Avtarer för länkar i IE

Permalänk

Avtarer för länkar i IE

Använder Internet Explorer som webbläsare. Har förut kunnat ha bilder, eller avatarer om ni så vill, i länkarna som finns i verktygsfältet. Nu har dessa avtarer försvunnit och ersatts av IE egna logga. Finns det nån som vet vad man skall göra för att få tillbaka avatarerna och så att IE själv lägger in avatarer när man lägger upp en länk i verktygsfältet.

Jag gjorde en sökning innan detta inlägg, men då jag inte riktigt visste hur jag skulle formulera sökningen så blev det inga svar alls. Sen vet jag att det finns andra webbläsare som är både bättre och sämre än IE, men nu använder jag IE och jag vill fortsätta göra det.

Visa signatur

Asus M5 A97 R2.0| Corsair Vengance DDR3 16GB| AMD FX 8350| Gigabyte HD 7950 3072Mb *2| Nätagg Corsair AX1200| Logitech Z4 samt QPAD QH-90 vid spelande eller lyssnade på film/musik| Det styrs av Windows 10.
Jösses vad gamla prylar man har :)

Permalänk
Medlem

det du talar om heter favicon... och det är inte riktigt tillförlitligt i IE
(vet ej varför)

av någon anledning så byts de ut ibland - bara att ta bort favoriten och lägga till den igen om det är ikonen du är ute efter

Visa signatur

Har varit på detta forum på tok för länge...

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av UndCon
det du talar om heter favicon... och det är inte riktigt tillförlitligt i IE
(vet ej varför)

av någon anledning så byts de ut ibland - bara att ta bort favoriten och lägga till den igen om det är ikonen du är ute efter

Ok, det löste det problemet. Synd bara att det håller ett tag Sen blir man sne över att man inte själv provade den lösningen :).

Visa signatur

Asus M5 A97 R2.0| Corsair Vengance DDR3 16GB| AMD FX 8350| Gigabyte HD 7950 3072Mb *2| Nätagg Corsair AX1200| Logitech Z4 samt QPAD QH-90 vid spelande eller lyssnade på film/musik| Det styrs av Windows 10.
Jösses vad gamla prylar man har :)