Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

hjälp ! , skall "snoka" i syskonens dator av morsans order

Permalänk
Medlem

hjälp ! , skall "snoka" i syskonens dator av morsans order

min morsa kom å sa åt mig här en dag att ; om jag skulle kunna ta å kolla på vilka sidor mina syskon surfar på (*host* pr0n)
spec. syrrans dator .. så nu skulle lilla "oskyldiga" jaag hitta å kolla om syrran surfar porr , så min mamma har koll .. så nu till frågan , vilket vilka sätt , kan jag kolla det .. har jag möjligheter att göra det från min dator utan att dom märker (dom e inte så bra på datorer) men helst så morsan kan ta dom/henne "in action" , lr måste jag gå å kolla på hennes dator ? isåfall vilka ställen , och går det om man har tagit bort "sidhistorien" i typ IE eller firefox minns inte vilken dom använder ..
åh en massa frågor , men ksulle vara mkt tacksam för svar

tack i förhand ! //krulliz

Visa signatur

[AMD sempron 2800+ @ 2 Ghz][1,25 GB "unknown" RAM][Club3D Radeon 9550][Samsung HD@120 GB]

Permalänk

Låt dina syskon surfa på vad fan de vill imho.
Internet ska vara fritt, men vill din morsa ha gestapo-kontroll så får väl hon ta och lösa det själv.

Visa signatur

[AMD Athlon64 4400+ ][Geforce 8800GTS][ASUS M4N-SLI]
[3x300gb i RAID0, 500 gig och en 74gb raptor = 1474 GB]

Permalänk
Medlem

snälla seriösa svar tack ! *host* cp

Visa signatur

[AMD sempron 2800+ @ 2 Ghz][1,25 GB "unknown" RAM][Club3D Radeon 9550][Samsung HD@120 GB]

Permalänk
Medlem

Gör som jag, installera valfritt fjärrstyrningsprogram, (kolla FAQ) så kan du ju spana bäst du vill, eller det kanske inte va så du hade tänkt dej?

Permalänk
Medlem

så att dom inte märker hälst ..

Visa signatur

[AMD sempron 2800+ @ 2 Ghz][1,25 GB "unknown" RAM][Club3D Radeon 9550][Samsung HD@120 GB]

Permalänk
Medlem

Re: hjälp ! , skall "snoka" i syskonens dator av morsans order

Citat:

Ursprungligen inskrivet av krulliz
min morsa kom å sa åt mig här en dag att ; om jag skulle kunna ta å kolla på vilka sidor mina syskon surfar på (*host* pr0n)
spec. syrrans dator .. så nu skulle lilla "oskyldiga" jaag hitta å kolla om syrran surfar porr , så min mamma har koll .. så nu till frågan , vilket vilka sätt , kan jag kolla det .. har jag möjligheter att göra det från min dator utan att dom märker (dom e inte så bra på datorer) men helst så morsan kan ta dom/henne "in action" , lr måste jag gå å kolla på hennes dator ? isåfall vilka ställen , och går det om man har tagit bort "sidhistorien" i typ IE eller firefox minns inte vilken dom använder ..
åh en massa frågor , men ksulle vara mkt tacksam för svar

tack i förhand ! //krulliz

hehe vad har du för syrra egentligen....brukar ju vara killar som pysslar me sånt....hur gammal e dina syskon btw o hur gammal e du??

Visa signatur

Zibkus

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av krulliz
snälla seriösa svar tack ! *host* cp

Hmm, killen kan ju inte vara särskilt gammal om man ser på detta inlägg.

