Permalänk

Iaf inte The Maelstrom då man inte får försvara sig där.

Visa signatur

I'm a tank! I tank stuff, I'm not paid to understand your job!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av javaa
sakta i bakarna nu!
Neptulon har också 3 guilder som dödat alla bossar i AQ40. Vi var efter på C'thun kill och första AQ clear, däremot först med två samt tre guilds på samma server som dödat alla bossar i AQ40 i Europe. Dessutom öppnades AQ ca 3 veckor senare på Neptulon(Plats 21) än på Magtheridon(Plats 1), vilket innebär att vi haft 3 veckor snabbare progress. Neptulon > Magtheridon. Inget snack om saken. Magtheridon har mer bredd på hardcore spelare, Neptulon har färre men de bästa! Magtheridon First C'Thun kill (World First) inträffade bara några timmar före Neptulon Server First C'Thun kill.

I övrigt så finns det nog ingen server som är bäst, man får väl leta sig fram eller ha tur och hamna på rätt ställe? Alla servers har top guilds som mer eller mindre håller samma mått, det handlar inte om veckor eller månader på world/europe kills, utan snarare högst någon dag. Det är hugget som stucket med servers.

Det spelar väl ingen som helst roll ifall Neptulon´s first C'THun kill inträffade bara några timmar efter Magtheridon?

Nihlium var först, punkt slut.

Det är ju precis sak samma som att i ett F1 lopp säga:

Jaja, jag kom iaf i mål 15 minuter efter Häkkinen...

Och angående att komma in i ett bra guild på Magtheridon så kan jag verkligen hålla med dig... Springer mest i AV numera för att jag inte har något annat att göra och farma är sååååå trist

Spelar Alliance i alla fall

Permalänk
Medlem

Ooooj oj oj...det är nog lite fler guilder än 3st som dödat C'Thun.....Praemium Callidus, Vision, Khadgars Rage, Nihilum, Realitysucks för att nämna några

Heter för övrigt Gibbie ingame, alliance rogue om ni vill mysa <3

Visa signatur

Macbook Pro 13" | Gigabyte P35-DS4 | Intel Q6600 | Corsair 2gb DDR PC6400 XMS2 x 2 |
MSI 8800GTS 640mb | 500gb Barracuda x 2 | OS X

Permalänk
Medlem

Jag vill ha en ny helt ny fresh server.
Vill rerolla man vill inte göra de på nån server som finns nu, utan jag tror jag ska vänta på en ny. Jag vill prova på hur det är när alla börjar från 0.

Nån som vet hur länge det kan ta inna dom slänger upp en ny fresh PvP realm?

Permalänk
Medlem

deathwing - horde är det enda som gäller

Visa signatur

det man inte ser det lider man inte av , för det mesta :P

Permalänk

stormscale aka "swescale", men medelåldern är typ 12-15 för att dom ska slippa skriva/prata engelska. bortsett från de är de en trevlig server. kan vara en del ryssar me som kriver på ryska o tror att alla fattar. enligt warcraft-realms (http://www.warcraftrealms.com/eu_realmstats.php) finns de 13k pers på servern vilket kan medföra lite köer.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mr. E
Det spelar väl ingen som helst roll ifall Neptulon´s first C'THun kill inträffade bara några timmar efter Magtheridon?

Nihlium var först, punkt slut.

Det är ju precis sak samma som att i ett F1 lopp säga:

Jaja, jag kom iaf i mål 15 minuter efter Häkkinen...

Och angående att komma in i ett bra guild på Magtheridon så kan jag verkligen hålla med dig... Springer mest i AV numera för att jag inte har något annat att göra och farma är sååååå trist

Spelar Alliance i alla fall

"winning is winning, even if you win with a inch or an mile" -Fast and the furious (ettan va?)

Visa signatur

Amd 64 3000+ @ 1836mhz. 3x512mb minne. X800xt PE AGP. Kyls med Zalman reserator 1 Plus. 80+100+120+120=420Gb hårddisk. Dual screen. Sambeställaren:)
[SwecC]Mammuten @ BF2. Min signatur är ju helt enkelt bäst :D Inte ändrad sedan 2003/2004.

Permalänk
Medlem

Deathwing är väldigt stabil och bra nu efter migreringen.
Man har lätt att komma med i guilds och såvidare.

Jag kom med i en BWL guild med 4/8 cenarion, och nu, en vecka senare, så har jag 7/8 cenarion (Lite skryt)

Druid Såklart!

