World of Warcraft - Zenedar

Permalänk
Medlem

World of Warcraft - Zenedar

Ja jag vet, det finna massa trådar om World of Warcraft här.
Men det vore trevligt att kunna ha en tråd att prata med folk från sin egen server utan massa onödiga inlägg som finns på wow trådarna här.

Först vill jag säga en sak till alla som spelar som Horde på Zenedar eller nån annanstans:

När jag blir lvl 60 ska jag döda allt och alla on sight från lvl 1.
Jag har alltid varit snäll mot dom från 5 lvl under mig men jag blir ALLTID dödad av elite hords. När jag va lvl 20 kom lvl 40-60 hords och dödade mig jämt.
Det är så otroligt fegt och jag förstår inte ens va man får ut av det?
Nä horde är bara fegajävlar som inte kan spela och ger sig på låglvls för de inte kan ta folk i sin egen nivå.

Om ni tycker jag är jobbig som ger mig på er låglvls, ta det me era horde polare då. Det är dom som går och slaktar små lvls själva så nu ska ni få smaka på samma medicin.
Woahahahaha!

För övrigt, finns det nån på Zenedar som kan göra Weapon Chain med Blacksmith?

Visa signatur

Been leveling up since 1983

Permalänk
Medlem

Re: World of Warcraft - Zenedar

Citat:

Ursprungligen inskrivet av NiQ
Jag har alltid varit snäll mot dom från 5 lvl under mig men jag blir ALLTID dödad av elite hords. När jag va lvl 20 kom lvl 40-60 hords och dödade mig jämt.
Nä horde är bara fegajävlar som inte kan spela och ger sig på låglvls för de inte kan ta folk i sin egen nivå.

Kan säga att det finns MYCKET alliance spelare som gör samma sak... bara så du vet.

Visa signatur

Intel Core i7 4770k || Asus Z87-Pro || 16GB DDR3 1600MHz || Gigabyte GTX 970|| EVGA Supernova G2 750W || BenQ XL2420T

Permalänk
Medlem

cry me a river.

Visa signatur

Cooler Master V1000 80+ Gold | Asus SABERTOOTH X79 | i7 3930K | 16GB Corsair VENGEANCE 1600MHz QUAD CHANNEL | SSD: Corsair Force Series 120GB HDD: Samsung 1TB | EVGA GTX1080 FTW

Permalänk
Medlem

Horde är faktiskt bättre än Alliance när det gäller gankandet Jag spelat Alliance nu, men kommer alltid att gilla Horde mer!

Loktar-ogar!!! ^^

Visa signatur

Instead, why don't you go get me a big cup of coffee with so much fake sugar that the coffee itself gets cancer?

Louqe Ghost S1 MkII Limestone | Intel Core i5 11400F | Noctua NH-L12 Ghost S1 | Asrock B560M-ITX/AC | Crucial Ballistix 16gb 3466Mhz Cl16 | HP 3060 Ti Arctic Mod | WD Blue Nvme 1Tb | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem

Re: Re: World of Warcraft - Zenedar

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nalta
Kan säga att det finns MYCKET alliance spelare som gör samma sak... bara så du vet.

Kanske för att Hords är okända på Zenedar att campa och döda låglvls?

Längtar till jag får slakta dom...

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Citat:

Men det vore trevligt att kunna ha en tråd att prata med folk från sin egen server utan massa onödiga inlägg som finns på wow trådarna här.

Först vill jag säga en sak till alla som spelar som Horde på Zenedar eller nån annanstans:

Om ni tycker jag är jobbig som ger mig på er låglvls, ta det me era horde polare då. Det är dom som går och slaktar små lvls själva så nu ska ni få smaka på samma medicin.
Woahahahaha!

Snälla skärp dig! ska du sitta o gråta för att du blev dödad på en pvp-server? kör normal då istället.

