ.

Visa signatur

Ryzen 5800X3D | 64 GB Ram | 7900 XTX | Samsung 990 Pro 4 TB + Seagate FireCuda 520 2TB * 2
Laptop: Core 9 Ultra 185H | 24GB Ram | RTX 4060 | 3 TB NVME

Permalänk
Medlem

Okej... CM4 har jag redan. nästan tröttnat på det...

(visst kan vi ta en match, "kontaktar" dig sen)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Potatisen
Varför inte springa till affären och köpa Championship Manager? Bättre spel finns inte!

Inte alls samma sak.

Som att föreslå final fantasy 7, när nån frågar efter bra mmorpg.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av permoman
Inte alls samma sak.

Som att föreslå final fantasy 7, när nån frågar efter bra mmorpg.

Nja, man kan köra CM online.

Visa signatur

H.T.I.D.
One man to rule them all.
Jag har en Powerbook G4 667MHz.

Permalänk
Medlem

jag har 189 mille i hattrick har haft den bästa spelaren...min tränare har varit landslagstränare....puh! har transferhistorik på över en miljard i köpta/sålda spelare.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Potatisen
Nja, man kan köra CM online.

Spelar ingen roll...
Inte alls samma sak.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av permoman
Spelar ingen roll...
Inte alls samma sak.

Det skrev jag inte heller, jag skrev Nja och visade att det fanns vissa likheter.

Visa signatur

H.T.I.D.
One man to rule them all.
Jag har en Powerbook G4 667MHz.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Carl-Johan
jag har 189 mille i hattrick har haft den bästa spelaren...min tränare har varit landslagstränare....puh! har transferhistorik på över en miljard i köpta/sålda spelare.

Och ändå skulle jag spöa på dig...
Ditt inlägg var patetiskt.

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd flyttad*

permoman, sugen på en avstägning?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SantaClaus
*Tråd flyttad*

permoman, sugen på en avstägning?

Vafan, kolla hur han coachat under sina ht-år, sen kommer han och skryter om grejer som han inte kan hantera.

Pinsamt...

Och om man inte får säga att ett inlägg är pinsamt förstår jag inte meningen med detta forum.

Btw, jag tycker INTE, och har INTE sagt, att Carl Johan som person är pinsam eller nåt, för jag känner inte honom.
Men det inlägget var pinsamt, och mitt inlägg var riktat mot hans inlägg, inte han som person.

edit:

Jag råkade visst skriva pinsamt här och patetiskt i det första inlägget.
Fast hans inlägg var både patetiskt och pinsamt så får det stå.

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av permoman
Vafan, kolla hur han coachat under sina ht-år, sen kommer han och skryter om grejer som han inte kan hantera.

Pinsamt...

Och om man inte får säga att ett inlägg är pinsamt förstår jag inte meningen med detta forum.

Btw, jag tycker INTE, och har INTE sagt, att Carl Johan som person är pinsam eller nåt, för jag känner inte honom.
Men det inlägget var pinsamt, och mitt inlägg var riktat mot hans inlägg, inte han som person.

Jag skiter fullständigt i hur han coachat och liknande, det finns andra medium än detta forum som du kan diskutera detta med honom personligen.

Dessutom, du berättade inte att det var pinsamt, du skrev att det var patetiskt, mig veterligen är inte dessa ord synonymer.

För det tredje, det är en person som skrivit ett inlägg, därmed går du indirekt till attack på personen, inte bara inlägget, tänk ett steg längre.

Du är ruskigt nära att ryka nu, modereringfrågor och klagomål ska tas via mail, har en ypperlig länk i min signatur du kan använda.

Permalänk
Medlem

Står på väntelistan nu på hattrick. Förväntar mig en väntan på drygt en månad; seeegt!

Ingen som har hattrick, nu, som möjligen tröttnat och kanske i och med det funderar på att ge kontot till mig? Ganska sugen, har hört flertalet polare som tycker det är skitkul!

Så snälla, besitter du ett hyffsat hattrick-lag och känner dig ganska trött på det, kontakta gärna mig genom ett pm med uppgifterna.

Permalänk

babi du ska vara glad om du får ett lag i år dom är riktigt sega..själv har jag ett bra lag med ett värde på ett parhundra miljoner...men tänker inte ge bort det:)

Permalänk
Medlem

Carl-Johan: Vad heter ditt lag på HT då?

Visa signatur

[i]Eftersom jag är skidåkare, stavar jag bra. [/i]

Permalänk
Medlem

Hehe, okej... men kommer du på andra tankar Robster så vet du iaf vem du ska vända dig till

Permalänk
Medlem

Jag tycker att hattrick är så extremt drygt.. Det är ingen känsla i det..
"graderna" bra, usel, gudabenådad etc är ju bland det mest ICKEkreativa man kan tänka sig.. det förstör ju bara..
Däremot har hattrick inte en tiondel så många fell som ManagerZone.. och en träningsmatch + en seriematch är ju lite mer realisktiskt en MZ's 400 matcher i veckan..

Dock regerar MZ, eftersom det är klart lättare att förstå..

I hattrick hade jag ett vinnande lag, och så helt plötsligt så tog det stopp... Okej om det är för en skada eller något.. Men när man spelar mot samma lag två matcher i rad, båda ställer upp med samma taktik i båda matcherna och samma laguppst. 5-1 i ena och 0-3 i andra.. :S

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mattccon
Jag tycker att hattrick är så extremt drygt.. Det är ingen känsla i det..
"graderna" bra, usel, gudabenådad etc är ju bland det mest ICKEkreativa man kan tänka sig.. det förstör ju bara..
Däremot har hattrick inte en tiondel så många fell som ManagerZone.. och en träningsmatch + en seriematch är ju lite mer realisktiskt en MZ's 400 matcher i veckan..

Dock regerar MZ, eftersom det är klart lättare att förstå..

I hattrick hade jag ett vinnande lag, och så helt plötsligt så tog det stopp... Okej om det är för en skada eller något.. Men när man spelar mot samma lag två matcher i rad, båda ställer upp med samma taktik i båda matcherna och samma laguppst. 5-1 i ena och 0-3 i andra.. :S

Han körde kanske tdl i den första och svm i den andra vilket du inte kan veta.
Sådan händer även i riktig fotboll.

Jag gillar ht eftersom det inte är nått komersiellt reklamparadis aka, MZ.

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av permoman
edit:

Jag råkade visst skriva pinsamt här och patetiskt i det första inlägget.
Fast hans inlägg var både patetiskt och pinsamt så får det stå.

Trodde du lärde dig något av mitt inlägg, men icke, du är härmed avstängd.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SantaClaus
Trodde du lärde dig något av mitt inlägg, men icke, du är härmed avstängd.

Skojar du?

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av permoman
Skojar du?

Nej.

*Klick, klick, poff*