Macceswe

Visa signatur

Maincomputer 4x128gb SSD i raid0 = snabb. I7 4770k@4.4GHZ med en stor jädra fläkt (kommer inte ihåg namnet på rak arm. Asuis Z87-Delkuxe, 2x R9280X.. Madcatz (Tangentbord Cyborg Strike 7), Rat 9 och så hörlurarna såklart, Freq5. [/Madcatz] :P.. Massa annat som jag inte orkar skriva här :)

Permalänk
Medlem

förstår inte varför inte nämnde Bloodfeather.. det är finns sjukt många svenskar.. samtidgt som engelsmän, holländare.. normän och danskar.. det finns från andra länder men inte ofta.. Server kan vara ibland lite trög pga det finns för många folk..

Visa signatur

AMD Athlon XP2800+ Sempron, Aspire X-Dreamer II Miditower black 400W ATX,Maxtor 120Gb 7200rpm,Radeon 9800Pro 128Mb DDR, Kingston 512 DDR, EPoX EP-8RDA3i nForce2 Ultra400 Audio LAN SocketA ATX

Permalänk

Server

Kan inte Rekommendera Bloodfether om man är Alliance. Körde på den servern i 2 dagar och verkade vara många riktigt omogna nötter där. medelålder kanske 10-14 år. Horde var bättre dessutom. vill du köra på servrar utan omoget folk kan du alltid ta RPPVP för där blir man lättare bannad om man uppför sig omoget;D

Permalänk
Medlem

För pvp äre stormscale som gäller iaf=)

Visa signatur

Opteron 165 2,6ghz 2gb ram
XFX 8800gts 320mb

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd flyttad*

Permalänk

Jag kan ju varna om den sämsta realmen, Zenedar Håll er bara borta från den så ska allt nog gå bra.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zalmanusa
[B]Iaf inte The Maelstrom då man inte får försvara sig där.

Spotta på nån 4v1 är lite att ta i?

Permalänk
Medlem

Om ni vill ha en trevlig pvp server, och delvis pve med så rekomenderar jag Vek'nilash. består av mest svenskar - holländare - och engelsmän. finns ett par ryskar men de har sin egna lilla guild de håller sig till som man knappt ser till.
detta är då för Horde.

Alliance sidan finns det en del guilds som spenderar hela deras dagar utanför raid entrences och bara dödar folk som ska in.

Visa signatur

a:|Mitt hus är fullt av idioter!
b:|Jasså, är du ensam hemma?

Permalänk
Medlem

Skaplig necrovarning på den här tråden?

Visa signatur

AMD Athlon XP 2000+(Palomino) | 512MiB DDR333 | Gigabyte GA-7VRXP | Point of View GeForce 4 Ti4200 XP | 2x IBM Deskstar 80GB i Raid 0 | Chieftec Dragon | Win2k |

AMD Ryzen R7 5700X | 16GiB DDR4 3200 CL14 | MSI B450 Tomahawk II | Sapphire RX5700 Pulse | Intel 660p 1TiB | Nanoxia Deep Silence | AOC CQ32G1 144Hz 1440p | Win 10 |

Permalänk

Har kört executus som horde och har inget att klaga på men håll er borta från burning legion eftersom 80 % är polacker som är de sämsta wow-spelarna någonsin dessutom förlorar man alltid i BG:s och alla annan pvp.

Måste be blizzard att göra en östeuropeisk realm så man slipper alla jävla kurwa hit och dit

Permalänk
Medlem

Med de flesta av de sista kända arena teamsen till Stormscale nu så har den blivit den officiella PvP servern nu, SK-gaming's turneringsinitiativ spikade det hela också. Top 3 i alla brackets på Cyclone Battlegroup kommer att få priser i slutet av varje månad ~

- Gah, rerollat själv där. Segt men ibland måste det göras.. .gogo resto shaman =((( lvl 50 *suicide*

Visa signatur

Intel Core i5-750, Asus Maximus III Formula, Asus CUII GTX 570, Corsair 4GB Dominator GT, Corsair 620w HX, Corsair H50 Hydro, Intel X25-M 80GB, Samsung F3 Spinpoint 500GB, Silverstone Fortress (FT01B-W).

Permalänk
Medlem

Emerald Dream är helt okej, enda nackdelen är att det är oerhört få horde. Har rerollat på The Maelstrom när en kompis började där efter blivit av med sitt account och för att en annan kompis har flera 70 lvl där så han får hjälpa.

Visa signatur

Fractal Design Ridge | Ryzen 5 5600X | Asus STRIX B550-I | Asus RTX 3060 Ti Dual | Corsair 16GB 3000MHz | Crucial P1 1TB Nvme | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem

Tänkte väcka tråden och fråga hur det står till i dagens läge!

Vet inte själv, och onödigt att göra ny tråd.