Permalänk
Medlem

syrran e 12 (hehe) , morsan hade sett skymt av porr .. så hon ville att ja skulle checka det , hon vill ju inte att dom skall sitta å surfa porr i den åldern sj är jag 15 , näe man tänker ju att d skulle vara killarna å LITE högre ålder iagf ^^

Visa signatur

[AMD sempron 2800+ @ 2 Ghz][1,25 GB "unknown" RAM][Club3D Radeon 9550][Samsung HD@120 GB]

Permalänk
Medlem

Grubben : ahaa

Visa signatur

[AMD sempron 2800+ @ 2 Ghz][1,25 GB "unknown" RAM][Club3D Radeon 9550][Samsung HD@120 GB]

Permalänk
Medlem

det gäller att börja i tidig ålder hör jag

Permalänk
Medlem

hehhe , tydligen

Visa signatur

[AMD sempron 2800+ @ 2 Ghz][1,25 GB "unknown" RAM][Club3D Radeon 9550][Samsung HD@120 GB]

Permalänk
Medlem

Kör du en brandvägg som sparar DNS-cache så är det bara att kolla där, men det är ju knappast något "bevis", DNSen kan ha blivit cachade via tex reklam osv så det är egentligen ingen bra lösning.

Permalänk
Medlem

Arp-spoofing fungerar ju annars, sök på google, kräver en del arbete men det är absolut möjligt att genomföra.

Och snälla kolla igenom dina inlägg innan du skickar dem. Jag får huvudvärk av att läsa dina inlägg. Det är för allas trevnad.

Visa signatur

"People who invent random theories which only defend the vendor must have
been beaten as children. Beaten with sticks."
- Theo de Raadt

Permalänk
Medlem

okej. jag skall vara sneel hest !

Visa signatur

[AMD sempron 2800+ @ 2 Ghz][1,25 GB "unknown" RAM][Club3D Radeon 9550][Samsung HD@120 GB]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av krulliz
syrran e 12 (hehe) , morsan hade sett skymt av porr .. så hon ville att ja skulle checka det , hon vill ju inte att dom skall sitta å surfa porr i den åldern sj är jag 15 , näe man tänker ju att d skulle vara killarna å LITE högre ålder iagf ^^

o det var inte popups bara eller någe sånt liknande??

Visa signatur

Zibkus

Permalänk
Medlem

nej. det var mamma säker över , stälde nämnligen samma fråga till henne

Visa signatur

[AMD sempron 2800+ @ 2 Ghz][1,25 GB "unknown" RAM][Club3D Radeon 9550][Samsung HD@120 GB]

Permalänk
Medlem

hehe...då fåru väl fråga din syster vare e frågan...hehe då märks det nog för hon kommer nog bli röd som en brandbil i ansiktet o tväääärneka...

Visa signatur

Zibkus

Permalänk
Medlem

ja tror Zibpka har bästa lösningen , nån får ta och låsa denna tråd , tack för svaren

operton : kanske ska testas

Visa signatur

[AMD sempron 2800+ @ 2 Ghz][1,25 GB "unknown" RAM][Club3D Radeon 9550][Samsung HD@120 GB]

Permalänk
Medlem

kör vnc på hennes dator och du kan se allt dom gör www.google.se finner du nog den på

Visa signatur

[Intel Core i9@13900KF Raptor Lake@5,5Ghz Oc][Asus ROG Z790 HERO[G-Skill RGB 32GB 6600Mhz cL34][WD Back 2TB NvMe][2TB Samsung 970 Evo + 2x8Tb Samsung 870 Qvo spel disk][Msi RTX 4090 Gaming Trio-X][ASUS ROG Swift OLED PG48UQ][Windows 11][1000/1000Mbits Telia fiber][Razer Ornata Tangentbord.

Permalänk
Medlem

ok

Visa signatur

[AMD sempron 2800+ @ 2 Ghz][1,25 GB "unknown" RAM][Club3D Radeon 9550][Samsung HD@120 GB]

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av krulliz
snälla seriösa svar tack ! *host* cp

*host* låst och *host* reglerna §1.

Visa signatur

| Venice 3500+ | A8N-SLI Premium | 2048MB PC3200 | 7900GT | Audigy2 ZS | WD Raptor 74GB |
| Antec P180 | Seasonic 400W | Dell 2405FPW | Kylning: Scythe Ninja, BQ Polar Freezer, två Adda 120mm |