Vilka nick stör ni er mest på i spel?

Permalänk

Säger inte mitt nick... för ni skulle sno det.

Permalänk

Hur kan man vara en gatusoppare? Lagar man soppa på gatan eller?

Permalänk

Alla med "NoSound", "MP3" och "Lagg"...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mangler
Jadu, man kan ju se "vilket nick som helst"+2k/2xxx som lite fantasilöst med tanke på hur vanligt det är i ett visst spel, sen är väl gambit en figur ur en serietidning?

Nicket skapades 2000 och ja Gambit är från Marvel X-Men, en karaktär jag har mycket gemensamt med. Samt tycker jag det var passande när jag är halv GAMBIan. Fantasilöst? Näh inte det minsta. Själv då?

Visa signatur

ASUS ROG Crosshair X670E Gene| AMD Ryzen 9 7800X3D Delidded | Custom EK Watercooling| WD Black SN850X 1TB + WD Black SN850X 2TB| Corsair Vengeance, DDR5-6600 64GB (2 x 32GB) @6400MHz CL 30-38-38-76| AMD Radeon RX 7900 XTX| LG UltraGear 45GR95QE OLED| MSI MPG A1000G PCIE5 1000W| Lian Li O-11 EVO|

Permalänk
Medlem

Bara namn med siffror i.. Som bytar ut
i-1
e-3

Men att man bytar S imot Z är okey får nicket att se bättre ut.

Permalänk
Medlem

Hatar alla uttjatade filmnamn som Rambo007 och sånt, leetspeak är oxå vidrigt. usch!

Visa signatur

denna signatur är inte vettig, den är inte heller tänkt att ha någon djup filosofisk mening som man kan tro. allt jag vill säga med denna signatur är att jag inte har nånting att skriva.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av chilly_schrimp
Hur kan man vara en gatusoppare? Lagar man soppa på gatan eller?

Tro mig, du är inte den första..

Permalänk
Medlem

Alla fjantnamn med X och Z mm. typ Xt3nd3r-Z, X:C0R3!!1 och "fantasynamn".

Visa signatur

Loading signature. Please wait........

Permalänk
Medlem

Själv har jag alltid hållit mig till Aramis då det är en av de tre muskterörerna Allmänt coolt namn tycker jag.

Permalänk
Medlem

Ni är för söta som lyckats fylla 8 sidor med vilka nick ni stör er på, organisera er och rikta ilskan mot de styrande så kan ni förändra världen! Puss på er.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av timerx
haha tar man rpg seriöst om man är över 15år så börjar man undra

JAg är 21 och när jag spelade WoW så hade jag 2 gubbar, en som heter Syltmackan och en som hette Smoer.

haha smoer Lika kul som "snel broed". Men jag har lite udda humor

Visa signatur

Home, sweet home Sidan för ALLA!

Permalänk
Medlem

haha, dom flesta namnen som skrivs förekommer i Counter-Strike:)

[edit]Stör mej på namn som innehåller "h4xX0rZZ" och liknande[/edit]

Permalänk
Medlem

på tal om störa, bara jag som stör mej lite på alla som vrålar "n0000000000000b-omfg u suck" och liknande både när man blir dödade av dem, och framför allt när man dödar dem i tex cs. För övrigt stör jag mej på alla nick innehållande siffror istället för bokstäver. (och ja, mitt nick är löjligt)

Visa signatur

Bättre sent än tidigt (på morgonen)

Permalänk
Medlem

håller med alla andra här annars, "j@g z|<'o'7 d1n m@|\/|ma" nick suger också!

offt: pikadoll ska man heta (mitt nick)

Visa signatur

Ryzen5 3600XT - Asus PRIME B450-plus - MSI 1080 Armor 8GB OC - Corsair Vengeance 16 GB 3000Mhz - WD Black NVMe 1TB

Permalänk
Medlem

Ju fulare nick desto större chans att bli deaglad

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av LotiX
LoTiX <-- tuffaste nicket ni kan hitta, pwn4r på alla servrar!

Pfft omg irl ffs!RTFM!:>

Lotix suxx imo

LOL!

/Renjaveln

Visa signatur

Sys:Intel Q9450@3,2 Ghz, Nividia GTX260 (192), 4Gb Ram DDR2, 750Gb SATA2 Samsung F1 HDD, X-Fi Fatality Ljudkort, Corsair 750w HX.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av K-D][Aramis
Själv har jag alltid hållit mig till Aramis då det är en av de tre muskterörerna Allmänt coolt namn tycker jag.

Jola, Puffy och Smokerdave, De tre snusketörerna äger dig varje dag.

Permalänk
Medlem

Oj vad ni ska älska mitt nick
Skapade det iofs för typ fem år sedan under min hektiska CS period, sen har den bara hängt kvar eftersom den är ledig på alla forum, av nån konstig anledning Men jag kan nog annars instämma med de flesta inläggen hittills...

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kerberos
Alla namn som inte går att uttala stör jag mig på.

L33T t.ex. Vadå Ell-tre-tre-te?

L33t Står för Leet som står för Elite... bara så du vet...

Visa signatur

Sokrates. Fighting Philosofer

[I´d Rather die on my feet than to live on my knees]

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Oskar.Larsson
L33t Står för Leet som står för Elite... bara så du vet...

Hur svårt är det att skriva "Elit" på ren Svenska?? Eller "Elite" på Engelska??

