Permalänk
Medlem

Ja, då är det väl min tur då och visa hur jag har det hemma:

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av farmboy
Ja som trodde ja hade fetast system på swec:D --> 2 Jamo HT 7000 o Bang-olufsen förstärkare

Bang-olufsen, nej kom igen du har ett par riktigt bra högtalare så köper du en Philips förstärkare (?), det är ju trots allt dom som gör grejorna åt B&O sen sätter dom till lite flashig design bara.
Så det är inte så hel imponerande. Var för övrigt inne och titta på B&O's topp system med brosan när han skulle ha nytt, och det var rent ut sagt dåligt med tanke på prislappen, och långt ifrån imponerande.
Anners väldigt likt mitt ljudsystem i kraft, och ljud. Jag har 2 Jamo D365 och Technics SU-V500 förstärkare.

Visa signatur

In Tyler we trusted

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Stalinn
Bang-olufsen, nej kom igen du har ett par riktigt bra högtalare så köper du en Philips förstärkare (?), det är ju trots allt dom som gör grejorna åt B&O sen sätter dom till lite flashig design bara.
Så det är inte så hel imponerande. Var för övrigt inne och titta på B&O's topp system med brosan när han skulle ha nytt, och det var rent ut sagt dåligt med tanke på prislappen, och långt ifrån imponerande.
Anners väldigt likt mitt ljudsystem i kraft, och ljud. Jag har 2 Jamo D365 och Technics SU-V500 förstärkare.

De e ingen ny Bang-olufsen, de e en gammal jävel från 60-talet:D

Beomaster 1000 heter den så de e inte den flashiga stilen, o fyfan va bra HIFI-ljud den ger:cool:

Visa signatur

| Compucase 6k34bs | Asrock 939S56-M | AMD 64 3000+ @ 2,36Ghz | 1024Mb Ram | Gforce 7600GS | Atrix AT-520W (7v mod) | LG 48/16 Dvd-rom | Segate Barracuda 7200.9 80Gb | Arctic Cooling Silencer 64 Ultra (7v mod) | Zalman 92mm (7v mod) | Zalman Nb47-j + Vantec heatsink | Väldigt tyst

Permalänk
Medlem

hm

asså hur lägger man in bilder??

Visa signatur

fx 593 . 234954y9 gb raptor raid 32489.
tagan 328295kw. 23932 gb ram 23984 mhz. gefore 392849gtggzggt

Permalänk
Medlem

Re: hm

Citat:

Ursprungligen inskrivet av xsoxs
asså hur lägger man in bilder??

[img] din bilds url [/ img] (ta bort " "

Visa signatur

Zadazi - Citera mig om du vill att jag ska komma ihåg att svara. :P

Permalänk

Min hörna

Visa signatur

Intel Q6600|Antec Sonata II |Gigabyte P35-DS3|7800GT|4096Mb |900Gb HD |Logitech Z-5500|LG 22" |X-fi XtremeMusic|Philips SHP895
SteamID: Baebis
http://live.xbox.com/member/baebis

Permalänk
Medlem

Ja detta är då mitt dator/dj hörne

Beklagar att bilderna är dåliga

Permalänk
Medlem

en snabb fråga bara... OFT kan man ha 2 olika bakgrunder på båda skärmarna???..... ONT jag vet inte hur man kopplar en bild till url???

Visa signatur

There's no Irl only Afk!

Permalänk
Medlem

Ja det går att ha olika motiv. Man får helt enkelt en bild som visas över båda skärmarna.

Permalänk
Medlem

ok fattar nada men ok

Visa signatur

There's no Irl only Afk!

Permalänk
Avstängd

din dj rigg du har där milliway. vill inte fundera på priset =S

Visa signatur

Kinkiga moderatorer och tråkiga forumsdelar, snart lämnar jag swec.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av fjunet
din dj rigg du har där milliway. vill inte fundera på priset =S

Ne men det va värt var enda öre. Såg att även Dreadlock har samma setup.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av milliway
Ja detta är då mitt dator/dj hörne

http://web.telia.com/~u33125238/rigg/rigg1.jpg

http://web.telia.com/~u33125238/rigg/rigg2.jpg

http://web.telia.com/~u33125238/rigg/rigg3.jpg

Beklagar att bilderna är dåliga

hoho det va nice grejer vad e det pioneer 800 eller?

Visa signatur

//Jens

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av exZLime
hoho det va nice grejer vad e det pioneer 800 eller?

Ser ut som 2x Pioneer CDJ-1000 1x Pioneer DJM-600.

Visa signatur

Uprise
i7 3770, Gigabyte G1.Sniper3, Corsair Dominator 1866Mhz 16GB, Corsair AX860, Corsair 450D+H100i,Gigabyte GTX970.
All for sale! Incl. 4670k, Gigabyte G1.Sniper M5, Kingston Predator 16GB 2133Mhz
Bitfenix Phenom M, Silverstone SG10, Antec P180

Permalänk
Medlem

okej vad kan det gått på ca 25k? eller?

