Ställen som säljer 9800 SE!

Permalänk

Ställen som säljer 9800 SE!

Bestämmt mej för att köpa ett 9800SE, som ska försöka moddas till 9800 Pro..

Tillverkare som gäller är Club3d & Powercoler som enligt vad jag hört ska vara störst sannolikhet att modden funkar.

(disskuteras EJ här)

Frågan är, var ska jag köpa den? alla verkar ha slut =/

får inte kosta över 1500 kr. Gärna affär i sthlm eller i närheten.

nätbutik går oxå bra, tacksam för svar.

EDIT: gör inte denna tråd för jag e lat..tro inte att jag inte har letat..jo fy fan..men ni kanske vet fler ställen än jag.

Visa signatur

Dator #1 ABIT NF7-S | Barton 2500+@2.2ghz | 512 mb ddr 333 @ 400 mhz | R9800Pro 430/371 | 320 gb 2 HDD

Dator #2 ABIT KD7 | Barton 2500+ | 256 ddr 333 mhz | GF 440 MX > snart 9800SE @ Pro | IBM 30 gb

Permalänk

www.komplett.se har powercolor och det är billigt

Permalänk

http://buggy.no-ip.com/sok.php Använd den sidan nästan gång.
Väldigt lätt och bra.

Visa signatur

Belysningstekniker låter väl lagom flummigt?
signature your as this use backwards this read to enough dumb were you if

Permalänk
Medlem

www.butik.it

http://www.butik.it?artnr=11031%2D05%2D20
endast 20:- i frakt på kortet.
billigaste hittils jag har hittat.

Visa signatur

Lenovo Thinkpad X13 Gen1 AMD Ryzen 3 Pro 4450u Pro 8GB Ram Radeon RX Vega 5 256GB SSD. AOC Q27G2U
Acer Swift 1 Intel Celeron N4100 8GB Ram Intel HD 600 256GB SSD.

Permalänk
Medlem

kan man inte flasha ett sånt till XT?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Grabben_83a
www.butik.it

http://www.butik.it?artnr=11031%2D05%2D20
endast 20:- i frakt på kortet.
billigaste hittils jag har hittat.

Trodde han sa att han ville ha Powercolor eller Club3D...

Citat:

Ursprungligen inskrivet av GiiX
kan man inte flasha ett sånt till XT?

Först måste man lyckas med att softmodda det till ett pro så man får upp de extra pipesen...
Sen testa och se om man kan klocka det till XT hastigheter...

Visa signatur

Permalänk

Tack så mkt för alla svar...!

Grabben_83a, för det första ville jag ha Club3d eller Powercolor och för det andra är det kortet slut, och dom har ingen aning när dom får in det, mailade dom..

dom sa att deras leverantör inte ens hade det inne =/

kan ta många månader alltså..men tack för svaren som sagt, blir nog på komplett jag köper det!

edit: vad tar komplett i frakt ?

edit2: är det verkligen rimligt att ta 144 för frakt? väger ett grafikkort 1.5 kilo? knappast !

Visa signatur

Dator #1 ABIT NF7-S | Barton 2500+@2.2ghz | 512 mb ddr 333 @ 400 mhz | R9800Pro 430/371 | 320 gb 2 HDD

Dator #2 ABIT KD7 | Barton 2500+ | 256 ddr 333 mhz | GF 440 MX > snart 9800SE @ Pro | IBM 30 gb

Permalänk
Citat:

Ursprungligen från komplett.se
Hur mycket kostar frakten?
Fraktkostnaden presenteras i kundvagnen och startar från ca 135:- inkl moms och postförskottsavgift. Fraktkostnaden baseras utifrån totalvikten av de varor som lagts i kundvagnen.

Fraktkostnaden beräkans utifrån Postens fraktkostnader, och baseras på vikt och fraktsätt. Estimerat fraktpris visas nederst i kundvagnen. Det finns inga dolda kostnader när du handlar på Komplett.se.

Kunder som har fått innvilget kreditt får i dag beregnet frakt ved fakturering, slik at fraktprisen kan variere noe i forhold til det som vises ved bestilling. Dette gjelder selvsagt ikke ved oppkravssendinger.

Visa signatur

Permalänk

dyra jävlar..dom va billigare förr..

Visa signatur

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av WHITERIVERKID
www.komplett.se har powercolor och det är billigt

Läs och lär.

*Tråd låst*

Visa signatur

Religion och vidskepelse är smittsamma psykiska sjukdomar, den biologiska motsvarigheten till datorvirus.
"-Pappa, pappa, idag firade vi födelsedag och hela dagis fick gå på McDonalds. - Vems födelsedag då? - En farbror som hette Lenin."