Visa signatur

Cooler Master V1000 80+ Gold | Asus SABERTOOTH X79 | i7 3930K | 16GB Corsair VENGEANCE 1600MHz QUAD CHANNEL | SSD: Corsair Force Series 120GB HDD: Samsung 1TB | EVGA GTX1080 FTW

Permalänk

Byt server så du kan stänga av PVP när du vill istället

Permalänk
Medlem

håller med föregående talare
allt är tillåtet i krig och kärlek ;D

Visa signatur

Intel Core i7 4770k || Asus Z87-Pro || 16GB DDR3 1600MHz || Gigabyte GTX 970|| EVGA Supernova G2 750W || BenQ XL2420T

Permalänk
Medlem

att påstå att horde är fegare än alliance verkar helt idiotiskt. som om du har koll på vad alla alliance spelare gör

Visa signatur

Poor people are crazy. Rich people are eccentric

Permalänk
Medlem

Re: Re: World of Warcraft - Zenedar

Citat:

Ursprungligen inskrivet av gurka2k
Snälla skärp dig! ska du sitta o gråta för att du blev dödad på en pvp-server? kör normal då istället.

haha, som om ja gråter. Säger bara att horde är ena fega och inte så skillade lirare.
Nä jag kör på PvP för ja själv ska kunna ge igen.

Ta de lugnt nu. Du behöver inte hetsa upp dig för jag talar illa om ett datorspel. Finns mer i livet än wow vet du.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Re: Re: Re: World of Warcraft - Zenedar

Citat:

haha, som om ja gråter. Säger bara att horde är ena fega och inte så skillade lirare.

Ta de lugnt nu. Du behöver inte hetsa upp dig för jag talar illa om ett datorspel. Finns mer i livet än wow vet du.

Jag hetsar inte upp mig alls, fast ditt argument är ju totalt idiotiskt.
Horde är fega och oskillade, okej !?!?.

Finns ju tusentals Alliance spelare som gör exakt samma sak, och du, du planerar ju att göra exakt samma sak själv så vad fan gnäller du på dom som redan gör det för ?.

Permalänk
Medlem

Citat:

ok...

Visa signatur

Permalänk

Citat:

Kanske för att Hords är okända på Zenedar att campa och döda låglvls?

Längtar till jag får slakta dom...

Okända? Det var ju bra.

Permalänk
Medlem

haha men ökända

Janols: jepp jag tycker det. Fråga alla alliance på Zenedar får ni höra. Majoriten av (w)hordesen dödar allting låg lvls, t.o.m dom som är gråa.
Eller sneakar dom upp när man kör duell och döar när man har nästan inge liv kvar.
Eller attackerar dom när man slåss med ett eller flera monster och har lite liv.
Det kallar jag fegt och idiotskt. Förstår inte hur man vill döda nån så. Va får man ut av det?
Ja just de man kan ju tänka "jääää ja döda en kille 5 lvlar under mig när han hade 20% av livet och attackerade en fiende. Gud va jag är bra"

Öga för öga, tand för tand.
Klar jag måste ge igen, ska ja bara ta allt skit? Skulle inte tro det.
Ska vi bara stå och titta på medans höglvls idioter dödar våra noobs?
Klart de ska få smaka.
Tycker Horde låglvlarna att de blir jobbigt får dom vell be deras hög lvlare och alla andra att spela seriösare och sluta ganka små lvls.

Sen börjar jag nästan skratta när jag ser hur känsligt Wow verkar vara för vissa. Det är så lustigt.

Visa signatur

Permalänk

Vad säger horde på den servern då?

det finns minst tre "sanningar" i detta scenario; alliance sanning, hordes sanning och den osminkade.

Den osminkade sanning har många påtalat i denna tråd, ingen fraktion i detta spel är sämre eller bättre på detta, det finns inget generellt "XXX gankar mindre än YYY" alla är olika individer..... tom jag har knallat ner gråa players som "hämd" då jag lyckats ta mig ur en gankning/corpsekill.... såklart man blir sur.. men är jag glad och nöjd slösar jag inte min dyrbara tid på de som är lägre levels än mig

Visa signatur

bomärke

Permalänk
Medlem

Det dom menar är att Alliance gör likadant, vilket gör att ditt argument lät lite konstigt.
Sen om det är högre Horde-pop på Zenedar är ju chansen stor att man reagerar på det, men att Alliance är bättre är jag mycket tveksam till

Sen om du ger igen när du själv blit 60 bryr jag mig inte ett dugg om, det är helt upp till dig, precis som det är upp till dom som är 60 i dagsläget att döda lowbies.

