Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Asus S-presso barebone

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DaydreamerVlad
Jag tyckte den såg helt ok ut.
Om din brödrost är så vacker kan du bygga om den till en dator, se bara till att ha en Prescott processor i den så att du kan njuta av toastat bröd.

Glöm för allt inte mjukvaran Toast...Utan den blir det ingen toast...

Visa signatur

Lian-Li PC-V1200, Abit IC7-G, P4 Northwood 3.4Ghz, 1024Mb PC3200DDR, 2 st WD Raptor 74Gb RAID-0, 1 st Hitachi 7k250 250Gb, Sapphire X800 Pro, Antec Phantom 350W fanless

Permalänk
Medlem

har sett den irl , såg fin ut men som sagt handtaget förstörde den

Permalänk

man hör direkt vad namnet kommer från

Visa signatur

SWECLOCKERS.COM
martin.eksit. - EP 8RDA+ - XP2400+ - Prophet 9700 Pro - HyperX 512Mb - WDC 120Gb, SGB 120, 200 GB

Permalänk
Medlem

Jag tycker iaf att den knäcker shuttles på mitten.

Visa signatur

:: MAIN :: Asrock P67 Extreme4 :: 2500K :: 970 GTX :: HP W2207 :: Corsair 16GB :: TRUE :: Samsung 850 :: Logitech diNovo Edge :: HTPC :: ION :: Intel X-25 G2 :: Array R2 :: Samsung F4 ::

Permalänk
Medlem

tystast

Om någon ställde upp alla barebone-chassin som fanns och satte in exakt samma hårdvara i dem, vilket chassi skulle vara tystast?

Har något stort test gjorts på detta?
Det är busviktigt för mig att chassit är tyst om jag ska ha det vid t ex tv'n.
Jo, jag vet att det beror mycket på vilken fläkt, hdd och nätagg man har. Självklart också om man sätter in annat än de ibland integrerade graffechippen som finns som standard. Men oavsett det, vilket chassi är bäst på att isolera störande ljud?

Visa signatur

Intel Core7, uppjagad något via Asus P6T Deluxe v2. Svart Anteclåda, 3*2GB ram, Asus Ati 4890, 2*1TB extern-HDD, 2*1TB internHDD, Windows 7 x64 RC, 24" BenQ

Permalänk
Medlem

Ser ut som en mix av bilstereo och brödrost. Usch vad less man skulle bli efter ett tag. Varför inte sätta handtaget på baksidan så man slipper se det?

Permalänk

Re: tystast

Citat:

Ursprungligen inskrivet av TudorW
Om någon ställde upp alla barebone-chassin som fanns och satte in exakt samma hårdvara i dem, vilket chassi skulle vara tystast?

Har något stort test gjorts på detta?
Det är busviktigt för mig att chassit är tyst om jag ska ha det vid t ex tv'n.
Jo, jag vet att det beror mycket på vilken fläkt, hdd och nätagg man har. Självklart också om man sätter in annat än de ibland integrerade graffechippen som finns som standard. Men oavsett det, vilket chassi är bäst på att isolera störande ljud?

Jag har hört att Aopens låda EA-65II AV ska vara en av de tystaste
http://www.komplett.se/k/ki.asp?sku=303630&cks=PRL

Permalänk
Medlem

Varför inte bygga en dator i en gammal micro Vad praktiskt med en lucka som är lätt att öppna. Sedan kan man sätta dit en display från ELFA och en massa LED så blir det ungefär samma sak.

Permalänk
Medlem

den var riktigt riktigt plastig, lite synd. gillar deisplayen och det där...

Visa signatur

Have you witnessed the power of the Twisted Rune?
Linux är bara gratis om din tid är värdelös.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av UndCon
jag tycker den påminner om en rökmaskin eller en laser för scenbruk

Hahaha! Exakt vad jag tänkte säga. Hade precis sett ut som en rökmaskin om den inte haft display där framme istället för ett hål.
Nej fyfan vad ful.

Shuttle är designkungen.
Själv sitter man med en SN45G som nån nyss sa. Den är ursnygg ja
Haft den i ett år och gillar fortfarande den utseendemässigt. Trodde jag skulle tröttna för länge sen.

Permalänk
Medlem

Jag tål mycket, men det här är inte charmigt ens. S-presso? Ja jag tål ordlekar också, men det är bara för mycket. Måste vara det fulaste jag sett på länge.
Skulle hellre velat ha ett chassi som såg ut som en hög med dildos.

Permalänk
Medlem

En kaffebryggare? waow

Visa signatur

Obs: Ny burk sedan länge. Orkar säkert uppdatera signaturen en vacker dag.

AMD Athlon 64 3200+ @ 2,35GHz | Sparkle Geforce 6800GT @ 427/1160Mhz | 2x512Mb pc3200 400MHz
3dMark 01: 25566p | 3dMark 03: 13653p | 3dMark 05: 6036p | AquaMark3: 73,048p | SuperPI: 36s

Permalänk
Medlem

Kanske.....

Jag misstänker att den är mer inriktad mot den genren av folk som vill ha grejer som passar in lite mer i dagens slit o slängsamhälle!

Visa signatur

MWAC

Permalänk
Avstängd

Otroligt ful. Alldeles för plastig och rund för min smak. Som någon sa här; den påminner mig om ett ägg.

Visa signatur

Ingsoc rules.