Permalänk
Medlem

Är wow nere?

Måste bara fråga för jag kommer inte in på wow sidan,och jag kan inte logga in fastnar på grejjen efter conecting.

Visa signatur

Intel Core 2 Duo E8500| Corsair TWIN2X 6400 DDR2 4096mb | HD 4870@CrossFireX | Gigabyte GA-X48-DS4 | Corsair TX750W | WD 640gb |

Permalänk

Re: Är wow nere?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av byvall
Måste bara fråga för jag kommer inte in på wow sidan,och jag kan inte logga in fastnar på grejjen efter conecting.

samma här..

Visa signatur

Intel P4 2,6Ghz | Asus P4c800-Deluxe | DDRAM 4 x 256 Mb PC3200 - 400Mhz Samsung Original | ATI Radeon 9800PRO | 200Gb WD 8MB-SE | Pioneer DVD-RW DVR-106D | NEC 3520A | Creative SB Audigy Player |

Permalänk
Avstängd

Ja men då är den väl nere då.
Du kan ju annars... Försöka senare igen?

Visa signatur

Ta inte mina inlägg som seriösa och allvarliga.

Permalänk

Passande då jag behöver uppdatera min tid.

*skriver i nummer 64 på min dagens i-landsproblemlista*

Permalänk
Medlem

Mitt har fungerat ypperligt sedan kl 12 idag.. Server: Deathwing

Visa signatur

Maincomputer 4x128gb SSD i raid0 = snabb. I7 4770k@4.4GHZ med en stor jädra fläkt (kommer inte ihåg namnet på rak arm. Asuis Z87-Delkuxe, 2x R9280X.. Madcatz (Tangentbord Cyborg Strike 7), Rat 9 och så hörlurarna såklart, Freq5. [/Madcatz] :P.. Massa annat som jag inte orkar skriva här :)

Permalänk
Medlem

Jo, dom har lagt ner. Lönade sig inte.

Visa signatur

Modermodem från ONOFF och bildskärmsutrustning från Electrolux. US Robotics 28.8K telefonuppringd internetförbindelse. Har en förkärlek för tysk tjejpop.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av HappySatan
Jo, dom har lagt ner. Lönade sig inte.

Permalänk
Medlem

Blizzard har tröttnat.

Permalänk
Medlem

Passar på att fråga hur lång tid tar det att komma upp till rank 10 i WoW ? om man pvpar ca 4h per dag

Permalänk
Medlem

kanske 2 månader elr nått.

Permalänk
Medlem

Deras servrar har brunnit ner... hela serverparken hos Blizzard är förstörd...

*hoppas hoppas*

Visa signatur

Ryzen 7 5700X3D | Gigabyte B550 Gaming X V2 | 32 GB HyperX Beast 3600 MT/s | Asrock RX 9070 | 1 TB Kingston Fury Renegade | 2 TB Samsung 860 EVO | EVGA G2 750W | FD Define R5 Ti | 2 x 27" MSI MAG274QRF-QD

Permalänk
Medlem

Tar de inte ner servrarna och gör backup/uppdaterar på onsdagar? Spelar inte själv, men har hört nåt sånt

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av PointMan
Deras servrar har brunnit ner... hela serverparken hos Blizzard är förstörd...

*hoppas hoppas*

Hoppas din mamma sparkar ut dig snart.
*hoppas hoppas*

Usch, men fy fan va det kryllar av nördar/bortkommna idioter på Internet.
Om du syftar på dem som spelar så håller jag med, spelar nästan bara med mina IRL-polare nu.

Visa signatur

System: Intel Pentium 2.4GHz (533) | Abit BE7 | 768Mb DDR | 6600GT | MX500
Jag har reserverat mig för felstavningar och/eller har fel i nåt jag säger.

Permalänk
Medlem

Kan folk som inte gillar WoW sluta posta i WoW-trådar? Känns töntigt och förstör bara :/

Visa signatur

| i5 4690k | Asus Z97-A | 8GB Crucial BallistixSport | MSI GTX 980 Ti | Cooler Master 212 EVO | Samsung 850 250GB | BenQ GL2460HM | Corsair K95 | QPAD 5K Pro | Windows 8 |

Permalänk
Hedersmedlem

Så kammar vi oss och slutar med a) påhopp och b) off-topic postandet. Tackar.

Visa signatur

Estne volumen in toga, an solum tibi libet me videre?
(Är det där en pergamentrulle i din toga, eller är du bara glad att se mig?)

Permalänk
Medlem

Typ en tråd låst igen

fråga i Officiella wow tråden

Visa signatur

Gaming: Epenis ++
Everything else: MacBook Air M1
Work: MBP M1

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hoyaz
Hoppas din mamma sparkar ut dig snart.
*hoppas hoppas*

Usch, men fy fan va det kryllar av nördar/bortkommna idioter på Internet.
Om du syftar på dem som spelar så håller jag med, spelar nästan bara med mina IRL-polare nu.

Mamma kastar faktiskt snart ut mig verkar det som...

Förresten, måste man lägga till 20 smileys för att ni ska fatta att man skämtar?

Visa signatur

Ryzen 7 5700X3D | Gigabyte B550 Gaming X V2 | 32 GB HyperX Beast 3600 MT/s | Asrock RX 9070 | 1 TB Kingston Fury Renegade | 2 TB Samsung 860 EVO | EVGA G2 750W | FD Define R5 Ti | 2 x 27" MSI MAG274QRF-QD

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Förresten, måste man lägga till 20 smileys för att ni ska fatta att man skämtar?

Starkt jobbat där. Läs mitt inlägg som skrevs sju minuter innan ditt. Skärpning nu.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Känns inte som om det egentligen går att se sarkasm i text, din dumme jävel.

Avslutningen där var bara för att visa vad jag menar, du känner mig inte tillräckligt bra för att veta om jag skämtar eller ej, och helt utan kroppsspråk och ansiktsuttryck så blir det väldigt svårt. Så det är smileys som gäller eller att börja skriva sarkasm i grön text och nämna det i sin signatur.

Edit-
Irlut, hoppsan, såg inte det där, läste inte så noga vad bör jag göra nu? Rapportera min post, ta bort den eller lika gärna låta den stå kvar?

Visa signatur

I just love the fact that there is a global integer variable named 'i'. Just think, you will never need to declare your loop variable again!
To avoid collisions where a loop that uses 'i' calls another function that loops with 'i', be sure to stack 'i' and restore it when your function exits.

Permalänk
Hedersmedlem

Eftersom tråden bevisligen inte är intressant längre tar vi istället och låser den.

*tråd låst*

Visa signatur