Permalänk
Medlem

AWP sikte

Hallå grabbar går de att få sikte på awp`n på cs 1.6 utan att man zoomar som den på hltv? skulle va schysst om någon skulle länka till en sådan fil,tackar för mej

Permalänk

http://forum.sweclockers.com/showthread.php?s=&threadid=12740...
Det som inte står där är inte värt att veta.

Visa signatur

Varge gång du spelar ut2003/2004 dödar Gud en cs-nörd!
Den som har sett mest anime innan han dör vinner!

Permalänk
Medlem

men ja vet att de inte står där men ja vill ha de ändå kan någon hjälpa mej hur ja fixar detta

Permalänk
Medlem

Nej, det går inte, bara det att det blir så i HLTV.

Visa signatur

(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem

skulle väll ändå vara fusk att ha sikte på awp när man inte zoomar? det går med en del ogc cheat, vilka tänker jag ej säga

Permalänk
Medlem

det går och ha. Fast det räknas som fusk

Permalänk

men de lönar sig inte, för att om man inte zommar med awp så går skotten åt helvette inte als där man siktar

Permalänk
Gäst

Det klassas som fusk att ändra modellerna till något mer "praktiskt" som sikten på AWP, scout, autosniper mm. Plus att jag tycker att det är lågt. Lägre än glocalnet lol skojade lite

Permalänk
Medlem

Är inte siktet centrerat på skärmen, eller iaf låst till en viss position på skärmen?

Markeringspenna alltså

Visa signatur

"Trying is the first step to failure." - Homer Simpson

Permalänk
Medlem

Ni kan ju göra något jag gjorde under min sorglösa 1.5 tid... En bit plastfolie och en röd märkpenna är väldigt bra redskap, bara att sätta biten med plastfolie över siktet när du har t.ex. pistolen uppe, sedan målar du en röd prick mitt över siktet. (Tryck inte för hårt!) Sedan är det bara att ränna runt med sniperbössorna... Scouten och halvautomaterna blev mycket bättre kan jag ju säga! Och berätta vem som kan bevisa att man använder det!

Visa signatur

CyberpowerPC Tracer III EVO: i7-9750H | GTX 1660 Ti | 16GB | 1250GB SSD

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Choffe
Ni kan ju göra något jag gjorde under min sorglösa 1.5 tid... En bit plastfolie och en röd märkpenna är väldigt bra redskap, bara att sätta biten med plastfolie över siktet när du har t.ex. pistolen uppe, sedan målar du en röd prick mitt över siktet. (Tryck inte för hårt!) Sedan är det bara att ränna runt med sniperbössorna... Scouten och halvautomaterna blev mycket bättre kan jag ju säga! Och berätta vem som kan bevisa att man använder det!

MÅNGA semi-eliter som "lever" för att göra cs-film, har gjort som du. De zoomar nästan aldrig med AWM

Visa signatur

Home, sweet home Sidan för ALLA!

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av VIGGE_BOSSEN
MÅNGA semi-eliter som "lever" för att göra cs-film, har gjort som du. De zoomar nästan aldrig med AWM

dom snabbzoomar nog.

EDIT: bra stavning.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ColtrasteN
dom snabbscobar nog.

snabbsoba? Vad betyder det?

Visa signatur

Mjo

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av illusi0n
snabbsoba? Vad betyder det?

snabbzooma kallar jag det Man zoomar, och skjuter direkt när siktet kommer fram. Är man riktigt snabb, så hinner man knappt se siktet..

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av VIGGE_BOSSEN
MÅNGA semi-eliter som "lever" för att göra cs-film, har gjort som du. De zoomar nästan aldrig med AWM

tror jag nog att dom gör, för om man ska få awp att träffa där man vill utan zoom, måste man mer eller mindre sitta blickstilla.

tror nog också att du kollat på lite mkt filmer gjorda på hltvdemons, då man ej ser när folk zoomar in genom hltvn. Eller det kanske dom ändrat? ^^

Permalänk
Medlem

Man kan ingen ge kommandot

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Raditz
Man kan ingen ge kommandot

Finns inget kommando

Visa signatur

Home, sweet home Sidan för ALLA!

Permalänk
Medlem

gammal hedlig häftmassa funkar alltid, sätt bara en pytte liten klutt mitt på skärmen, funkar kanon

Visa signatur

All your base are belong to us

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av phille185
gammal hedlig häftmassa funkar alltid, sätt bara en pytte liten klutt mitt på skärmen, funkar kanon

Nä. Det hade du också vetat om du läst tråden.

Permalänk
Medlem

sikta in. ta en tejpbit och tejpa mitt på skärmen och gör en liten prick i mitten med tex tushpenna

Visa signatur

i7-8700k, 16GB, GTX 1070, Samsung 850 512 GB