Permalänk
Medlem

Sidodörr till Antec sonata?

Hej, Undrar om det finns en sido dörr med fönster eller en hel sida med typ plexiglas att köpa till en Antec Sonata låda?

Permalänk
Avstängd

såga ut ett hål och sätt i ett plexiglas fönster.

Visa signatur

Vill du mig något så citera mina inlägg.
"Allt är gratis när man har bredband"
"Allting fungerar med våld. Om inte, använd MER Våld"

Permalänk
Medlem

Pricis vad jag ska göra på min Sonata. Beställde ett transparent fönster igår.

http://www.gtek.se/index.php?mode=item&id=13

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Antec Sonata - Skattefri i 5 år....

Visa signatur

Citera mig! ananrs hittar jag inte tillbaka!

Permalänk
Medlem

Ville mest slippa såga och hålla på. Undrade om det bara fanns en ny sida att sätta på utan strul.

Permalänk
Medlem

ta motten på din orginal sida sedan går du till glasmästaren och säg att du vill ha pexiglas... och ger han motten... så fixar det där sig nog.. inte så svårt.. du kan ju skruva igen det sedan

Visa signatur

|AMD Athlon XP2800+ (Barton) @ 2.4GHz|Ram: 2x TwinMos 256mb|Hd: Western Digital Caviar 160GB|Gfx: Asus Radeon 9600XT 256MB DDR | Moderkort: Abit KD7A

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MatZiie
Antec Sonata - Skattefri i 5 år....

*host* Hyundai */host*

Visa signatur

Mitch Hedberg: Jag hatar polotröjor, det känns som om man blir strypt av en riktigt svag person, hela dagen.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av TjOcKiZ
ta motten på din orginal sida sedan går du till glasmästaren och säg att du vill ha pexiglas... och ger han motten... så fixar det där sig nog.. inte så svårt.. du kan ju skruva igen det sedan

'Måtten'

För övrigt påpekade han att han ville slippa skära i chassit själv.

Visa signatur

AMD64 x2 4400+ | Asus M2N-E | 2048mb DDR2 | GeForce 6600GT | WD 200gb S-ATA | Zalman 9500A

Permalänk
Medlem

Finns de som lever på att bocka plåt eller lacka den eller till exempel montera i glas i saker. Dessa kallas yrkesmän/kvinnor och tar ifs i samanhanget hutlöst betalt men endå. Nån ska va värst vill man pynta en förmögenhet på en ruta så finns möjligheterna hehe