Visa signatur

//Jens

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av exZLime
okej vad kan det gått på ca 25k? eller?

Ja du får två stycken cd-spelare för de pengarna i alla fall!

Visa signatur

Uprise
i7 3770, Gigabyte G1.Sniper3, Corsair Dominator 1866Mhz 16GB, Corsair AX860, Corsair 450D+H100i,Gigabyte GTX970.
All for sale! Incl. 4670k, Gigabyte G1.Sniper M5, Kingston Predator 16GB 2133Mhz
Bitfenix Phenom M, Silverstone SG10, Antec P180

Permalänk
Medlem

vad kostar den mixern då 5k typ

Visa signatur

//Jens

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tigershark
Det handlar om att vilja lära sig från grunden...

Nu störde du mig i mitt läsande av tråden och blev tvungen att svara... Du är ju för fan patetisk. Det handlar inte alls om att vilja lära sig från grunden. Ska du jobba med det och tillbringa stor tid i framtiden med att göra sidor så är det kanske att rekommendera.

Men för hobby-projekt så är frontpage och dreamweaver utmärkta. För en person som inte vill/orkar/behöver lära sig skriva kod utantill så finns det ingen mening att skriva den för hand då det tar sjukt mycket längre tid för denna person.

Jag använder FrontPage själv till att göra mallar för jag är för lat för att skriva den själv. Utmärkt redskap

Visa signatur

System: AMD Ryzen 7 9800X3D, 64 GB RAM, RTX 5080
Shitlist: Asus, NZXT

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tigershark
Offtopic: Lol på folk som gör sina hemsidor i Dreamweaver...
Skriv koden sj ffs...

hajjar inte vad du andas i...

Ta och validera dina sidor istället, en hel bunt med valideringsfel på alla era sajter du står bakom, varenda sajt ni har kör ni frames på, gomorron, det försvann ur sökmotorsynpunkt för flera år sedan.

Gluttade i er kod lite, du klagar på att andra inte skriver koden själv, började fundera lite på varför då du skriver såhär i dina dokument ""<title>Untitled Document</title>"" , går det av bara farten eller ? , skriker html-program om det så det stinker, och sen har du ens mage att klaga på att folk inte skriver egen kod, skrattretande.

Hittade lite mer, vad sägs om:
"" <!--This is one of many scripts which are available at: /--http://www.JavaScript.nu/javascript ""
Hur var det nu herr "jag skriver koden själv" ?

Nä grabben, lite mer fjun på hakan och lite mer verklighetsuppfattning så kan man faktiskt respektera andra för vad dom är, gör och använder för program, den enes lösning passar kanske inte den andres, och kasta sten i glashus vet väl de flesta resultatet av...

Nu blev det jäkligt mycket off-topic, men låt för f*n folk köra vilka program dom vill, städa framför era egna dörrar innan ni ger er på andra...

Visa signatur

Mitt modermodem är trimmat!

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Decibel
hajjar inte vad du andas i...

Ta och validera dina sidor istället, en hel bunt med valideringsfel på alla era sajter du står bakom, varenda sajt ni har kör ni frames på, gomorron, det försvann ur sökmotorsynpunkt för flera år sedan.

Gluttade i er kod lite, du klagar på att andra inte skriver koden själv, började fundera lite på varför då du skriver såhär i dina dokument ""<title>Untitled Document</title>"" , går det av bara farten eller ? , skriker html-program om det så det stinker, och sen har du ens mage att klaga på att folk inte skriver egen kod, skrattretande.

Hittade lite mer, vad sägs om:
"" <!--This is one of many scripts which are available at: /--http://www.JavaScript.nu/javascript ""
Hur var det nu herr "jag skriver koden själv" ?

Nä grabben, lite mer fjun på hakan och lite mer verklighetsuppfattning så kan man faktiskt respektera andra för vad dom är, gör och använder för program, den enes lösning passar kanske inte den andres, och kasta sten i glashus vet väl de flesta resultatet av...

Nu blev det jäkligt mycket off-topic, men låt för f*n folk köra vilka program dom vill, städa framför era egna dörrar innan ni ger er på andra...

Håller med till 100%

Visa signatur

Phenom II 955BE 3,2@4,5GHz| 3 x XFX HD4890 "xXx" 1GB| MSI 790FX-GD70 | SS Phase Switch -40C | Corsair Dominator W/Fan 6GB | Samsung F1 1TB | Corsair HX1000W | Samsung 32" LCD | Logitech G7 Carbon Edition |Galleri

Permalänk

Instämmer föregående talare!

