Circle Airstrip i GTA SA

Permalänk
Medlem

Circle Airstrip i GTA SA

Circle Airstrip på "Learning How To Fly", när man skall lära sig flyga, jag måste ha hjälp på en specifik sak där: När jag trycker för att börja på uppgiften så börjar jag flyga smått, på toppen av ett slags "berg" ligger en cirkel, och den skall jag igenom, men planet jag flyger orkar inte ens halvvägs upp för berget, då börjar motorn slå av, o det går bara inte, vet nån vad man kan göra?

Visa signatur

A64 3500+ @ 2,2GHz - 1024MB @ DualDDR400 - AV8 - 3d Eye - GF6800 GT, 60 GB Seagate - Barracuda

Permalänk
Medlem

http://www.planetgrandtheftauto.com/gtasa/guide/desert/
OMG första träffen på google vid en sökning efter "Circle Airstrip".

Visa signatur

,

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Scoc
http://www.planetgrandtheftauto.com/gtasa/guide/desert/
OMG första träffen på google vid en sökning efter "Circle Airstrip".

Ok, jag valde att fråga här, och inte att leta på google. Iaf jag har hittat felet

Visa signatur

A64 3500+ @ 2,2GHz - 1024MB @ DualDDR400 - AV8 - 3d Eye - GF6800 GT, 60 GB Seagate - Barracuda

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ra1
Ok, jag valde att fråga här, och inte att leta på google. Iaf jag har hittat felet

Två inlägg senare och du har fortfarande inte nämnt vilket spel du yrar om.

Visa signatur

(\ /)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Han suger.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SpenaN
Två inlägg senare och du har fortfarande inte nämnt vilket spel du yrar om.

San Andreas, de som klarat den och kan hjälpa mig skulle veta om titeln ändå...de va de ja frågade

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Kom ihåg att det är ett ganska stort spel.

Även ifall du tror att de som kan hjälpa dig spelat SA, kanske de inte kommer ihåg vad det är spel du vill ha hjälp med eftersom de kanske spelar en hel del annat.

Permalänk
Hedersmedlem

Topic redigerad

Visa signatur

I am a prototype for a much larger s󠅄󠅘󠅕󠄐󠅞󠅕󠅕󠅔󠄐󠅤󠅟󠄐󠅒󠅕󠄐󠅟󠅒󠅣󠅕󠅢󠅦󠅕󠅔󠄐󠅑󠅞󠅔󠄐󠅥󠅞󠅔󠅕󠅢󠅣󠅤󠅟󠅟󠅔󠄐󠅧󠅑󠅣󠄐󠅟󠅞󠅓󠅕󠄐󠅣󠅑󠅤󠅙󠅣󠅖󠅙󠅕󠅔󠄐󠅒󠅩󠄐󠄷󠅟󠅔󠄞󠄐󠄾󠅟󠅧󠄐󠅧󠅕󠄐󠅓󠅑󠅞󠄐󠅙󠅝󠅠󠅜󠅕󠅝󠅕󠅞󠅤󠄐󠅤󠅘󠅕󠄐󠅣󠅑󠅝󠅕󠄐󠅖󠅥󠅞󠅓󠅤󠅙󠅟󠅞󠅑󠅜󠅙󠅤󠅩󠄐󠅧󠅙󠅤󠅘󠄐󠅔󠅑󠅤󠅑󠄝󠅝󠅙󠅞󠅙󠅞󠅗󠄐󠅑󠅜󠅗󠅟󠅢󠅙󠅤󠅘󠅝󠅣󠄞ystem

Permalänk
Medlem

Ta in hjulen eller vad det nu heter

Visa signatur

Nvidia 7800 GT, AMD64 3500+, 1024MB RAM.

Permalänk
Medlem

Landningsställen tror jag de heter.

Visa signatur

Apple Macbook Pro

Permalänk
Medlem

Re: Circle Airstrip

Citat:

text

Har du klarat uppgiften än, eller behöver du lite mer tips?

Permalänk
Medlem

färdig med den :P, hmmm....håller på med den missionen som heter N.O.E där man skall flyga ett plan så lågt som möjligt, om inte så får nån radar syn på dig o ja vet int va som händer., iaf ja har inte klarat den, tips :P?

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

färdig med den :P, hmmm....håller på med den missionen som heter N.O.E där man skall flyga ett plan så lågt som möjligt, om inte så får nån radar syn på dig o ja vet int va som händer., iaf ja har inte klarat den, tips :P?

Flyg så lågt som möjligt.

Visa signatur

Mer CO-OP åt folket!
...And justice for all!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Trek
Flyg så lågt som möjligt.

Vissa tog den långa vägen, dvs. via vattnet (de flög "utanför kartan") och höll sig ganska nära vattnet och blarg blarg.

Jag tog den jobbiga vägen som egentligen inte var så jobbig, kan man bara flyga rustlern så.

Permalänk
Medlem

kommer alltid in i de höga granarna, så piper radarn o ja kan inte gå lägre för då slår grenarna ner mig :S

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

kommer alltid in i de höga granarna, så piper radarn o ja kan inte gå lägre för då slår grenarna ner mig :S

Prova att ta vattnet, annars bara prova nya rutter hela tiden, det är inte så svårt som det verkar.

Permalänk

Jag försökte 2 gånger att bara flyga "fågelvägen" till stället man skulle till, det gick inte så bra. Men när jag testade att åka vid vattnet så gick det på första försöket.