Fastnat i KOTOR2 - behöver guide

Permalänk

Fastnat i KOTOR2 - behöver guide

Som sagt så har jag fastnat och vet inte vad jag ska göra nu
Jag är helt färdig med korriban, har hittat jedin på Nar Shadda, har hjälpt drottningen göra sig av med Vaklu på Onderon och har klarat rymdskeppet som var "cloakat" som stal vogga's freighters.

På Dantoine hittar jag ingen Jedi, bara en forksare i ruinerna som btw samtidigt är i Militia-huset. (en liten bugg misstänker jag:)) Och till Jedin på Telos kan jag inte åka utan bara till Telos återskapningsprojektstad. *pust* långt ord.

Tja vad ska jag göra nu?

Visa signatur

Allting jag skriver är om inget annat utrycks, SANT! Ingenting är subjektivt, och du kan göra antaganden baserade på mina åsikter utan att överväga mer än bara just min åsikt.
wazzabi: Varför detta prat om AMD, har de något med grafikkort att göra som jag inte förstår?

Permalänk
Permalänk
Medlem

Ja du ska in i en liten grotta på Dantooine ute på fältet. Tog ett tag för mig att hitta den, men leta på längst kanterna.

Visa signatur

Mer CO-OP åt folket!
...And justice for all!

Permalänk

Den har jag ju klarat det var´det första jag gjorde, innan jag gick in i huset som heter khoonda och fick veta att jag skulle in i grotta och döda scyracks (scorpionliknande sakerna) vilket jag nu gjort och fått min specialkristall osv osv. Läste på gameFAQs att man skulle förbättre "the defenses" men vem får man den questen av?

Visa signatur

Allting jag skriver är om inget annat utrycks, SANT! Ingenting är subjektivt, och du kan göra antaganden baserade på mina åsikter utan att överväga mer än bara just min åsikt.
wazzabi: Varför detta prat om AMD, har de något med grafikkort att göra som jag inte förstår?

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Pang, pang!

2xMP2600+, K7D Master -L, 1 GB DDR, Radeon 9700 Pro, Adaptec 29160N, Samsung 172T

Permalänk

Jag va inte så duktig :s skulle bra springa till crystal cave och gå till mercenary camp

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Mycket kul spel.... HK-47 är nog en av de roligaste karaktärer jag har stött på.

"Statement: My defination of love is hitting a meatbag in the knee with an Aerotech sniper rifle at 10 km away, master."

Visa signatur

aiiight=?