Visa signatur

Jo nog är vi loosers allt jämfört med den 15-åriga eliten på detta forum

Permalänk

Har nu äntligen städat. Då farsan gnällde om att det såg ut som en knarkarkvart så var det dags att städa. Men jag måste hitta ett par värdiga högtalare till förstärkaren! och en duglig cdspelare. Jag blev jävligt nöjd med kabeldragningen, inget råttbo som vanligt. Den här gången ska det förbli snyggt!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av neoNmaZteR
Håller med till 100%

Jätteofftopic: Synd då att jag inte kodat dom sidorna...bara är webmaster...

Det kanske låter som ursäkter...men The Berndt-sidan har jag inte kodat, (Men spelar i bandet=) ), Styleshit.com står jag visserligen som java-scriptare av någon anledning, men jag har inte börjat röra koden där än, än så länge är fortfarande bara designen under utveckling.

+ Framesen på TheBerndt får du fråga han som gjort den om.
+2 Framesen på StyleShit ligger där för att det är lättare ur utvecklingssynpunkt, byter till server.execute() sen...

och slutligen... sidorna som är länkade från styleshit(som vi påstås gjort) har bara min kollega gjort...

hoppas jag städat runt min dörr nu....
för övrigt kan jag meddela att jag för närvarande håller på och skriver ett community och ett text-baserat mafia-online spel=)

Jag ber om ursäkt för påhoppet, ingen bra förklaring på detta

/Fredrik Johansson

Visa signatur

AMD 64 4200+ X2, GeForce 7800 GTX, 2*512 mb Samsung, i ett Coolermaster Centurion 5B Svart/Silver
Styleshit.com - Webmaster
Theberndt.nu - Webmaster

Permalänk
Medlem

Här e då min rigg

Visa signatur

//Jens

Permalänk
Medlem

Man skanske ska ta å lägga upp lite bilder på sin rigg om man orkar vill säga ^^

Visa signatur

(V)
(O.o)
(><)
/_|_\

Permalänk
Avstängd

Då har man möblerat om lite....

Bild 1:

Bild 2:

Svårt å ta bra bilder på så nära håll!!

Visa signatur

Phenom II 955BE 3,2@4,5GHz| 3 x XFX HD4890 "xXx" 1GB| MSI 790FX-GD70 | SS Phase Switch -40C | Corsair Dominator W/Fan 6GB | Samsung F1 1TB | Corsair HX1000W | Samsung 32" LCD | Logitech G7 Carbon Edition |Galleri

Permalänk
Medlem

När jag såg plantan på 2:a bilden (i det lilla formatet) så var nog det första jag tänkte på Playboy.

Slående likhet.

Annars rätt najs hylla över datorbordet.

Visa signatur

(\__/) Det löser sig alltid!
(O.o) Låt honom/henne ha rätt så är saken ur världen!
(> <) Någonting annat klyftigt!

Permalänk
Medlem

VARNING!(stora oredigerade bilder) ses bäst med adsl uppkopling eller snabbare

ok det är tenta tider så ser för jäkligt ut i rummet nu + att jag håller på o bygger in min ps2 och dreamcast in i min arkadmaskin.

Här är min huvuddator
http://ikea.hopto.org/temp/P1000084.JPG

Här är min linux server med apache,databas etc.. på.(Det är det genomskinliga ikea bordet)
http://ikea.hopto.org/temp/P1000085.JPG

Här är min htpc som inte är klar ännu pågrund av att ati suger på o skriva linux drivrutiner.(Det är den över lådan)
http://ikea.hopto.org/temp/P1000088.JPG

Här är en bild på arkadmaskinen, sitter en dator inne i den så det räknas ju som dator rigg också ?
http://ikea.hopto.org/temp/P1000078.JPG
http://ikea.hopto.org/temp/P1000080.JPG

Här är min andra epia server.
http://ikea.hopto.org/temp/Img_0006.jpg

Visa signatur

sega arkad maskin med 2 analoga joyar 16 knappar, 30" monitor. Neo geo 6 slotars som dunkar ski**n ur din PC!

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av New
När jag såg plantan på 2:a bilden (i det lilla formatet) så var nog det första jag tänkte på Playboy.

Slående likhet.

Annars rätt najs hylla över datorbordet.

Hehe, såg det själv nu, hehe riktigt likt! Hade gött!!
Hyllorna e från ikea, 200:- tror ja dem kosta!

Visa signatur

Permalänk
Medlem

etnica
akta små bilder^^

Visa signatur

System :: Aopen HQ08 :: Hiper Type-R 580W :: Gigabyte ATX nForce4 SLI :: AMD Athlon 3000+ :: TwinMOS 2 x 1024 PC3200 :: GeForce 6800 GT :: 2 x 200GB
Säljes :: 2 st 250 GB HDD Sata :: 8 st 120 mm fläktar
Mail :: Emil.hermansson@hotmail.com