Visa signatur

“More Human Than Human”
kniffswelt | no_jz.supra

Permalänk
Medlem

Jag är nu lvl 37 med Warrior och jag har ALDRIG sett en hög lvl Alliance som glider förbi en lvl 20 horde dödat den. Inte en enda gång!

Jag däremot blev gankat av FYRA nissar med mounts när jag va 25.

Min bror och hans tjej och hennes bror och syster lirar oxå på Zenedar och dom har det och har haft precis likadant. Samt majoriteten i deras Guildar.

Nu vet jag inte hur det är på alla andra servrar men på Zenedar är hordsen verkligen fega gankers.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

haha men ökända

Janols: jepp jag tycker det. Fråga alla alliance på Zenedar får ni höra. Majoriten av (w)hordesen dödar allting låg lvls, t.o.m dom som är gråa.
Eller sneakar dom upp när man kör duell och döar när man har nästan inge liv kvar.
Eller attackerar dom när man slåss med ett eller flera monster och har lite liv.
Det kallar jag fegt och idiotskt. Förstår inte hur man vill döda nån så. Va får man ut av det?
Ja just de man kan ju tänka "jääää ja döda en kille 5 lvlar under mig när han hade 20% av livet och attackerade en fiende. Gud va jag är bra"

Öga för öga, tand för tand.
Klar jag måste ge igen, ska ja bara ta allt skit? Skulle inte tro det.
Ska vi bara stå och titta på medans höglvls idioter dödar våra noobs?
Klart de ska få smaka.
Tycker Horde låglvlarna att de blir jobbigt får dom vell be deras hög lvlare och alla andra att spela seriösare och sluta ganka små lvls.

Sen börjar jag nästan skratta när jag ser hur känsligt Wow verkar vara för vissa. Det är så lustigt.

Jag tar då inte åt mig när du snackar om ett spel... Men när du sitter o gnäller på att du blir dödad av horde på en pvp-server då är botten nådd.

Visa signatur

Permalänk

Att påstå att horde är syndabocken på Zenedar är det dummaste jag har hört.

När jag kämpade med min gamla rogue i stranglehorn vale så blev jag förbannad 5 gånger i minuten, de gankade mig hela tiden, även om jag var 10 gånger lägre level, grinda mobs med halva livet och allt va f*n det kunde vara.

Alliance är ren ondska, inget annat.

Visa signatur

Intel i7 5820K 3.6Ghz@4.2Ghz | Noctua NH-D15 | 4x4GB Crucial Ballistix Sport DDR4 2400Mhz | Asus X99 Deluxe | MSI 780GTX | Samsung SSD 830 256GB | Seagate HDD ST3000DM001 7200rpm 3Tb | Fractal Design Arc | 6x140mm & 1x120mm (Silverstone AP Intake & Noctua Outtake) | Hp w2207 22 inch | Eizo S2000 19 inch

Permalänk

Anledningen att folk hopparpå låglevels är att de behöver omväxling från farmandet. Du får väl ignorera dem och dra till nåt annat ställe. Eller dra ihop lite alliancefolk (som antagligen också har tråkigt medans de farmar) och spöa dem tillsammans.

Visa signatur

ABIT AN8 / 3000+ Winchester @2,31 Ghz / 2 x Corsair Value Select 512 MB / HIS Radeon X800XL / Creative Audigy 2 ZS / Tagan 380 W / Hyundai Q17

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cane-force

Alliance är ren ondska, inget annat.

Preeeeeecis!