Visa signatur

[b]MSI K9N Neo V2 - AMD X2 5200+@3GHz - Corsair XMS2-6400 2X1024 Xtreme - Sapphire HD3870 512MB (855/1200)[/b]

Das Blogg. -Lira lite Gubb-CSS?. Moget?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ilg@dd
Hur svårt är det att skriva "Elit" på ren Svenska?? Eller "Elite" på Engelska??

off T

höjden av onödighet 1337 600613
som "de" säger... orka!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av storsnusaren
off T

höjden av onödighet 1337 600613
som "de" säger... orka!

Hahah

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Spender
Ni är för söta som lyckats fylla 8 sidor med vilka nick ni stör er på, organisera er och rikta ilskan mot de styrande så kan ni förändra världen! Puss på er.

Ska bara få min underjordiska organisation på stadiga fötter......

Vägrar att lyssna på någon som säger "orka" istället för "jag orkar inte" eller dylikt.

Det är som en bitchslap för mig bara för att om någon för en konversation med mig och bevisar att de vägrar att använda en bråkdel av sin hjärnas fulla kapacitet till att äns försöka att inte låta som en idiot, känns som en förolämpning till mig för då undrar jag om de har också har prioriterat ner sin förmåga att lyssna.

Där har vi även dumma nick. Kan man inte hålla siffror och bokstäver separerade så kanske man ska ta det lugnare när man skriver på översta raden av tangentbordets bokstavsknappar, men om man är dum nog att slänga in siffror i sitt namn frivilligt så har man ju bevisat att man vill se ut som en idiot.

Rätta mig om jag har fel men många datorpionjärer på 80talet lekte väll ganska mycket med ph istället för f och lite siffror här och där. Men det var lite roligt och skumt då, och jag antar att alla jocks mobbade dem för det.
Nu känns det som att jocksens söner har tagigt efter det och börjar använda det ganska oftare.
Medans pionjärernas söner backar tillbaka från deras fäders felsteg och tänker "Jesus christ.... what have we done!"

Visa signatur

www.Cleric.nu - Min sida.
www.geupp.com - Det blir lättast så.

Permalänk
Medlem

själv kallas jahg bArry är är väl ensam om det ahaha

Visa signatur

CPU: Intel(R) Core(TM) i7 CPU X 980 @ 3.33GHz

Permalänk

såg ett nick i KAL online idag,"LooooooooL".....VARFÖR vill folk heta "laughing out out out out out out out out loud"?fattar inte ens vad dom menar med det,vet att det betyder skrattar högt,men varför allt "out out out out"=/?...stör mej lite på det=/

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Medlem

mitt nick är dåligt som fan Men det har suttit i så länge nu, så jag orkar inte byta, alla internetsnubbar känner mig via mitt nick lixom, även irl polare kallar mig för "nex" ibland ^_________^

När jag spelar MMORPGn och dyl. så brukar jag dock hitta på några coola (som jag tycker är coola då ) typ:

Ismar
Isamir
Warrzag
Tsu
Naeru
lova att inte sno något nu

*edit*

Eh, typ namn som xXxliZarDDxXx eller något liknande är fruktansvärt töntigt.. :/ Eller andra mainstream nick; GAnDalff, Legolaaas osv

Visa signatur

nex - violent death, slaughter, death

Permalänk
Medlem

Kommer ihåg när jag spelade CS en gång för länge sen.... spelade på en server där en admin hette todde....

TODDE!

Eeewww...bara ewwww

Visa signatur

[Intel Dual Core 6420 @ 2,13GHz || 2048 DDR2 || ATI Radeon x1950Pro || MX518 || Koss SB45]
[iAudio U3 1 gb + Sennheiser CX-300]
daVanii på PSN

Permalänk
Medlem

Stör mig lite halvt på nick som mitt eget, med stora bokstäver mitt i namnet. Skapade det dock under tiden då jag småspelade lite cs, och har nu en moderator att få byta.

Permalänk

Om man ska ha något nick får man ju ha något som är lite kopplat till en själv på något sätt.

Själv har jag nicket Cane-force,
säg Karnerfors på "engelska" så har ni anledningen;)

Visa signatur

Intel i7 5820K 3.6Ghz@4.2Ghz | Noctua NH-D15 | 4x4GB Crucial Ballistix Sport DDR4 2400Mhz | Asus X99 Deluxe | MSI 780GTX | Samsung SSD 830 256GB | Seagate HDD ST3000DM001 7200rpm 3Tb | Fractal Design Arc | 6x140mm & 1x120mm (Silverstone AP Intake & Noctua Outtake) | Hp w2207 22 inch | Eizo S2000 19 inch

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mangemani
såg ett nick i KAL online idag,"LooooooooL".....VARFÖR vill folk heta "laughing out out out out out out out out loud"?fattar inte ens vad dom menar med det,vet att det betyder skrattar högt,men varför allt "out out out out"=/?...stör mej lite på det=/

En reflektion ang lol..
När jag började "vara på nätet" stod lol för "Lots Of Love", nåt man avslutade konversationer med trevliga damer med..

Visa signatur

[b]MSI K9N Neo V2 - AMD X2 5200+@3GHz - Corsair XMS2-6400 2X1024 Xtreme - Sapphire HD3870 512MB (855/1200)[/b]

Das Blogg. -Lira lite Gubb-CSS?. Moget?