Permalänk
Medlem

Gmail problem?

Fler än jag som inte kan komma in på min mail med Firefox?

Det har funkat utan problem tidigare, men helt plötsligt får jag upp ett felmeddelande som lyder:

Det funkar med explorer. Jättekonstigt

Permalänk
Medlem

Inga problem här.

Visa signatur

War is Peace.
Freedom is Slavery.

Permalänk
Medlem

Works fine for me

Visa signatur

MSI Z370 Gaming Pro Carbon :: Intel Core i5 8600K :: Corsair 16GB DDR4 3000MHz :: MSI RTX 2070 Gaming Z
FD Define R6 Vit TG :: Corsair RMx v2 750W :: 2 x Samsung 850 EVO 250GB :: 2 x Western Digital Caviar Green 2TB
Canon EOS 60D :: Samsung Galaxy S9+

Permalänk

Testa tömma cachen i Firefox...fungerar det då?

Visa signatur

Probably the best Hkkathome© in the world...
*** Borde inte C++ heta ++C istället? ***

Permalänk
Medlem

Ja, det funkade

Man tackar!

Permalänk
Medlem

Ett tips är att använda Mozilla Thunderbird som epostklient, mycket smidigare än att behöva logga in på sidan varje gång man ska kolla mailen.

Visa signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AfterDeath
Ett tips är att använda Mozilla Thunderbird som epostklient, mycket smidigare än att behöva logga in på sidan varje gång man ska kolla mailen.

Gjorde det förut, men jag tycker gmails gränssnitt är bättre än thunderbirds (såväl som outlook, pine etc.etc.). Och med gmail-notifier- extension till firefox behöver man inte logga in heller.

Visa signatur

War is Peace.
Freedom is Slavery.