Jag är lvl 20 och jag blir corpsad av 5 st lvl 60 alliance i 20 minuter? Helt patetiskt. Hur orkar man? Detta är ju som att man helt envist står och runkar i en offentlig toalett och vägrar gå ut? Jag har inte orken för sånt iaf, säger bara ni lvl 60's! akta er för mig

Någon annan gång ber jag min kompis komma med sin main och döda en warrior som dödat mig ett par ggr, lvl 60 med epic gear och rank corpral? HAHA! Aja han dödas 10 ggr, hans kompis kommer.. båda blir dödade 5 ggr och nu är 20 pers från deras guild här och patrulerar. Jag skulle ändå dra så jag stannar kvar i ghost form tills jag kommer tillbaka om 30 min.. de är kvar å letar. Geeks of sweden FTW

Visa signatur

1337 (Leet = Elite) speak is the latest bastardisation of the English language by our friends from across the Atlantic. It was developed by thousands of adolescent, spotty nerds with no life, poor literacy and non-existent personal hygiene

Permalänk
Medlem

Antingen är ni barn eller så fattar ni bara inte att är ni är på en PVP-server. Som warlock kan man bli lite sur när skitungen är för låg level man dödat för att man misslyckad få draina ett shard ur honom. Men sånt är liv.

Visa signatur

System: Intel Pentium 2.4GHz (533) | Abit BE7 | 768Mb DDR | 6600GT | MX500
Jag har reserverat mig för felstavningar och/eller har fel i nåt jag säger.

Permalänk
Medlem

Re-roll PvE.

Anledningar att jag ibland dödar low-lvl är:

#1 Jag blev själv dödada av hög lvls när jag var liten (samma som jag mobbar för att jag blev mobbad).

#2 Jag känner mig så über mäktig när jag rider omkring i STV å dödar allt utan att enns svettas.

#2 Jag vill PvP, sluta spela med din lilla löjliga alt och plocka fram din lvl60 main char. Detta brukar funka ganska bra, har man dödat en low-lvl så kommer det oftast en eller ett helt gank party ut för att PvPa (om det nu är low-lvl som loggat på sin main eller om han bara roppar på hjälp spelar inte så stor roll)

#4 Blandning av dom 3 första punkterna.

Och att säga att ena sida är värre än den andra är ju bara löjligt (ta ett piller å lunga ner er).

Permalänk
Medlem

japp NiQ du är helt klart Alliance material, grattis till ett bra val och jag är säker på att du kommer få många fina vänner på alliance sidan.
BTW du kan väl posta namnet på din alliance karaktär så vi hordeare här på SWEC kan "gratulera" dig ingame också...

Visa signatur

You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your fucking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world. -Tyler Durden "Fight Club"

Permalänk
Medlem

Förlåt, jag ska sluta :(.

//Tykar lvl 60 orc rogue @ zenedar

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av k0rkad
Förlåt, jag ska sluta :(.

//Tykar lvl 60 orc rogue @ zenedar

Vilken guild är du med i?

Visa signatur

1337 (Leet = Elite) speak is the latest bastardisation of the English language by our friends from across the Atlantic. It was developed by thousands of adolescent, spotty nerds with no life, poor literacy and non-existent personal hygiene

Permalänk
Medlem

Citat:

Woahahahaha!

Ja Horde är & ska vara onda. trodde du att vi va snälla?:D

Visa signatur

10100111001

Permalänk
Medlem

Jag förstår inte varför du inte föregår som ett gott exempel?

Visa signatur

Oh, I love you Swec! ^^
OH! Kolla, jag har en autograf utav en moderator!! YAY!
Inte det uttrycket, tack! /GAPa

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NauSea
Jag förstår inte varför du inte föregår som ett gott exempel?

Det är väl det han gör, troll och undead är ju inte på något sett snälla.

Visa signatur

System: Intel Pentium 2.4GHz (533) | Abit BE7 | 768Mb DDR | 6600GT | MX500
Jag har reserverat mig för felstavningar och/eller har fel i nåt jag säger.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kanzaki
Vilken guild är du med i?

DOA men jag har nästan slutat spela, var med i dawn förut, sen pausade jag ett tag, sen började jag igen, så hade dom bytt server. Känndes inte så helskoj.

Visa signatur